azóta már egy jogosítványos, 250-es KÍVÉJ chopper tulaj........
Nagyonnem nyilatkozik......pedig Én is kiváncsi lennék, hogy a gerincbajára milyen választás volt - mert Én és sokan ugye jeleztük neki, hogy nem épp lesz jó választás.
bazzeg ezt hagyjátok már abba. ez annyira gyerekes...
még csak 19 múltam de ha elvonatkoztatunk a témától és soha nem vitázok hülyékkel. DE EZT NE VEGYE SENKI CÉLZÁSNAK mert nem annak szántam, csak egy példa
Oké! Megyek felteszem a öreg traktorom középálványra, megforgatom egy kicsit, elfékezem a betétet nehogy szégyenben maradjak... meg csiszolom még egy kicsit a fékezési tudományom. ( Bár lehet hogy csak sok gázolajat szívott magába, és jól keni a tárcsát?! )
És az igazat megvalva nem értek semmihez az ég adta világon...még az öreg cumokhoz sem.
Más téma. Mi lett azzal a lánnyal aki kb 1-2 hónapja akart annyira motort venni? Vacilált,hogy 250-est vagy 400-ast, biztos emlékeztek. Blue te talán mentél is vele motort nézni de ez nem biztos.
Ahogy olvasom a mélyen szántó irásaidat megsem fordult a fejemben,hogy nagyobb géniusz lehetnék nálad,sőőőőőőőőt.Talán a te harmadik neved a Géniusz.Ha figyeltél volna az előzőekben pont én tagadtam meg a gázolajat,tehát én nem mosom azzal a motorom. Az én motorom nem egy traktor.Azokat szokás gázolajjal mosogatni.Az pedig,hogy nálad 45-e km alatt sem kopik el egy garnitúra betét,elég árulkodó.Inkább javítgasd az osdi vasakat,szerintem abban nagyobb örömödet leled mint a motorozásban,és talán jobban is értesz a öreg cumokhoz.
MIvel esso papa is írta....a brigi 97%-A petróleum - ígyÉn simán petroleumot használok...........
bár az is igaz hogy utoljára vennem kellett......majd 900ft a kúton 1 L.....
Bár az is igaz, hogy max 1-1,5dl megy el egy mosogatásra és ebben benne van a lánc is.......
hazsnal vki asus r300-as PNA-t (GPS) ? ennek a motorra való tokja ill a konkrét motoros rögzítés érdekelne, esetleg konkrét linek, amiket én néztem azokon nem talaltam....vagy vmi megoldás...
Szabika , hogy te régen milyen béna voltál kicsi csatósgólepke tologatós korodban, attól még nem kéne arra gondolni, hogy nem születhetett nálad nagyobb géniusz. Én nem pepecselek a motorommal mindig ilyen vegyszerekkel, sem gázolajjal. Ha szét van borítva és nagy mennyiségben mosom le vele az alaktrészeket tepsi felett , akkor utánna le lehet üllepíteni, és akárhányszor felhasználni. Vagy sokszor veterán cuccok esetén bennehagyva, sokszor az összerohadt alaktrászek is szétjönnek.De ez egy titok volt így most meg kell , hogy...
És nem öntözöm , és pácolom gázolajjal a fékbetéteimet, féktárcsáimat. gondolom neked saját rossz tapasztalatod van, mert neked sikerült.
És ha csak esélye is van annak hogy nem zsírmentes az amúgy 45000km-t futott fékbetéteim, féktárcsáim felülete, akkor kap az arcára féktisztitót. Eddig még minden motorral meg tudtak állni féktávon amibe belekontárkodtam.
De van békebeli brigéciolom is, csak direkt nem használom, mert nem tudom hova tettem...
A féktárcsa,még tényleg nem akkora gáz és orvosolható is,az általad írt módszerrel. A nagyobb gond ha a fék betétekre kerül az olajból és azok magukba szívják egy pillanat alatt. Na akkor lehet gond. Persze nem akarok okoskodni. Ha valakinek a a gázolaj a színpatikus akkor csinálja azzal.Nekem rossz emlékek füződnek hozzá,anno a füvünket egy szép területen sikerült megküldeni vele és tönkre is tette. Szóval ha neked az a tuti csináld azzal.Üdv : Szabi
ha ráfröccsen a féktárcsára akkor én 2 dolgot csináltam. vagy volt otthon féktárcstisztító és azzal megmostam, vagy a háztartási foltbenzin kiváló erre a célra
egyáltalán nem büdös utánna,. én ecsettel szoktam felvinni a koszos felületre, rajtahagyom egy kicsit utánna letörlöm. a másik megoldás h benzinnel oldod le. tökmind1. mind2 hatásos. én nem tapasztaltam kellemetlen szagokat mivel utánna jön az a paeriódus h beállok a mosósba, első körben sapponos vízzel megsikálom a motort ahol lehet utánna magasnyomásúval leöblítem. ennek eredménye h kb 15-20 perc alatt csili vili a motor. kismotoros korom óta ez a módszerem nálam bevált. de h vkinkinek a brigeciol jobban tetszik nem fogom lehülyézni
Ez a gáz olaj téma nagyon tetszik,miér nem mindjárt homokkal dörzsölöd le a koszt,vagy sárral?, elég őskori modszer.Arrol nem beszélve,hogy a fékekhez,vagy a tárcsákra kerül egy kevés is és a fékednek annyi,vagy használhatod a brigéciolt. És az a finom gázolaj illat ami körbe lengi a motorodat,biztos az összes csaj veled akar motorozni!
a brigéciol azért jó, mert a vízzel keveredve semleges emulziót képez, ez sem a gázolajról, sem a petróleumról nem mondható el. Ha nagyon-nagyon dzsuvás, akkor D3, ha nem annyira, akkor 2000. D3-at elég kevés helyen kapni.
Na jó bevallom , ez még "fűtőgázolaj", még a rendszerváltozás elötti időkből. Olyan második VH-s vastagfalú abroncsos hordókból fejtettem le (amiket a lánctalpasok hordtak a hátukon. Van vagy 40-50 kg egy darab!)
Ecsettel , fogkefével, ronggyal felviszem a felüretre ,és utánna egy másik ronggyal elhúzom. Nincs vizezés semmi (foltos marad vizköves), a felület is fényes marad utánna. Néha kap mág szilikonolajat , hogy nehezebben tapadjon fel a szennyeződés... és könnyebben lejöjjön. A abroncsra és a féktárcsa érinthetetlenségéről kell serényen gondoskodni a művelet közben.
azóta már egy jogosítványos, 250-es KÍVÉJ chopper tulaj........
Nagyonnem nyilatkozik......pedig Én is kiváncsi lennék, hogy a gerincbajára milyen választás volt - mert Én és sokan ugye jeleztük neki, hogy nem épp lesz jó választás.
Én egy rongyot átitatok és törlök......
Amit nem visz le a szappan (mindig marad 1-2 tetem pöty) azt szépen leviszi
még csak 19 múltam de ha elvonatkoztatunk a témától és soha nem vitázok hülyékkel. DE EZT NE VEGYE SENKI CÉLZÁSNAK mert nem annak szántam, csak egy példa
És az igazat megvalva nem értek semmihez az ég adta világon...még az öreg cumokhoz sem.
MIvel esso papa is írta....a brigi 97%-A petróleum - ígyÉn simán petroleumot használok...........
bár az is igaz hogy utoljára vennem kellett......majd 900ft a kúton 1 L.....
Bár az is igaz, hogy max 1-1,5dl megy el egy mosogatásra és ebben benne van a lánc is.......
És nem öntözöm , és pácolom gázolajjal a fékbetéteimet, féktárcsáimat. gondolom neked saját rossz tapasztalatod van, mert neked sikerült.
És ha csak esélye is van annak hogy nem zsírmentes az amúgy 45000km-t futott fékbetéteim, féktárcsáim felülete, akkor kap az arcára féktisztitót. Eddig még minden motorral meg tudtak állni féktávon amibe belekontárkodtam.
De van békebeli brigéciolom is, csak direkt nem használom, mert nem tudom hova tettem...
volt h én is használtam
Ecsettel , fogkefével, ronggyal felviszem a felüretre ,és utánna egy másik ronggyal elhúzom. Nincs vizezés semmi (foltos marad vizköves), a felület is fényes marad utánna. Néha kap mág szilikonolajat , hogy nehezebben tapadjon fel a szennyeződés... és könnyebben lejöjjön. A abroncsra és a féktárcsa érinthetetlenségéről kell serényen gondoskodni a művelet közben.