Ősszel tank csurig, a karbik úszóházaiból meg ereszd le a benzint. Tavasszal PRI állás a csapon, 5 perc várás, és indulás!
Többek szerint az is megoldás, ha tank tele, spuri bele, és úgy teszed el, hogy az úszóházakban is már spuris benzin les.
Nem tudom, milyen ütemben cseréltek alkatrészeket a motorodban.
6000-kén olajcsere, 12 ezrenként légszűrő, gyertya, szelephézag, szinkron. Kb ennyi.
Eldugult porlasztóknak mégegy pont.
Én ezt nem értem, tele az internet, minden fórum, minden motoros oldal, hogy annak aki fázós, mit kell tennie, hogy a motorja akár fél év után is egy szusszantásra induljon, de minden tavasszal ellepik a szerelőket az eldugult karbisok.
Ma akartam október óta először elindítani a Bandit-ot, de Ő nem akarta.
2006-os lég/olajos gép.
Minden tavasszal macerás volt az első indítás, kb 5-10 perc volt, mire elindult.
A mai napon egyáltalán nem indult el. Kivettem a két oldalsó gyertyát öntöttem bele egy kevés benzint, gyertya vissza és ekkor elindult, de pár másodperc múlva megint leállt, és azóta se indul!
Ötlete valakinek?
Asszem szerelőt kell hívnom.
Igen cserebere ám feketébb érdekes, hogy a lánc nyúlásából adódóan a dupla vezérműtengely eltér a gyárilag pontosan beállított értétől az nem gáz a motornak? Tegnap megjött a szelephézagmérő rápróbáltam egy szívóra és kipufogóra csak kíváncsiságból mivel ma mérem ki az összeset. Hát el kell mondjam, hogy ez egy örök motor szívónál 0,17 kipufogónál 0,23 az még tűréshatáron belüli érték a nem kevés futást figyelembe véve ez ha a gyárba jól belőtték akkor kettő század kopást jelet ami nem igazán mondható soknak. Ezért én inkább úgy gondolom, hogy itt a vez lánc lesz a hunyó erősen.
még a TDM-be gyártottam ledes izzókat hátra toyota priusból kitermelt extra erős piros ledekből a tapasztalat az hogy amit én gyártok elég pocsék a bura alatt nem látszik viszont a fényerő elég jó és tart a kici kínai készre szerelt cuccok meg hol mennek hol nem a kocsim pozicióégőjébe már 2 szettet vettem viszont hátul amit én gyártottam meg se makkan idexlámpa meg a motoron mit mondjak azok a kis csiribiri gagyi szarok nem tetszenek ez viszont látszik a hátsók szárát megrövidítettem az elsőket is meg fogom ha nem találok olyan indexlámpát ami tetszik és nem kerül 100 ejuróba a 4 db
ha jól láttam egyszer a manuálban,akkor vezérműtengelyen van oldalt jel(vagyis a tengely végén) ezeket a jeleket kell beállítani a hengerhez képest vizszintesre,de arra már nem emlékszem,hogy mind két jel belülre vagy kivülre kell álljon,és akkor lehet látni mennyivel van elnyúlva a lánc,meg van adva a manuálban mennyi a meg engedett
fenti szösszenet nem profi írta,de kiindulási pontnak jó
1200-ason hogy mérik a vezérmű lánc nyúlását?
Már nem fülre hanem úgy manual szerint.
Úgy mint nekem x láncsszem megmér és ha hosszabb mint a szervíz limit akkor csere vagy van más módszer?
Ilyenekre én nem költök... 2003 óta az eredeti izzók vannak a 1400-ben, csak a elsö lámpába kellett cserélnem...
A gsxr 1100nél most szántam rá magam, hogy a ferivagyok banditján is szépen "gömbölyödö" tégla indexeket cserélem le...de a befutó itt is a nekem kellemes vonalu, harmónikus GSX 1400 indexek kerülnek fel, csak át kell vezetékeznem az indexeket...bár erösen gondolkoztam a Az újabb banditok "fehér-viztiszta" indexeiben, de nem tudom, maga a fej mennyira csereszavatos az 1400 -es szárával, hogy könnyen felcsavarozható legyen...söt az XS 400 Yamaha tégla indexei is likvidálva lesznek, ah találok 10-15€-ért 4 db szép gyári formás "yamaha vagy suzuki" indexet.
nekem is volt ilyen problémám,az izzófoglalatot nyomtam össze nagyon ovatosan egy kicsit, mert abban rezgett az égőtest ,és én is sűrün cserélgettem addig,azóta megszünt ez a probléma
Többek szerint az is megoldás, ha tank tele, spuri bele, és úgy teszed el, hogy az úszóházakban is már spuris benzin les.
Nem tudom, milyen ütemben cseréltek alkatrészeket a motorodban.
6000-kén olajcsere, 12 ezrenként légszűrő, gyertya, szelephézag, szinkron. Kb ennyi.
K.István: azt se tudom mi az a Spuri
Zöldi: kérlek írd le, hogy idén ősszel mit kell tennem?!
Ha már úgy is szét lesz szedve, akkor ki tisztíttatom az egész rendszert!
40.000 km van benne, mit kell még megnézetnem/beállíttatnom?
Én ezt nem értem, tele az internet, minden fórum, minden motoros oldal, hogy annak aki fázós, mit kell tennie, hogy a motorja akár fél év után is egy szusszantásra induljon, de minden tavasszal ellepik a szerelőket az eldugult karbisok.
Mivel szeretnék motorolajat cserélni (Bandit250) ezért kérdezném, hogy mennyire jó választás lenne a Motul 5100 10w 40-es ?
Spuri volt benne?
Ma akartam október óta először elindítani a Bandit-ot, de Ő nem akarta.
2006-os lég/olajos gép.
Minden tavasszal macerás volt az első indítás, kb 5-10 perc volt, mire elindult.
A mai napon egyáltalán nem indult el. Kivettem a két oldalsó gyertyát öntöttem bele egy kevés benzint, gyertya vissza és ekkor elindult, de pár másodperc múlva megint leállt, és azóta se indul!
Ötlete valakinek?
Asszem szerelőt kell hívnom.
Akkor nem kell bolygatni.
Kosziii mindkettotoknek.
fenti szösszenet nem profi írta,de kiindulási pontnak jó
Már nem fülre hanem úgy manual szerint.
Úgy mint nekem x láncsszem megmér és ha hosszabb mint a szervíz limit akkor csere vagy van más módszer?
A gsxr 1100nél most szántam rá magam, hogy a ferivagyok banditján is szépen "gömbölyödö" tégla indexeket cserélem le...de a befutó itt is a nekem kellemes vonalu, harmónikus GSX 1400 indexek kerülnek fel, csak át kell vezetékeznem az indexeket...bár erösen gondolkoztam a Az újabb banditok "fehér-viztiszta" indexeiben, de nem tudom, maga a fej mennyira csereszavatos az 1400 -es szárával, hogy könnyen felcsavarozható legyen...söt az XS 400 Yamaha tégla indexei is likvidálva lesznek, ah találok 10-15€-ért 4 db szép gyári formás "yamaha vagy suzuki" indexet.