A jelenség az, hogy beindul(t), szivatóval 1-2 percig járattam, majd visszább engedtem a szivatót 4k-ról 2-3k közé, elindultam, és 2-300m után ha kis gáz húztam elkezdett megtorpanni, gázkar visszaengedésére ismét fentebb ment a fordulat, de végül csak leállt.
Az, hogy eladjam már megforult a fejemben, de üzemképtelenül nem nagyon tudnám eladni, még üzemképesen is csak nehezen.
A szerviz közel 50 km-re van, miden esetre jelzem nekik, hogy nem történt javulás.
Ma egnézzük a gyertyákat, hogy milyen állapotban vannak.
A karburátorban nem tudom, hogy cseréltek-e tömítést vagy legalább o-gyűrűt, ezt a szerelő nem részletezte, kezdem kételkedni benne.
hát ha a szivató még rajta volt előfordulhat hogy a gyertyák úgy néznek ki mint a kicsi kínai szénbányász túlóra után de az is lehet hogy más a gond ....
Még mielőtt megvetted volna, akkor kellett volna kérdezni. Ezeknek a gépeknek a túlnyomó része egy szopóroller. Tele vannak ilyen posztokkal a fórumok. Japán belpiacos gépek, európában nem forgalmazták őket. Ebből következően alig találsz szerelőt aki hajlandó és érdemben tud is foglalkozni vele. Ha sikerül, akkor jön a második kör, hogy nincs hozzá alkatrész. Ha van, akkor picit kerül csak többe, mintha aranyból lenne és ha rászánod mégis az összeget, akkor is egy huszonéves romod marad, ami a következő körben majd egy másik meglepetéssel szolgál majd. Szabadulj meg tőle, ez a legjobb tanács, amit kaphatsz..
1; nem kellett volna megvenni ès csodakat varni egy 23 jarmutol.
2; ha szervizben volt, mièrt viszed vissza, hogy szart semi ert Amit csinaltak!?
3; hany tomitest alkatreszt csereltek, amitol a javulast vartatok?
Tagja lettel a nepes tabornak akik azt hiszik minden orokke tart, annak ellenere, hogy elotte mindenki pont azert szabadult tole, mert rajott hogy sajnos nem igy van!
Gondolom vasárnap reggel, éhgyomorra nem pont ilyen bejegyzésre szeret ébredni az ember, de vannak magamfajta dinkák aki szertnének egy 400-as Bandittal elkezdeni motorozni. Így bármi hasznos, építő jellegű infót szivesen fogadok.
Üdv All,
abszolute kezdő motoros vagyok, nemrég vettem egy GSF 400-ast (GK75B)
Eleinte indult és jól is ment, aztán meg megtorpangatott gázadásnál. Végül le is állt. Nem akart beindulni. Az aksi jó, önindító teker.
Elvittem szervizbe, karbit kitakarították, beszinkronizálták, tankot átöblítették, szelephézagokat beállították, kapott új benzinszűrőt is.
Ott jó volt, hazahoztam, délután mentem volna vele, beindult, vártam rá 1-2 percet míg melegszik elindultam és 2-300m után megint megtorpangatott majd megállt. A szivató még rajta volt minimális állásban.
Én csinálok valamit rosszul vagy mi lehet a gond? :S
92-es évjártat, 41k km-el
nemtom hogy viszonyul a nagynyomásúhoz nem mosom a motorom nagynyomásúval.... de olyan van a DR650-be is azzal meg megjártam párszor a hadak útját agyagbánya hegyipatak homok szirszar és bírja az a kis tömítőajak pl a lánc O gyűrűi kiszakadoztak nemsokára megkapja a harmadik láncszettet 10 év és kb 15000 km futás után nálam
na na alakul ! ugye ugye , az enyém se nagyon volt szétszedve igaz elméletileg kevés km volt benne de semmi különös azon kívül hogy a zsír már elbarnult benne
Az, hogy eladjam már megforult a fejemben, de üzemképtelenül nem nagyon tudnám eladni, még üzemképesen is csak nehezen.