Nem kell, de ha most kellene egy 600-as, akkor inkább ezt venném meg, mint mondjuk egy fiatalabbat, szintem tökéletes állapotút, de mondjuk 10x ennyi kilométerrel. Szerintem nagyon is számít a km, nem csak az állapot.
Hát ha egyezik a tank az 1200-éval akkor tankcsere és műszer konzol csere +műszer felszerelése. De szerintem ez annyira költséges, hogy kétes az értelme.
Persze, állapotot veszünk, a futott kilométerek száma meg befolyásolja az árat. Mondjuk akinek mindegy az ár, azt megértem...
Most tudok egy 2007-es FZ6-ot valós 4200km-el eladót :-) Ugyan ilyen állapotút kínálnak kevesebbért is, csak 20x ennyi km-el. Neked ezek szerint az kellene, nekem meg inkább ez a keveset futott
Azokhoz képest simán, de Téged nehéz pótolni
Aki kontaktom van, a sok link f.sz miatt nem tolja úgy már mint rég, így csak pár 100 Ft-al jobb a Pinknél
Rámértem a gombámra. Előtte körbefújkáltam karbitisztítóval. Csipogott a műszer. Na , akkor vissza a helyére. Most működik rendesen. Remélem csak kontakt baja volt.
Holnap rámérek multival. Lehet , hogy tényleg csak a lámpa lesz.
Más: olvastam valamikor régebben, hogy valaki szert tett jó sok tömítőgyűrűre a karbihoz. Nem találom , hogy ki volt az. Elég a dúsítónál és az alapjárati csavarnál cserélni?
Van,hogy egy két emberke azt hiszi,fillérekért elviheti azt amiben az óra több km-t mutat..
persze vannak kevesett futottak is én is azt keresem álltalában..
aztán olyan is van,hogy 4000 van benne azt havonta indítgatja a 6 éves olajjal...
Gyufa is segít ilyen helyzetekben...
Most tudok egy 2007-es FZ6-ot valós 4200km-el eladót :-) Ugyan ilyen állapotút kínálnak kevesebbért is, csak 20x ennyi km-el. Neked ezek szerint az kellene, nekem meg inkább ez a keveset futott
Aki kontaktom van, a sok link f.sz miatt nem tolja úgy már mint rég, így csak pár 100 Ft-al jobb a Pinknél
Egyelőre mégis Ő a befutó
Tud valaki jó áron komplett szett AP-Racing betétet (1 pár 257SR, 2 pár 231 SF)?
Pink-es listaár a mérvadó!
Thx!
Rámértem a gombámra. Előtte körbefújkáltam karbitisztítóval. Csipogott a műszer. Na , akkor vissza a helyére. Most működik rendesen. Remélem csak kontakt baja volt.
Más: olvastam valamikor régebben, hogy valaki szert tett jó sok tömítőgyűrűre a karbihoz. Nem találom , hogy ki volt az. Elég a dúsítónál és az alapjárati csavarnál cserélni?