Pontosan így kell, szoktam ilyesmit csinálni. Igazából sokszor az eladó is örül neki mert legalább tisztában lesz a gépének tudásával, ha nem járul hozzá akkor az sokszor azt jelenti, hogy pontosan tudja, hogy szar a gép és nem akarja, hogy ezt Te is tudd.
Hja csak egy M6 os csavar 1,5 tonnát tud, ez M8 meg még ennél is többet...és te pont a keresztmetszet másik irányába terhelted, mint ahogy motorzás közben terhelve van...
Ha kész lesz, javaslom tegyél egy félanyát (DIN 439) a lábtartókonzol és a doboztartó konzola közé. Azt módjával húzd meg, cak hogy éppen ne lötyögjön, majd a csavar végén a normál anyát ehhez húzd meg, ellentartva. Vagyis két anya közé tett azt a tartót.
Amúgy nem rossz én leparkoltam rá és csak karcos lesz.Szóval birja csak az anyát nem kell meghúzni míg össze nem roppan.
Ha lett volna a kábtartó és az U alak közt alátét tuti nem törik el.
Akkor kitámassza a lábtartó.
Elég nagy a különbség, még ha új is lehet a német.
Nem gondoltam, hogy ilyen könnyen törik ez az anyag. Motorozás közben, mikor elgémberednek a lábaim, néha kicsit felállok a lábtartón, ezek után leszokok róla, nehogy eltörjön egyszer.
Holnap meghegesztik párom munkahelyén, majd kiderül mennyire lesz tartós.
Neten nem találtam bontottat, német ebayen meg 110 euro körül adják, az újra rá sem merek kérdezni a Suzukinál.
Nem gyári fék és kuplungkarok, festett óracsoport, nincs benne a kormányvégsúly, felemás és ráadásul gagyi LED indexek, Feltételezem a gyári dob a holdon, ha nincs E jel ebben a sportkéményben, alig van ahol áttuszkolod műszakin. Ennyit ez nem ér...
Nem az enyém a Bandit 250. Egyik munkatársam kért meg, hogy nézzem meg neki a szinkront, a szelephézagot, meg amit ilyenkor kell.
Mondtam neki hogy utánanézek van-e hozzá valami esetleg, addig nem vágok bele semmibe.
Nem nagyon találni hozzá leírást.
Sziasztok! Épp most váltam meg a mocimtól és egy banditon gondolkodom. Nem is akármilyen banditon, egy 1200-esen! A kérdésem az lenne, hogy ha bandit vásárlásra költöm nehezen összekuporgatott pénzem, mire kell odafigyelnem? Esetleg valami típushiba? Mit nézzek meg nagyon vásárlásnál? Erről a banditáról mit gondoltok? http://www.hasznaltauto.hu/motor/suzuki/suzuki_gsf_1200_bandit-8299307 Ára a többihez képest alacsonyabb, mondjuk 98-as, de nem írja hány km van benne. Jó vétel lehet? Na meg amit még be kell valljak, vacilálok a bandit és a kawa z750 között. Nekem a lényeg most már a nyomaték lenne, nem a lóerő (vagyis nem feltétlen). Azt tudom, hogy az 1200es bandit egy nyomatékgyár, nade szól valami ellene?
Ha kész lesz, javaslom tegyél egy félanyát (DIN 439) a lábtartókonzol és a doboztartó konzola közé. Azt módjával húzd meg, cak hogy éppen ne lötyögjön, majd a csavar végén a normál anyát ehhez húzd meg, ellentartva. Vagyis két anya közé tett azt a tartót.
Ejjha..........motorosakrobatika távol áll tőlem.
Amúgy nem rossz én leparkoltam rá és csak karcos lesz.Szóval birja csak az anyát nem kell meghúzni míg össze nem roppan.
Ha lett volna a kábtartó és az U alak közt alátét tuti nem törik el.
Akkor kitámassza a lábtartó.
Nem gondoltam, hogy ilyen könnyen törik ez az anyag. Motorozás közben, mikor elgémberednek a lábaim, néha kicsit felállok a lábtartón, ezek után leszokok róla, nehogy eltörjön egyszer.
Tőle már vettem tükröket meg kell kérdezni mennyiért küldi ide.
De nem lesz 110 euro. 15 font körül van a posta.
Neten nem találtam bontottat, német ebayen meg 110 euro körül adják, az újra rá sem merek kérdezni a Suzukinál.
Nem gyári fék és kuplungkarok, festett óracsoport, nincs benne a kormányvégsúly, felemás és ráadásul gagyi LED indexek, Feltételezem a gyári dob a holdon, ha nincs E jel ebben a sportkéményben, alig van ahol áttuszkolod műszakin. Ennyit ez nem ér...
Nem az enyém a Bandit 250. Egyik munkatársam kért meg, hogy nézzem meg neki a szinkront, a szelephézagot, meg amit ilyenkor kell.
Mondtam neki hogy utánanézek van-e hozzá valami esetleg, addig nem vágok bele semmibe.
Nem nagyon találni hozzá leírást.
Csak figyelek.
Te meg basztasd inkabb motorbogyot.
Előre is köszi a válaszokat!