ez az igazság ................ még anyit oda bigyeztek ,, hogy halálra stároljátok az ésteres olajokat meg aináél vékonyabb anál hamarabb kenn ........... végül is így van minélvékonyabb annál hamarabb eljut a kenendőm helyekre ..............
csak van még egy
sg olaj halál ásványi ... buta mint a tők de a váltonak a legjobb ............. aztán itt van a 5 be 40 nel márászkodó motoros ..........
etöl fügetlenül a bandi váltojával tényleg sok a baj ............
és volt akinek le darálta a fogaskerekeket a bugó csiga
Az olajpumpa előtt csak egy durva szűrő van...ez is elég ha az olajpumpát hazavágja, és nagyobb lesz a részveszteség, így csak közvetve, de ez is kihathat a siklócsapágyakra...egy nagyobb terhelés, alacsonyabb olajnyomás, és máris süllyed a csap a csapágyfémbe...
Jó, egy Bandit fórumon persze, hogy sok van!
Összességében viszont szerintem nem adtak el belőle túl sokat, már csak azért sem, mert pont a válság kirobbanása környékén jelent meg és divatmotor se volt soha.
Ez érdekelne engem is, volt ebből bármi baja valakinek is a hangján kívül? Bár amit KIstván írt, hogy a spének nehogy eljussanak a siklócsapágyakhoz elképzelhető bár addig ott van a szűrő.
Amit tsanyi mond, az működhet? Tehát hogy szarunk rá és használjuk így? Okoz ez a típushiba bármi problémát? Tehát elképzelhető hogy egyszer 11ezres fordulatnál szétrobban a váltó?
Nem hallottam eddig 1250-esröl igazi panaszt.
Én csak attól tartanék, hogy a levált kemény kéreg spémje el tud jutni siklócsapágyakhoz, mielőtt a szűrökben fent akadna.
Az 1400-es blokk volt eddig számomra az aminél nem hallottam ilyen váltóhibát. Volt olyan persze aminek szétrúgták a kapcsolókörmeit idióták, de az nem tartózik ide.
Meg kapni Suzuki alkatresz, csak kicsit fajdalmas az ara. Igazabol eddig meg mindenkonek sikerult talalni akinek cseres volt. Mint elhangzott a 2003-as a legrosszabb evjarat...de gixereknel is volt meg mad evjaratoknal is...lehet csak meet abban a 2003 -as evben kemelkedok voltak a eladasi darabszamok Mo.-on.
Azok búgtak vajon? Azért kérdezem mert 1250-es tulajt még nem hallottam erről panaszkodni. Mint pár éve írtam tgk-nál a Rába hidak gyárilag búgtak és ugyan kiválóan működtek gyakorlatilag más hiba nélkül (bár ezt a gyár nem tekintette hibának) ezért pár nyugati típusba (főleg MAN) is beépítették, de egy idő után leálltak vele, a gyár próbálkozott évekig a búgás megszüntetésével, de nem sikerült így azt hiszem pár éve leálltak vele bár a gyárban a mai napig hidakat gyártanak (járok oda áruért). Nekem jelenleg a mostani gépemben 8200000km van ami kevésnek számít és búg a diffi mert nem belevaló olajjal használták ami az első leeresztéskor nyilvánvaló lett, most a belevaló van benne és csöndesebb ugyan, de adott fordulaton sír és hát nem fogok vele foglalkozni, nálam eddig 60000km-t ment és remélem a további kb. 500000-et is megteszi ugyanígy.
Egyes feltetelezesek szerint nem kapnak a fogak feluletei szoro olajozast, pedig az 1100-1200 blokkban az ontvenyben ott vannak az olajjaratok csak nincsenek kifurva, fuvokazva. Szoval akar egy megelozo megbontassal orvosolni is lehetne, a kerdes csak az, hogy az a megcsapolas nem fog e valahol hianyozni a rendszerben?
Az 1250 nek meg nem volt lehetoseg tanulmanyozni a ontvenyet.
Motorrevunek volt egy 25 vagy 50 ezres tartosteszt talan 2008 vagy 2009 ben az 1250 rol. Ott is volt ilyen pittingesedes. Tulajdonostol meg nem ismerek tortenetet aki cserelte volna.
Nem kell ezzel ennyit foglalkozni, tgk-nál ez némely típusnál gyárilag így van és pár milla km-t elmennek így vele, nekem gixef búgott, leszartam és nem is volt baja. Az SV-k 3.-ban szoktak búgni amelyikkel úgy bánnak, de ha nem foglalkozik vele az ember akkor is elmegy a végtelenségig. Egyáltalán, volt már valaki akinek beállt a búgó váltó? Én raktam bele adalékot amitől elhalkult és annyi.
nagy kár, hogy ez a helyzet. Lehet egyáltalán annyi bontott váltót szerezni amennyi 1200es bandit szarakszik? Esetleg nem kezdett bele valamelyik gyár az újragyártásba? Mert tényleg tökre tetszik a motor, főleg hogy bitang nyomatékos, csak így nem mernék belevágni.
72537-ben leírtam a ugyan ezeket a számokat összegezve...ez egy low budget (alacsony) költségvetésü motor, ezért kerül csak ennyibe! Ezért a összegért a versenytárasak nem fognak ilyen karakterisztikát nyújtani.
Kétségekkel jöttél ide, most fel lettél világosítvan, a döntés a tied!
Sokan hasonló helyzetben és hasonló ciböben, mindezek ellenére ezt választották, vagy ha csak vásárlás után estek be, akkor szembesültek vele, páran bele is nyúltak az elmúlt pár évben...
Azt kell figyelembe venni, hogy ebben a árkategóriában tök mindegy melyik márkát választad, mindig 19-re húzól lapot... föleg Mo.-on igaz ez sajnos kis kivétellel.
(Mellettem két barátom 1200-ese vérzettel az elsö 30-40 e km-en. 3-5 éves korukban. Èn mégis 2013-ban vettem egy gixer 1100-est amiböl ez Bandit eröforrás jött, de mindjárt vettem a komplett blokkot, meg egy váltót is külön...mondjuk én szeretem a kihivásokat, és van mellette másik motor, ha menni kell.)
Csak az a bajom, hogy én nem értek annyira a motorhoz, hogy magam nekiálljak szétbontani a váltót. Sok mindent megcsinálok, de ezt nem tudom és nem is merném. Namármost ha megadja magát a váltó, akkor csak a munkadíj 50ezer, nameg egy bontott váltó mondjuk mégegyszer ennyi, és a szerelékek (olaj, tömítés, stb.) meg még egy 20as. És azt mondod, hogy előbb utóbb úgy is ez lesz a vége. Szomorú vagyok, mert nagyon megtetszettek ezek a motorok
csak van még egy
sg olaj halál ásványi ... buta mint a tők de a váltonak a legjobb ............. aztán itt van a 5 be 40 nel márászkodó motoros ..........
etöl fügetlenül a bandi váltojával tényleg sok a baj ............
és volt akinek le darálta a fogaskerekeket a bugó csiga
Összességében viszont szerintem nem adtak el belőle túl sokat, már csak azért sem, mert pont a válság kirobbanása környékén jelent meg és divatmotor se volt soha.
Ha megtalálod az ezt követő számok egyikét, abban olvashatod az én olvasói kérdésem a téma kapcsán és bóvli válaszuk is...
Én csak attól tartanék, hogy a levált kemény kéreg spémje el tud jutni siklócsapágyakhoz, mielőtt a szűrökben fent akadna.
Az 1400-es blokk volt eddig számomra az aminél nem hallottam ilyen váltóhibát. Volt olyan persze aminek szétrúgták a kapcsolókörmeit idióták, de az nem tartózik ide.
már 60 tól el lehet menni 6 osban ......
Az 1250 nek meg nem volt lehetoseg tanulmanyozni a ontvenyet.
Az 1250-eseknél mennyire jellemző a váltóhiba és a fogaskerekek pittingessé válása?
Mi idézi elő?
Kétségekkel jöttél ide, most fel lettél világosítvan, a döntés a tied!
Sokan hasonló helyzetben és hasonló ciböben, mindezek ellenére ezt választották, vagy ha csak vásárlás után estek be, akkor szembesültek vele, páran bele is nyúltak az elmúlt pár évben...
Azt kell figyelembe venni, hogy ebben a árkategóriában tök mindegy melyik márkát választad, mindig 19-re húzól lapot... föleg Mo.-on igaz ez sajnos kis kivétellel.
(Mellettem két barátom 1200-ese vérzettel az elsö 30-40 e km-en. 3-5 éves korukban. Èn mégis 2013-ban vettem egy gixer 1100-est amiböl ez Bandit eröforrás jött, de mindjárt vettem a komplett blokkot, meg egy váltót is külön...mondjuk én szeretem a kihivásokat, és van mellette másik motor, ha menni kell.)