Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Fura, nekem ott j nfs semmi különös, négyesből hármasba váltásnál jelentkezik leginkább a probléma.
Olajhőmérőnek van értelme légolajos Banditba?
Egyáltalán, milyen olajhőmérséklet felett kellene aggódnom?*
Ilyen betöltőnyílásba csavarhatóra gondolok:
http://goo.gl/SgP14Z

*Indulás után egy ideig igyekszem nem terhelni míg fel nem melegszik, szóval a még hideg olajtól nem tartok annyira.
Vagy a váltási stílustól. Fene tudja.
mikorra kell? májusban nyitom a webáruházat, ráér addig vagy sürgős ?
nana.... simán ki lehet üríteni 200 km alatt :-)
Nekem nem csinálja pedig Castrol van benne, lehet évjárat függő?
A váltóban amit én nem tudok megszokni, az az 1-esből 2-esbe váltás. Bárhonnan-bárhová váltásnál pöccinteni kell a váltókart és megy, de itt elég nagyon kell húzni rajta, hogy ne üresbe menjen. Azt mondták a márkaszervizben, hogy erre többen is panaszkodtak, de ez ilyen, meg kell szokni.
Jó választás volt! A váltót talán csak nem szoktad meg, más olajjal talán jobb lesz.
Megfűztetek! :)
Megfűztetek! :)
Inkább nem írom le. Viszont furcsa módon a szervizes minden motorhoz kiválóan ért....szerinte. A Bandit-ot ott vettem Én is. Javasoltam csak olyat állítson amiben biztos. Minden jó és szép és mindenben biztos volt. Nekem ez otthon már eléggé sokba (alkatrész+munkadíj) került. Azóta magam csinálom.
Én biztos nem mernék vele menni egyetlen egy métert sem. Ezeknél a motoroknál nagyon fontos betartani a periódust és nekem bármit mondanak beleirják a szervizkönyvbe babla babla.... Előttem történik akkor elhiszem. A faterom megkért hogy vigyem el szerbízbe a fiestát be gurultam vele és szépen kitesékeltek a váróba. Aztán megkérdeztem miért és mi a biztosíték, hogy az ki lesz cserélve? Teljesen besértőtek, hogy gondolok én ijet....Láttam én már karón varjut azóta én csinálom.
Részleteket elárulsz? Nekem is van ezzel kapcsolatban rossz tapasztalatom.
Hollósinál egy motoron az orrom előtt csinálták a szervizt....mély nyomot hagyott bennem. Inkább továbbra is Magam csinálom.
Hónap elején megejtem majd. Kipufogó gyári. Nagyon halk.
Cseréld le belőle ne spórolj rajta és ha rám hallgatsz akkor Motul vagy Mol jó bele. Akkor a váltód sem fog akadni.
Suzuki Hollósban vettem, 2000 km-el ezelőtt volt cserélve (legalábbis ezt mondták és a szervizkönyvben is ez áll), gondoltam beleteszek én is kettőt és biztos ami biztos nem várok 6000-ig, cserélem. A szint rendben van. Kicsit tovább nyújtózkodtam mint a takaróm ért és a gumit kritikusabbnak találtam.
Kipufogó a gyári?
Megveted és nem cseréltél olajat?
Nem tudom sajnos mi van benne, mert most vettem, de észben tartom!
"A váltó viszont nem az igazi, lefelé váltáskor négyesből hármasba kapcsolásnál sokszor kettő közé vált,"

Motul 5100-at neki, ha már az van benne, akkor :(
Papírkutya voltam, 324 km után nem mertem tovább halogatni a tankolást, bár az utolsó téglalap még mindig nem villogott. 16,61 L ment bele, legközelebb még egy kicsit bátrabb leszek! Hétfőn vettem rá Michelin Pilot Road 4 gumit párban, nagyon tetszik, hihetetlenül kezes. Elején kicsit furcsa volt a csutkakormány után ez a túrás üléspozíció, de már kezdek ezzel is megbarátkozni. A blokk viszont zseniális, egyedül a gázelvételnél tapasztalható megtorpanás nem tetszik benne. A váltó viszont nem az igazi, lefelé váltáskor négyesből hármasba kapcsolásnál sokszor kettő közé vált, ilyenkor kuplungot kicsit rá kell engednem majd tudok tovább kapcsolgatni lefelé.
19-literes tankkal ha az valójában tele volt egy 380-400 kilométert tudsz menni. Nekem 350-360-nál szokott mind két ikon villogni. Mikor a kis kút is vilog akkor onnan még egy 30-40-km tud. Ezt egy nyugodt túratempóban tudod elérni. Azonban ha téped neki vagy két személy akkor ez jelentősen változik.
Most mit tarolgassam? :-)