Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nem olyan rossz a helyzet, de lehet ilyen kicsapódások vannak, amitől néha felakad a tű...le kéne nyomás próbázni kitakarítás, beállítás után!
Ha átszakadt a vákuummembrán a benzincsapon, akkor a vákuumcsövön keresztül a porlasztók megkerülésével is bejut a benzin a hengerbe.
Ha mered szívd meg a csapon lévö vákuumcsövet, ha benzin jön rajta akkor az a oka a problémának, és akár a porlasztók jók is lehetnek. De ennek ellenére, ha már ennyire alapos voltál tessék a porlasztóban a tömítéseket kicserélni az úszószintet beállítani, ha szükséges a tűszelepeket lecserélni. Ezt javítókészletben meg lehet venni...
(...szerelővel elvégeztetni)
készlet-1
Na az imént leeresztettem az úszóházakból a benzint. Egyúttal egy primitív mérési módszerrel(az első karbinál lévő szintet feljelöltem az edényre majd összehasonlítottam a szinteket) megállapítottam, hogy nagyjából az úsószintek megegyeznek. Minimális eltérés mutatkozott nyilván ez nem egy precíz dolog. Ez jót jelent, hogy mindenhol egyezik? Mert ugyebár ez azt jelenti, hogy zár minden úszóház de azt is jelentheti, hogy nem az a hiba oka. Viszont a füst a túl sok üzemanyagot akkor is jelezheti ha túl dús a keverékem ha jol gondolom, nem?
A tankom tartalék állásban van ilyenkor zár kivéve ha jár a motor. De akkor jo megoldás az, ha leengedem az úszóházakbol az üzemanyagot? A szerelőhöz minél előbb el viszem, igazából rajta múlik mikor ér rá foglalkozni a karbi pucolással és a többivel. Én nem szeretnék hozzányúlni mert nem vagyok otthon a karbisor témában.
Nagyon nem nyugodjál meg!
A hiba gyökér-okát még mindig nem hárítottad el! Rosszul zár a tűszeleped legalább egy porlasztónál, és ha a benzincsap most nem PRI állásban van, akkor az sem zár. így addig amíg járatod, túl dús keverék miatt füstöl .Erőltetni nem kéne, mert lemossa a kenést a hengerfalról, és gyorsan kopni fog a hengered. Ha viszont nem járatod túlfolyik az úszóház, és megint hazavágod akár pár óra alatt a friss olajat, mert megint le fog folyni az olajtérbe! Nézd meg lehúzott benzincsővel, hogy zár e tankon a csap bármelyik állásban, ha nem akkor vedd le a motorról, hogy ne legyen utánpótlás a porlasztóknak. lehetőleg ne járasd így a motort.
Után töltöttem az olajat ami hiányzott nagyjából 2-2,5 dl talán a szűrő felvett ennyit. Bár akkor a gyári értékek pontatlanok amit megadott a kézikönyv. A légszűrő is új. Sajnos a motorozással várnom kell mert a rendszám még le van adva illetve műszakira kell még vinnem. A füst nem igazán kék inkább fekete de nem erőteljes lehetséges, hogy a CO csavarok rossz beállítottsága a gond. Minimálisan megnyugodtam, hogy akkor talán nincs őrült nagy gond.
és cserélj légszűrőt is!

na ennyit még nem kommentáltam
hiába volt maxig az olaj első beinditás után a szűrő is vesz fel,így máris változik...

ha gyürűs egy motor általában gázra és fordulatra egyre jobban füstöl.

ha szelepszár szimering akkor motorfék utáni gázadásra füstöl leginkább

na már ha KÉK a füst...

ha fekete akkor az üzemanyag miatt van!

Menj vele..
Sztem az álláskor lefolyt a benzin a motorolajba.. Most ,hogy olajat cseréltél menni kellene vele,hogy kiszellőzön a rendszer..
az olaj visszafolyására meg várni kell,ez természetes.

ha baja lenne az kiderült volna a tavalyi használatnál..
Egy elég komoly aggodalomra adó jelenség ütötte fel a fejét, és szeretném kikérni a véleményetek.
Szóval a motorom 1997 es suzuki bandit 600. Téli nagy csinosításos esett át ami alatt kiderült, hogy az előző gazdája nagyon csúnyán leszarta a gépet. Én kb 3 hónapig használtam és utána télre szét lett szedve vázig lefestve megtakarítva lett összerakva. A lényeg hogy a motor nem lett megbontva hiszen nem vettem észre komolyabb problémát amíg használtam azalatt a pár alkalommmal bár elkövettem egy hibát mert nem cseréltem olajat és szűrőt rögtön mikor megvettem. Na szóval múlthéten összeált a gép be is indult nagynehezen a sok álás után. Első gyanús dolog, hogy szivatóval nem indult de szivató nélkül gázadásra igen. (hideg motor) Miután meggyőződtem róla, hogy jár a motor leengedtem a régi olajat. Második gyanús dolog, hogy az olaj híg volt mint a víz és avgy egy literrel több mint ami kellene a blokkba. Ez is aggasztott de gondoltam kretén előző tulaj többet töltött meg régi az olaj és felhígult. Na ma elmentem vettem olajat és szűrőt. Betöltöttem a 3500ml olajat amit előír a könyv szűrőcsere esetén. A kélelő nyílásnál pont a max szintre jött ki az olaj mint ahogy kell annak lennie szerintem. Beindítottam a gépet halkabb lett a blokja amit picit vártam is, viszont füstölt a kipufogóm. A harmadik aggasztó dolog a füst volt de csak alapjáraton, ha gázt adtam rá akkor nem. Leállítottam a motort és következett a legnagyobb bajom mégpedig, hogy a kémlelő nyílásnál nem nagyon akart megjelenni az olaj.

Remélem lesz köztetek olyan "aberált" aki végigolvassa és esetleg tud is nekem érdemi infoval szolgálni. Nem akarom magamnak javítani mindneképpen szerelőhöz vittem volna karbiszinkronra keverék állításra és szelephézag állításra. A kérdésem csak arra irányul vajon mire számítsak? Gyűrűzés? Esetleg komolyabb a baj?

Köszönöm szépen a választ!
Ez most vicc, vagy komoly?! -Komoly! -Na azért, mert viccnek kicsit durva lenne!
Ma vettem a Motorradban, 4500Ft a gyári és van nekik mindig polcon. Ők az egyetlenek a megmaradt 3 pesti kereskedésből, akiknek van is és jó áron is adják...
És ha összekeverem jön a viccben emlitett.
-Móricka mit mondott a nagypapa mikor elvágtad a szilikoncsövet?
-Hhhhhhhhhzzzzzzzzzz.
Az IN azt jelenti hogy inhale azaz belélegez az EX pedig exhale azaz kilélegez.
Marketing, most ő a top szerelő mert tudta hogy nem azonosak
De most komolyan... van olyan DOHC vezélés (leszükítve csak a motorokra) ahol egyformák az IN-EX tengelyek? Nincs széles típusismeretem, de azon csodálkoztam, hogy abban a topicban nyugodtan fogadták ezt a blödséget, aztán a robbantott ábrák közöt nézetek utána, hogy jééé tényleg nem azonos a cikkszáma...és tényleg igazat mond a szerelö...
Kúcs bepakóva! De Szotyiékkal menek, ne várj rám :)
Jó esztergályos megoldja!
Banditba jólesz?
Hamá egyformák.
Van egy 2004-es blade-hez egy szívó tengelyem, 5000 ért vihető :D
Légy megengedő...ravasz.
Ezé nem értettem,de már világos mért volt az egyiken EX a másikon IN felirat.
Nemegyformák. Eztisdtudom.Hladok.
kedvenc kérdésem a napokból:

"Sziasztok. Az létezhet, hogy 919 sc33 -nál a 2 vezérműtengely nem egyforma? Szerelőnél van és a srác szerint különböznek. "

Van olyan DOHC aminél egyforma?
Szerelö vagy nagyon ravasz, vagy...
Az nem olcsó nekem a gyári 4900HUF