Olajhőmérőnek van értelme légolajos Banditba?
Egyáltalán, milyen olajhőmérséklet felett kellene aggódnom?*
Ilyen betöltőnyílásba csavarhatóra gondolok: http://goo.gl/SgP14Z
*Indulás után egy ideig igyekszem nem terhelni míg fel nem melegszik, szóval a még hideg olajtól nem tartok annyira.
A váltóban amit én nem tudok megszokni, az az 1-esből 2-esbe váltás. Bárhonnan-bárhová váltásnál pöccinteni kell a váltókart és megy, de itt elég nagyon kell húzni rajta, hogy ne üresbe menjen. Azt mondták a márkaszervizben, hogy erre többen is panaszkodtak, de ez ilyen, meg kell szokni.
Inkább nem írom le. Viszont furcsa módon a szervizes minden motorhoz kiválóan ért....szerinte. A Bandit-ot ott vettem Én is. Javasoltam csak olyat állítson amiben biztos. Minden jó és szép és mindenben biztos volt. Nekem ez otthon már eléggé sokba (alkatrész+munkadíj) került. Azóta magam csinálom.
Én biztos nem mernék vele menni egyetlen egy métert sem. Ezeknél a motoroknál nagyon fontos betartani a periódust és nekem bármit mondanak beleirják a szervizkönyvbe babla babla.... Előttem történik akkor elhiszem. A faterom megkért hogy vigyem el szerbízbe a fiestát be gurultam vele és szépen kitesékeltek a váróba. Aztán megkérdeztem miért és mi a biztosíték, hogy az ki lesz cserélve? Teljesen besértőtek, hogy gondolok én ijet....Láttam én már karón varjut azóta én csinálom.
Suzuki Hollósban vettem, 2000 km-el ezelőtt volt cserélve (legalábbis ezt mondták és a szervizkönyvben is ez áll), gondoltam beleteszek én is kettőt és biztos ami biztos nem várok 6000-ig, cserélem. A szint rendben van. Kicsit tovább nyújtózkodtam mint a takaróm ért és a gumit kritikusabbnak találtam.
Papírkutya voltam, 324 km után nem mertem tovább halogatni a tankolást, bár az utolsó téglalap még mindig nem villogott. 16,61 L ment bele, legközelebb még egy kicsit bátrabb leszek! Hétfőn vettem rá Michelin Pilot Road 4 gumit párban, nagyon tetszik, hihetetlenül kezes. Elején kicsit furcsa volt a csutkakormány után ez a túrás üléspozíció, de már kezdek ezzel is megbarátkozni. A blokk viszont zseniális, egyedül a gázelvételnél tapasztalható megtorpanás nem tetszik benne. A váltó viszont nem az igazi, lefelé váltáskor négyesből hármasba kapcsolásnál sokszor kettő közé vált, ilyenkor kuplungot kicsit rá kell engednem majd tudok tovább kapcsolgatni lefelé.
19-literes tankkal ha az valójában tele volt egy 380-400 kilométert tudsz menni. Nekem 350-360-nál szokott mind két ikon villogni. Mikor a kis kút is vilog akkor onnan még egy 30-40-km tud. Ezt egy nyugodt túratempóban tudod elérni. Azonban ha téped neki vagy két személy akkor ez jelentősen változik.
Egyáltalán, milyen olajhőmérséklet felett kellene aggódnom?*
Ilyen betöltőnyílásba csavarhatóra gondolok:
http://goo.gl/SgP14Z
*Indulás után egy ideig igyekszem nem terhelni míg fel nem melegszik, szóval a még hideg olajtól nem tartok annyira.
Motul 5100-at neki, ha már az van benne, akkor :(