Csomy.
Az adatlapon a képek között még nem a túraplekó van fent,csak a gyári a kiegészítővel,-ez kevés volt még így,túraplekó a kiegíszítővel maga a tökély.
A legjobbkor olvastam bele a fórumba....bandit vásárlás előtt vagyok és megy az alkudozás az extrákról...ajándékokról....
Doboz ügyben...inkább a tartóval kapcsolatban lenne kérdésem...a szalonban ajánlották azt a monokey...vagy quicklock...vagy milyen új kereteket amiket pikk pakk fel lehet tenni és levenni és akkor nem lesz fixen rajta a motoron és sokkal sobb meg izébigyó....
Van ezzel kapcsolatban tapasztalatok hogymennyire erős ez a módszer...mennyire strapabíró? Mert az előny lehet hogy levehető és nincs mindig a gépen...de hátrány is hogy nem olyan masszív mint a fixre felszerelhető keret egy darabból....
Látom Tayrol Kappa V33 nézted ki magadnak személy szerint nekem nem tetszik de kinek, a pap kinek, a papné nekem, a lánya kelet. A Suzukinál tettek egy ajánlatot, hogy a két dobozt 60000 forintért ideadják de nekem valahogy nem jött be a formavilága de viszont az ára csábító.
Hát akkor elmondom, hogy a Suzuki gyári 2 oldaldoboz 64600HUF + kötelezően választható színre fújt tető 16000/2db. A dobozok azonosan egyenlőek a Kappa dobozaival. Ha a pénz számít, akkor szerintem ez a legjobb választás. Konzol nélkül.
Ok, koszi a kimerito valaszt, akkor ezek szerint minden tovabbi nelkul s minden tovabbi plusz vas hozzaadas nelkul felteheto
En csak ket oldalso dobozt veszek valoszinu, s az euromotornal 100.000-bol jonne ki a ket doboz s a ket tartokonzol a Kappa-bol.
Hátsó doboztartónak semmi köze az oldaldoboz tartójához teljesen különálló felfogatásal rendelkezik mivel az enyémet én szereltem fel. A Kappa PLX tartókonzolját raktam rá minden paraméterében megegyezik az általam használt Givi V35-ös dobozokal. Olcsóbb mint a Givi tartózkodója de most a Shoxnál a dobozhoz adják ajándékba, a két doboz ára 96000 ft ere még rájönne a tartókonzol ami 18000 ft a Kappáé. Azt nem tudom hogy a Givi hátsókozolja milyen mert az enyém Kappa plusz a Platnyi és rá Givi E460-as doboz. Szerintem a Givi dobozok minőségében jobb mint a Kappa de számomra pénzmegtakarítási szempontból választottam ezt a konfigurációt.
Ha nekem csak a ket oldalso doboz kell, akkor csak a ket oldalso tartot kell megvennem, vagy kell valami plusz is? Ugytudom, ha nincs hatso doboz akkor kell meg egy kiegeszito-vas
Enyémen szinte szélcsend van.Euromotornál vettem,10cm-rrel hosszabb kb 6-tal magasabb ,plussz tettem rá 1 állítható szélterelőt.A kiegészítő plexit a Suzukinál vettem kb 12-13e volt.Az euromotornál kb 19-20e volt a nagy plekó.Én 186cm vagyok semmi szél,csak így meg sokszor gyorsan megyek nem veszem észre a tempót.
A funkcionális része miatt vásároltam meg nem pedig hogy milyen a kinézete, nem vagyunk egyformák valakinek tetszik valakinek nem. A belinkelt hibáért elnézést kérek itt megtoldod tekinteni a túradobozokat.Corbin Túradoboz
Igen a doboz az Givi V35-ös és értelem szerűen 2x35 literes, úgy tudom most a Sohxnál ajándék tartókonzollal értékesítik. Csomy a kérdésedre pedig állítható szélvédő gyári Suzuki füst szürke és natúr színben rendelhető ára 26490 Ft. Hogy mi a véleményem? 9000 km mentem a gyári plexivel aztán beruháztam egy füst szürkére úgyhogy van némi tapasztalatom a két szélterelő között. Én 177 cm magas vagyok és hószú úton zavart hogy pofozta a sisakot a szél, ez tökéletesen megvéd a felvetet jelenségtől és a kis variáns részével betudod állítani magadnak a kelő magasságodra. A másik pedig hogy ami szelet felfogol az mind a motor teljesítményére kihatásal van fogyasztásba is jelenkezet, nem mindegy hogy tereled a szelet vagy felfogod azt. Immár 32000 km van a gépsasba és mindenkinek csak ajánlani tudom mert ha a Banditos haverok kipróbálták a motort mind úgy szált le róla hogy hova tűnt a szél a motorról elcsodálkoztak azon hogy ez a kis variációs állíthatós elem mire is képes. Visszatérve a túradobozra ha sok pénzed van ezt nézd meg teljesen belebolondultam de számomra ez nem elérhető. 1699. Euró. link Csá sziasztok!
Én 177 magas vagyok, a fejemet 110-120 felett löködte a menetszél. A gyári plexire ráragasztottam egy 3 mm-es krómcsíkot, ami a plexi ívét kicsit megemeli és a menetszelet megdobja. A problémám ezzel megszűnt. Viszont az egyik motoros társam tett rá túraplexit, de másnap már le is vette, mert elmondása szerint borzalom turbulencia volt mögötte.
A következőt én biztosan fel fogom.