Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Köszi szépen! Igen először megyek, és 4 napot szeretnék motorozni, és hasznosan akarom eltölteni, nem csak szédelegni.
Ha először mész akkor a Senj-Zadar közti 150km-es tengerparti utat kell oda-vissza átmotorozni, szállás mindig van akárhol az országban.
Multkor volt rola szo. A 6henger az 6 henger es cbx
Sziasztok!
Tudom hogy sokan jártasak vagytok horvátországban, és azt szeretném kérni hogy írjatok le pár útvonalat, merre érdemes motorozni, szerpentinek, tengerpart.. Esetleg homokos tengerpart strandolni. Szóval ami látványos és élvezhető. Nagyon megköszönném ha segítene valaki!
Oltsad is. Itt (is) aranyaron megy a gyari allapotu. Nemreg mentem eggyel, elmeny.
Ha 15 eve ott all, lehet h jobban jarsz egy olyannal, ami 10szer annyiba kerul, de hasznalhato
na, beigazolódott, hogy érdemes itt-ott benézni a fészerekbe... Találtam az egyikbe egy CBX1000 hathengerest, kb. 10-15 éve állhat ott egy helyben... Qrvára oltom a gazdit, hogy úgy sincs szüksége rá... :-) ellenben az a párszáz euró jól jöhet neki...
Bagatell.. de a vészleállítót nézted?
Nem volt blokkcsere, csak a kérdéseihez hasonlóan a kommentjei is h.lyeségek: Kilazult ez-az
a sok akciós motul az eszi meg
82-nel lett cseres az enyem is.........mondom mindig,hogy nem eroltetni a mkp-t,mert akkor csak feszul benne a vez.lanc,a valto,a meghajto lanc,lazan forgatva no problem!
én vagyok :D
Ha ma úgyis coming out nap van, és vagyok az alapjárati keverékkel szerencsétlenkedő, tettem be egy hajszállal nagyobb alapjárati fúvókákat, karbit 7 év után szépen elpucoltam, a szinkron szép lett, de nekem nem tetszik, ahogy hidegen jár, meg a fordulatot is lassan ejti. Szóval- mivel úgyis kiderült szelepállításnál, hogy ki van nyúlva a vezláncom (54 ezernél, miafa#&&@ ért?) szépen eltalicskázom Tasihoz, aztán majd nézheti mindenki a leszabályzós videót. :)

písz
A kapcsoló ritkán rossz viszont a csatija igen, keresd meg az első csatit a kapcsolótól, valahol a villanyak mögött lesz és azt húzd szét, ott szokott eloxidálódni.
biztosítékok jók ? főbizti 30 amperes az indítórelén jó ? (már ha van rajta)
sziasztok.
egy kis segítségre volna szükségem. hétvégén indítottam volna a gépet, gyújtás sehol. aksi szuper, annak nincs gondja. nálam tapasztaltabbak azt vélték, hogy eloxidálódott valamelyik kábel. a gyújtáskapcsolónál keressem először a problémát? próbáltam kiszedni, de a vázhoz nem csavarok rögzítik. hogyan kell kiszedni a gyújtáskapcsolót?
minden szakmával igy van
sose fogja átlátni sose fogja megérteni nincs türelme nem is akarja megtanulni azt várja hogy te mond meg neki csavarjon azon a csavaron a csavarhúzóval 4 et és tökéletes lesz de ilyen sajnos nincs csak nagyon ritka esetben , ez olyan dolog amihez sokat kell olvasni sokat kell csinálni is és még akkor is belefut az ember olya dolgokba hogy kínlódik vele napokat de azt senki se látja ......
"kérdésből süt a dilettantizmus"
Ezzel a kérdezö nem mindig van tisztában...ilyenkror egy "szakjavalattal" el lehet tántorítani a károkozástól, de ha "legegyszerüsíted" akkor belevág, és utána persze te vagy a hunyó...
miért miért há hogy nehogymá átb@sszon az a tróger szerelő akihe elviszem és közbe tuok okoskodni hogy lássa hogy én is értek hozzá de épp elhagytam a srétcsípőfogóm különben én is megcsináltam vóna
"feltételeztem, hogy valamicskét ért a villanyhoz"

Ilyenkor van az:-de hát azt nem mondtad!-...na érzért kell Ádámtól indítani...nem úgy ahogy te csinálnád.
Én semmi kivetnivalót nem találok abban ha valaki kérdésére aprólékos és kimerítő választ kap. Akár olyat, ami meghaladja a képességeit. Azon viszont el szoktam gondolkodni erősen, amikor már a kérdésből süt a dilettantizmus, akkor az minek kérdez egyáltalán?
igen én is adtam tanácsot feltételeztem hogy valamicskét ért a villanyhoz meg mondjuk van egy multimétere és tud vele mérni mondjuk egy 12 voltot vagy egy folytonosságot de a feltételezésem tévesnek bizonyult és a 1200 forintos alkatrész elfüstölt és el lett küldve mindenki a büdös tepsibe nálam is elfüstölt már sokminden és sokszor jött ki a meló minuszba mert az ember elkúr valamit és saját zsebből pótolja a cuccot ne érje szó a ház elejét de hát ez már ilyen legalábbis ilyen kéne legyen mert sok szépet hallottam és még szebbeket láttam is .. sajnos
ja 2-3 óra tanklevétellel esetleg idombontással normál esetben nekem is itt szokott lenni a részidő árban valamivel lejjebb de ez van keleten másképp megy kicsit
egy karbi átlagosan a szarabb tipusok 2-3 óra a jobb tipusok 1.5 -2 óra pénzröl nem illik beszélni .. de mindenki tudja hisz 4 éve nem emeltem árat ..............

egy karbi cuzame 8000 ft + rá jön 1500 - 2000 ft 0 gyűrű ehez ugye kell egy szinkron 5000

tehát 14500-15000 ft és kész van .... érted KÉSZ VAN !
1 év gari