Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Csak nem flexeltél bele O-gyűrű hornyokat?
akkor az enyém valami extrás lehet
Tömény élvezet...
18:45 után az oldalkocsisok milyet mennek?
Sziasztok, valaki tud 400-ashoz magyar szervízkönyvet?
Igazabol a regiben sincs:-)
Tied, ottnmutattam a csapot, hogy nincs rajta semmi nyom
Es inyektort?
mi az hogy porvédő nélküli ? a régibe van az újba nincs ?
Csomyé? Vagy az enyém?
Szerintem az tok normalis egy 20 eves motornal, ha nem csak caferacerkedni kell, hanem hasznalni.
Ja, jut eszembe a bandit porvedo nelkuli himbajarol, szetszedtem egy 1250et nemreg, 5x ezer km, sosem volt bontva, es meg nyomokban sem volt beragodva.
Kicsi az udvartartasom, de a hatodik dugult karbit takaritom epp 3 het alatt :-)
Magyarul sanszos, hogy az eletben nem nyultak a karbijahoz. Mar siman vallas lehetett a tuszelep.
Pl van egy ismerősmöm egy 1100es blokkal szerelt géppel, eldurrant neki egy olajcső most nemrégen, állítása szerint magas a kartelgáz a gépben mert veri ki az olajat a sapkánál, most matekol a cserén, de mint minden motoros ő is már a 3-4 típusnál tart gondolatban. Furcsa dolog ez a téma, hogy mire költünk vagy mire nem, amit annó beszéltük csinosításra semmi nem drága, aztán a gumi meg bakelit kemény már, vagy kint van a szálka belőle.
Idén szerintem kell egy garnitúra fékbetét meg egy első gumi majd még és olajcsere, remélem kicsit most ismét viszonozza a törödést amit kapott és vissza jön a bizalom!
Tudom mások szemében beteges és szélsöséges az pl a mit én csináltam GSXR-rel. Megvettem és atomjaira szedtem, pedig még annyi km sem volt benne, mint a szóban forgó 2006-ban...
Mindig több út letezik.
Megelözö karbantartásokkal sok kellemetlenségtöl óvjuk meg magunkat, de sok esetben kicserélünk óvatosságból olyat is "ami még jó lett volna egy darabig".
Vagy meg lehet várni, még valami kifekszik, azt akkor azt "kihasználtuk rendesen!

Remélem akkor idén már csak tankolni kell a gépedet, és azt is "keveset" a megtett km arányában!
Pontosan így van. Harminc-párezerrel vette tavaly nyáron, azt mondom, ez legyen a legnagyobb gondja vele. Ez most nála jött ki, amúgy szép hang, szép állapot. Jó gazdája lehetett. Most kapott új láncszettet, bár még lehetett volna feszíteni. A jelenlegi gazda alapos, odafigyelő és gondos. A harminc körüli futás is hihető, felment a frank, nem maradt pénze benzinre, aztán egy idő után a bank vitte. A láncszett csere is egybevág a futással.
Ez teljesen valós amit írsz, de sokszor a mások levetett gatyájában járunk és ezért nincs meg a lehetőség sem, hogy állapotot megóvjuk minél jobb szinten és mellette használjuk is a gépet. Nekem is láttad a gyermeteg gondomat, benne van a pakliban, most már errre is figyelek keményen. Azért nem olyan rossz ez a rozsaszín lötty, most, hogy tiszta mindenem, tegnap, bár rendőrnap volt az utakon, 9,75-öt tankoltam 200-ra, lehet dizel lett a gép és valóban csak nyomatékból suhan? Ilyen rekordot még talán a régi kisvasból is nehéz volt kihozni 1 személlyel!
Lelki állapotom: MEGBÉKÉLT!
Azért ez kettös hiba...
Vagy PRi-n volt a csap, vagy az is szar, meg az ´tüszelep-uszószint, tömitések is...

A spuri nem teszi rendbe az elmúlt 9 év öregedéseit, söt ha figyelmesen olvassátok, mellékhatás, hogy esetenként, pont a feloldott kifele takarodó szemét okoz gondot, dugul el a szürö, fúvóka, vagy akad fent a tüszelep. Az adalék megelözésre van , nem utólagos kenetnek...ezért is terjed el a köztudatban , és van sok negatív tapasztalat, mert sokan akkor nyúlnak már a flakon után, mikor már menthetetlen a dolog. Ès jé, tényleg nem hozta meg a várt eredményt...
Azért ennyi tavaszi porlasztó problémáról még nem olvastam itt a fórumon...
Nem!
Erre azt mondom, hogy
- Ö a lánfürészes gyilkos!

-Csattogos lepkét nem adnék a kezébe, mert azt is tönkrevágja!
2006-os, tavaly vette használtan. Eddig semmi gondja nem volt vele, én mentem le Barcsra vele megvenni. Nagyon szép állapotú alig kilométeres banki visszavett motor. Télre teli tankkal tette le, mely Spurizva volt.
Hát ja, mondjuk 5 évente( rendszeresen használt motort feltételezve) belefér egy karbi átnézés, meg O-gyűrű csere.
Kollégámnak másnap benzines lett a motorolaja, valószínű túlfolyt a karbi. Tépte a haját. Lefulladozott neki, elment az alapjárat, elvitte szerelőhöz, az szúrta ki hogy túl magas az olajszint. Aztán belenéztek és kiderült a turpisság.
Erre mondanád Te komám, hogy "Akkor tehát ez egy jó alap, igaz?"
semmi, de jól mutat...
Ezen egy orat rohogtem.