Azért vásárlóként jó tudni, hogy minden szarhoz járna Magyar nyelvü használati leírás...
A kiveszed a M10-es blokktartókat, meg az M8-as csavarokat a blokktartó háromszögből és rögzíted a alu alaplapot az m8-asokkal, meg berakod mögé a távtartót, a gombán meg az egészen átszúrod az M10-es hosszú csavart a blokk előtt, és meghúzod nyomatékra, amit szintén a gyártónak közölni kéne, ha nem az eredeti 10.9-es anyagminőséggel megegyező M8-as és M10 csavarokat adott hanem csak szarabb 8.8-ast (jó esetben).
Ahogy írták többen, próbáld meg visszavinni és megcsináltatni. Ezekkel az a gond (ahogy szintén többen írták), hogy már ki van hajtva a belük és a szerelők azért nem akarnak vele rendesen foglalkozni mert ha valóban jól meg akarják csinálni akkor azt a tulaj nem tudja kifizetni mert olyan drága lenne, a mókolás viszont sajnos nem mindig jön be. Egy gyári tömítésgarnitúra a karbihoz (ami alap) több tízezer, a blokkban is lehet gond ami nagyon sokba kerülhet meg ilyenek. Sajnos jó ötlet nincs, ha sikerül akkor eladni és gyűjteni egy jobbra vagy megtanulni szerelni és magadnak megcsinálni, amúgy jó kis gépek voltak ezek a maguk idejében.
Sziasztok!
Szeretném meg kérdezni,hogy van e valakinek ilyen bukógombája: http://www.agomotors.hu/websho...
Valószínű én vagyok balfék hozzá,de valahogy nem áll össze a kép,hogy hogyan és hova kell szerelni.
Ha valakinek van és fel tudna rakni egy képet róla,azt megköszönném!
Kivettük a gyertyákat, a 3-as 4-es már eléggé elvolt kormolódva, a másik kettő még jónak tűnt. Új gyetyákkal sem akarta az igazat, kivettük megint a gyertyákat de úgy tűnt mintha nem jutna el odáig benzin. A karbi leeresztő csapján leengedtünk a benzint, majd ismét próbáltuk indítózni, de nem történt semmi, a karbit néztünk, megint volt benne benzin bár nemsok.
Értékelem is, hogy próbálnak jobb belátásra terelni, de én nem szoktam másokat leoltani, főleg úgy nem, hogy nincs semmi konkrét háttérinfóm az illetőről.
Amennyiben nem jutunk előrébb a dologgal, akkor el lesz adva, így vagy úgy. Viszont magam is szakember vagyok (teljesen más területen) és alaposan is dolgozm így ebben a esetben is szeretnék megpróbálni mindent annak érdekében, hogy a gép működjön. Aztán majd nem fog és így játam...
Itt ezért a 400-as kisbaditért jó le lett köcsögölve a díszes társaság, pedig akkor is segíteni próbáltak a tulajdonosnak, hogy adja el minél hamarabb.
Nem tudok minden nap futót szerezni, hogy rohangáljak a motorral szervizbe. Szeretném rendbetenni a motor, és nem ilyedek meg a távolságoktól. Már hozzászoktam az állandó koslatáshoz, mivel 10 éve ingázok minden héten 300km-t suli ill. munkahely és az otthonom között.
Köszi, Taschner kollégát már kerestem emailben, ő elmondta mit ellenőrizne, ill állítana be. Az itteni márkaszervizben pedig ugyanazokat kértem, hogy csinálják meg amit ő mondott ill. írt. Az máskérdés, hogy az úgy el is végezték-e, nem tudtam ott állni felettük...
Nekem nem, de látom a cuccról, meg ismerem a gépet...terveztem hozzá már pár cuccot...