Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

http://motoralkatresz.eu/termekek/Morse/82RH2015_142_vezermulanc/

Én itt vettem,adnak hozzá nitteló szemet is.
asszem 2013-ban vettem nem direktbe tőlük hanem egy másik cégen keresztül , általában a gyárit veszem meg nittelőszem nélkül, sokszor olcsóbb mint az utángyártott
Az elég gáz...Én is érdeklődtem és azt a választ kaptam, hogy csak végtelenített láncot árulnak. Én megértem de tudtommal sok szerelő is nittelőst használ. A tulajdonosnak nem kell kifizetni a vele egyébként járó költségeit.
Benne van, de nem adnak el bárkinek. Valamikor 2011-ben még tudtam tőlük venni,
aztán később (2013) azt a választ kaptam, hogy reklamációk miatt nem adnak már el nittelőszemet vezérműlánchoz.
ahhoz képest hogy nem tudnak róla az árlistájukban évek óta van nittelőszem did vezlánchoz
Köszönöm a információt azonban én már beszereztem hozzá a célszerszámot mert itt a szezon a nyakunkon. A vez lánc érkezését várom és a hézagmérőt plusz az 1/4-es nyomatékkulcsot. Kellene még hozzá vezérlés rögzítő ha nagyon pontosak akarunk lenni de ezt megoldjuk egy alkoholos filccel.
ilyen a vezlánc nittelő és létezik nyitott és zárt lánc is :-) Csak a Pink-nél nem tudnak róla.. Nemsokára nyitom a webáruházat, ott lesz minden :-)
Kiuvegesedett nagyon sok az en ismerettsegi koromben
nekem bejött a Ferodo, semmi gondom nem volt vele, igaz nem is misztifikálom túl ezt a fék dolgot.... 155e km-nél a gyári tárcsák vannak fent, bár most már türéshatáron.. :-)
... de mint már ugye tudjuk a nyikorgás miatt nem kell betétet cserélni, mert orvosolható... :-)
Üresen 245kg. Gépkönyv szerint. 265-270 lehet a menetkész tömege.
Brembo sa vagy ap sf
Ez a nyereg van az sv-n is. Akarmikor lecserelnem ha tudnam hogy mi a jo helyette.
Ez enyémnek (650) a forgalmiba 227Kg volt írva,az összes folyadékokkal feltöltve.A fékrendszer teljesen gyári volt,a fékhatás pedig feledhető.
Bandit,legalábbis a sajátom,menetkészen,feltankolva kb 260 kg,de ha nem felejtem el egyszer megmérem.
218kgot irt a hornetre a forgalmija, bandit nemtudom milyen nehez de nem hinnem hogy 300hoz kozel van. Az sv meg konnyebb a forgalmi szerint
A tomegeket kukold ossze:-)
Enmeg ha jol tevedek (nem biztos fejleharapast mellozni) ketdugos udszo a hornetben nissin a suzuki meg tokico es tokegyformak a nissin meg megis jobb.
99ig bandit es 07ig hornet betét passzol ha jol tévedek. A horneten sokkal jobb volt a fek mint az sv-n. Igaz ebben ferodo van mert azt rakott bele az elozo tulaj.
Ez kuka. Ilyen volt az enyem is.
Neked nem volt meg banditod :-) a gyari fek olyan, mintha kemenyfat szoritanal a tarcsanak(600 es 1200). Engem cseppet sem izgat, mi mennyire eszi a tarcsat, ne abba faradjak mar el, hogy csumara szoritom a feket szerpentinen 4 ujjal. Meg a fekut fontos parameter.
Sziasztok! Volna egy kérdésem nagy bandit vezérléssel kapcsolatban. http://youtu.be/12y8SQ3-xmA Ez szerintetek csereérett? Kicsi csörgése van neki,de néztem a szelephézagokat,a kipufogó oldalon 2-3tizeddel a tűrésen kívül van. Előre is köszi.
Én 2009 óta FERODO Platinumot használtam. A gyári tárcsákkal sokáig
tökéletes volt számomra, viszont az új EBC tárcsákkal búg, így már jön
a HH-s EBC. A másik Banditunkon továbbra is marad a FERODO.
Biztosan nem a legjobb, de a dolgát elvégzi és hozzászoktunk. Félek is
picit a "jobb" fékbetétektől, de ugyanakkor kíváncsi is vagyok mekkora lesz a különbség.
A Brembot ajánlotta a szerelő is. még igazából nem aktuális a csere,ezt a szezont még kifutja,csak időben akarok tájékozódni.
Köszi a képet!
Utánajárok,hogy kb. mennyibe kerülne a legyártása,aztán jelentkezem!