Ebben az írásban is érdekes, hogy melegen ajánlják a mérést: link ...amúgy ez miatt néztem utána az adott gép manualjában és tényleg annak melegen kell mérni. A vicc, hogy az adatai között kompresszió viszonyként 12:1-et adnak meg, mérésnél melegen mérve meg 14.7-15.5-et végnyomásnak, persze így van értelme, de más manualban nem nagyon láttam, hogy melegen kéne mérni, mondjuk régebbiekben már találkoztam hideg-meleg adattal.
az nem arra van hogy dolgozzon vele az ember , arra jó ha csacsipusztán kilazul valami betekerem míg elérek oda ahol van mivel megbarkácsolni a cuccost, láttam valami banditos útvonalat ami lehet hogy itt fog elmenni előttem erről tudsz nyilatkozni ?
Ezzel a hidegen méréssel itt a fórumon egyszer mellényúltam........írtam simán a választ a kérdezőnek, hogy persze hidegen kell mérni.....erre abban a topicban felvilágosítottak, hogy annak a gépnek melegen van megadva az érték és úgy kell mérni....utánanéztem és tényleg.
míg kibontom a szerszámkészletet meg visszacsomagolom addigra be is fejeztem nameg azért rendeltem külön a készlethez 18 as mágneses gyertyakulcsot hogy porosodjon ? még megrozsdál
Hogy hívod azt a szart amit visszahajtasz?
Magyarul.
Footpeg angolul.
Bocsánat a nagyságtól hogy nem tudom annak a cuccnak a nevét tökéletesen és minden igényt kielégítően szofisztikáltan.
Sajnos csak egy bútorkereskedő vagyok nem nasa topmérnök.
Az más méretezésű.
Ha felállsz rá semmi baja nem lesz.
És van itt alkatrész szakítoszilárdság meg méretezés guru az megmondja hogy normál használat mellett nem történik ilyen.Max egy emberes boruláskor de akkoris inkább a vázról törnek le a fülek.
Én mechanikából anno 2-est értem el de látom azért mi a gond.
A lábtartó stift és az U anyag közt volt hézag.
Ha feltámaszkodik tehát nem lötyög a stift az U alak közt akkor a tömör stift anyag úgy támaszt hogy az életbe nem törik el.
Ennyi volt a gond.
Ez a tipushiba!
Ha belenyúlsz kb 100-150 ezer HUF rendberakni. A gáz hogy hiány van mindig használható bontott váltóból...még egy kopott henger -dugó kb hegyekben áll mindenhol...
Még a 17 éves porlasztósor tud megviccelni, föleg manapság a adalékolt benzinek miatt. De ez utobbi szinte minden jármüre elmondható.
A váltó miatt nem kell megbontani, már középálványon elváltogatva, és közben a hátsó féket taposva hallani ha sír-búg a levált kéreg miatt a 3-4-5.
vagy lehet szabad google forditásban:
-rectangular tube
-Vierkantrohr
A vasbetontalpFA még a kedvencem...
-Janikám, kéne KOCKACSŐ!
-Zárt szelvény?
-Az mi?
Magyarul.
Footpeg angolul.
Bocsánat a nagyságtól hogy nem tudom annak a cuccnak a nevét tökéletesen és minden igényt kielégítően szofisztikáltan.
Sajnos csak egy bútorkereskedő vagyok nem nasa topmérnök.
.
.
.
gömb vas (agyúgolyó ?!), tömör csö,...
Ha felállsz rá semmi baja nem lesz.
És van itt alkatrész szakítoszilárdság meg méretezés guru az megmondja hogy normál használat mellett nem történik ilyen.Max egy emberes boruláskor de akkoris inkább a vázról törnek le a fülek.
Én mechanikából anno 2-est értem el de látom azért mi a gond.
A lábtartó stift és az U anyag közt volt hézag.
Ha feltámaszkodik tehát nem lötyög a stift az U alak közt akkor a tömör stift anyag úgy támaszt hogy az életbe nem törik el.
Ennyi volt a gond.
Ha belenyúlsz kb 100-150 ezer HUF rendberakni. A gáz hogy hiány van mindig használható bontott váltóból...még egy kopott henger -dugó kb hegyekben áll mindenhol...
Még a 17 éves porlasztósor tud megviccelni, föleg manapság a adalékolt benzinek miatt. De ez utobbi szinte minden jármüre elmondható.
A váltó miatt nem kell megbontani, már középálványon elváltogatva, és közben a hátsó féket taposva hallani ha sír-búg a levált kéreg miatt a 3-4-5.