Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nekem a legjobban a fokozatjelzés hiánya zavart. 20-ért vettem egy Giprot az Agomotorstól.
Beavatsz? Érdekelne miről van szó!
Engem a láncolajzó érdekelne!

Fokozatkijelző nem kell, mindig tudom melyik fokozatban van.
a lámpaprojekt nincs feladva ne gondold vettem egy 200X100X1,5 ös alulemezt ameddig tart lesznek ledes lámpák
Hajrá.
Inkább mint a lámpa.
Igen készítenék. Amit a galériámban látsz az egy analóg áramkör, nem bővíthető. Most mikrovezérlőben gondolkodom, azzal gyakorlatilag bármi megoldható. A láncolajzó vezérlés és fokozatkijelző páros elméletben/rajzban már megvan, de ha már csinálom akkor jobban kiaknáznám a technika adta lehetőségeket, ezért gyűjtenék ötleteket.
peltier elem a megoldás , nem is lenne túl drága
Egy sörhűtő nem lenne rossz.
a bandit így tökéletes , ha jobb lenne el kellene rontani
Készítenél talán? A képeid közt a láncolajzó szimpatikus darab.
Közvéleménykutatok!
Főleg a régebbi nagybandi tulajoktól kérdezném, hogy milyen elektronikával megvalósítható kiegészítőt hiányolnak a gépről. Itt nem a GPS-re gondolok...
+ még az Enuma láncokról is..
Én anno AFAM lánccal vettem a motoromat, gondolom még Olaszországban került fel mert itthon nem találtam forgalmazót.A vétel után még 30000km-t mentem vele. Soha nem kellett állitani, a vége felé kicsit szakaszos volt. Akkor lett végül cserélve amikor megjelent a rozsda.
Véleményeket kérek a Tsubaki, AFAM láncokról... :-)
Tegnap már voltam Nürnbergben a Zeppelinfelden a koncertjükön, de elmennék még 1x, gondoltam hátha Te mész..
Regebben sokat jartunk koncertekre, de a muncheni snob kozonseg szo szerint öli a koncerteket...a felesegemre,noverere raszoltak, mert hangosan enekelt meg magasra ugralt az elso sorokban...
...azok region szep idök a pecsaban a tankcsapdan a 90-es evekben...
Te mesz?
István, mész az AC/DC-re...?
Így már világos :) Én meg vizes GS-t akarok
2008-ban a GSX 1400 1,98M volt, a Nagybandi 2,1 ABS-es verzióban. Az ABS volt a másik érv mellette. Ezt még kifelejtettem.
Akkor nekiugrok máshogy: mivel a GSX 1400 csak naked változatban volt és a Nagybandiban van burkolt, így a Bandi mellett döntöttem. Nem szerettem volna kopasz motort. Az nekem valahogy nem jön be. Sőt, a Kingről is megnyilvánultam pont ez miatt, mondván azt, hogy közel 200 ló egy kopasz motorba véleményem szerint túlzás.
De neki kellett a félidom.
Gondolom ezért lett bandit.
Az 1.4 gsx is naked.. Még fejidoma sincs?!
Ilyeneket 1-2 évesen kell megvenni 4.5 ért, vagy 10 évesen 2.5 ért, aztán 12 évesen 2.5 ért eladni, és hálát adni, ha nem makkant meg a szöghajtás vagy a kuplung. És lehet venni másikat
Az utolsó mondatottal maradéktalanul egyetértek. De nem nagyon látok rá komoly esélyt, noha mostanában az anyagi helyzetem jelentős javulásra számít, de az még mindig nem elég ilyesmire. Pedig eddig sem voltam csóró.. De egy motorért kipengetni ~6M-t... Az egy másik játék számomra sajnos..