Na igen nálam pont ez a baj, hogy nincs meg a darabja. De Feri tanácsa alapján megoldottam a dolgot, csak nem fúrtam meg a műanyagot, hanem készítettem selejt nyák lemezből egy olyan darabot ami a műszer tartócsavarjaira illeszkedik és a fém konzolhoz való rögzítésnél nagyon jól tart. Ehhez hozzácsavaroztam a külső burkolatot. Áll mint Katiban a gyerek!
Nemreg volt egy olasz gsx-f 750 nalam. 25 ezer volt az oraban.
Gyari kereksulyok, felniken semmi gumizasi nyom, 2003as dot szamu gumigarnitura, a tarcsak egy tized milit sem koptak, mindenhol gyari csavarok, a karbisort e szedtem szet eloszor, bontatlan szerszamkeszlet...
pedig az a motor 14 eves volt, de siman nevemre vettem volna.
Olaszból való és állítólag sokat állt ott. Szerelőnél akinél volt azt mondta , hogy patika állapotú. Nem tudom mi az igazság, ránézésre nagyon vigyáztak rá az biztos. Lehet , hogy az én vezetési stílusom nem tetszik a Banditnak
Az örök kérdés, tényleg csak évi 2.000 km-t mentek vele átlagban, vagy a gondos ápolásnak és karbantartásnak köszönhetően elhihető róla, hogy ennyit mentek vele.
Évek óta egy helyről veszem az olajat és csak Motult. Még nem volt probléma vele. Honnan tudom, hogy hamis?
Megnéztem korábbi hozzászólásokat, Tasi leírta hogyan kell ellenőrizni, hogy az olaj vagy a kuplung -e a ludas.
A tény a következő ami kiderült: hidegen és melegen egyesbe raktam a motort és a kuplungot behúztam majd motor indít, és elkezdett előre araszolni a motor. Nagy valószínűséggel nem emel ki a kuplung. Egyesben nem tudom ugye eltolni a motort előre-hátra. amikor a kuplungkart behúztam, akkor sem tudtam eltolni csak pár másodperc után. Szóval innentől kezdve a szervizé lesz a főszerep. Egyébként laikus vagyok, de talán megvan a probléma forrása.
Úgy néz ki, megadta magát az olajgombám. Gyújtásnál egyáltalán nem ég a visszajelző lámpa. Ha cserélem a gombát, akkor van-e valami alternatíva gombára, mert a típusszám alapján kicsit indokolatlanul drágának tartom az újat. Gondolok itt olyanra, hogy azonos menetű és azonos nyomású gomba jó-e?
2001-es 600-as Banditom van és még nem volt vele problémám, 28 ezer km van benne.
Üzem-meleg állapotban elkezdett a váltókarom fenn akadni de pár sec elteltével "visszaesett" és ekkora figyeltem fel a jelenségre mert ugye koppant a cipőm orrán a kar.
Az utolsó túrámon már nagyon nehezen tudtam felváltani . Hidegen nagyon szépen lehet váltani.
Idén 3000 km-t mentem már az új olajjal, de ez a jelenség 2000 km után jött elő. Motul 5100 10w 50-es van a Banditba. Az olaj nem hiszem, hogy probléma lehet ,mert ugye 2000 km-t gond nélkül mentem. Mi lehet a gond ?
A pillanatragasztóhoz volt anno ilyen igen finom homokszemcséhez hasonló fehér cucc.Mint a só.Filler volt ráírva a dobozra de hogy milyen azt nem tudom.
Igen kemény durva bevonatot képezett folyós pattex-el kombinálva.
Csiszolható,festhető varratot kaptam.
Pár évvel ezelőtti csúszásomat jelentősen megszenvedte a Nagybandi óracsoportja. Szerencsére megmaradt minden egyes kitört darab, így össze tudtam legózni pillanatragasztóval (vmi jobbfajta volt, talán Loctite). Nekem többek között a Km-óra belsejéből tört ki egy darab, amibe belecsavarodik a külső burkolat csavarja - faszán megragadt az is
ilyen füleket igen már csináltam párat speciel bandit fordulatszámmérőházat még nem de ha óvatos vagy nincs gond pláne ha nem fúrógéppel csinálod hanem kézzel egy tokmányba fogott 2-2,5 ös fúróval és mindjárt látod meddig mehetsz bele de át is világíthatod egy erősebb lámpával
Nem rossz gondolat! Te csináltál már ilyet? Csak azért mert szétszedni nem nagyon lehet és a fene tudja mi milyen messze van a burkolat alatt. Ha megfúrom az elektronikát akkor kuka az egész.
Valami hasonlóval próbálkoztam én is, de az CX80-ra is azt írják, hogy PP és PE ragasztására nem alkalmas. Most már szinte biztos vagyok benne, hogy a kettő közül valamelyik az anyaga, azért is ilyen macerás a ragasztása.
Meg tudná valaki mondani, hogy a fordulatszámmérő fehér műanyag házát mivel lehet jól ragasztani? Le van törve az a pöcök ahová a burkolat tartó csavarja megy bele és nincs is meg a hiányzó darab. Próbáltam egy menetes fém darabot a helyére tenni. Az elgondolás jó is lett volna, de a kétkomponensű ragasztó csak a fémre ragadt rá, a műanyagról simán lepattant.
lesz lesz csak tele vagyok melóval, késő estig nyomatom mert már nem férek az udvaron a kehes bicikliktől jó anyag lesz , mondjuk a végére lemerült a kam mikor voltak az érdekesebb részek a vizimalomtól visszafele
Gyari kereksulyok, felniken semmi gumizasi nyom, 2003as dot szamu gumigarnitura, a tarcsak egy tized milit sem koptak, mindenhol gyari csavarok, a karbisort e szedtem szet eloszor, bontatlan szerszamkeszlet...
pedig az a motor 14 eves volt, de siman nevemre vettem volna.
pedig állapotot veszünk...
pl nekem majdnem 50 van benne.. de minden szervizt és karbantartást igazolni tudok...
azért egy 60e-t kellene bírjon ..
Megnéztem korábbi hozzászólásokat, Tasi leírta hogyan kell ellenőrizni, hogy az olaj vagy a kuplung -e a ludas.
A tény a következő ami kiderült: hidegen és melegen egyesbe raktam a motort és a kuplungot behúztam majd motor indít, és elkezdett előre araszolni a motor. Nagy valószínűséggel nem emel ki a kuplung. Egyesben nem tudom ugye eltolni a motort előre-hátra. amikor a kuplungkart behúztam, akkor sem tudtam eltolni csak pár másodperc után. Szóval innentől kezdve a szervizé lesz a főszerep. Egyébként laikus vagyok, de talán megvan a probléma forrása.
Úgy néz ki, megadta magát az olajgombám. Gyújtásnál egyáltalán nem ég a visszajelző lámpa. Ha cserélem a gombát, akkor van-e valami alternatíva gombára, mert a típusszám alapján kicsit indokolatlanul drágának tartom az újat. Gondolok itt olyanra, hogy azonos menetű és azonos nyomású gomba jó-e?
esetleg hamis ezért gondolom!
egyszer én is belefutottam hamisba csak azonnal észrevettem....és visszavittem
2001-es 600-as Banditom van és még nem volt vele problémám, 28 ezer km van benne.
Üzem-meleg állapotban elkezdett a váltókarom fenn akadni de pár sec elteltével "visszaesett" és ekkora figyeltem fel a jelenségre mert ugye koppant a cipőm orrán a kar.
Az utolsó túrámon már nagyon nehezen tudtam felváltani . Hidegen nagyon szépen lehet váltani.
Idén 3000 km-t mentem már az új olajjal, de ez a jelenség 2000 km után jött elő. Motul 5100 10w 50-es van a Banditba. Az olaj nem hiszem, hogy probléma lehet ,mert ugye 2000 km-t gond nélkül mentem. Mi lehet a gond ?
Üdv
Igen kemény durva bevonatot képezett folyós pattex-el kombinálva.
Csiszolható,festhető varratot kaptam.
Bár az egy hűtőtakaró repedése volt.