Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Megint a lustaság
Angolban találtam egy ebay-est 15font+postáért.
Picit drága de menni nem kell érte egy métert sem.
Kösz, rákeresek!
Tudnak öntvényt is hegeszteni, csak nem kellett volna a felületet azzal a ragasztóval összebaszni,mert attól most már zárványos lehet a varrat...de szerintem bontóban 5-10 ezeretért kap akár egy párt is, azért meg kár szakihoz rohangálni, mert a hegesztés után leég a lakk, és ocsmány lesz...
Van itt az oldalon motorbontos topic oda nézz be, mert a bontók ott jelen vannak.
Inkább én törtem le, az eredeti zégergyűrűs csavart lecseréltem arra amit adtak hozzá és egy kicsit túlhúztam.
A doboztartó konzol törte el?
Üdv,

Bandit 1250-hez kellene nekem baloldali utas lábtartó, a felső tartó rész, ami a motorhoz csatlakozik, akár új, akár használt.
A lehajtható lábtartót tartó két fül közül az egyik letört, megragasztottam két komponensű fémragasztóval, de nem sok reményt fűzők hozzá.
Valami öntvény, spiáter lehet az anyaga, esetleg lehet ezt hegeszteni, forrasztani?
..amúgy biztos csak nekünk rossz a "mintavételünk" a témakörben, mert hogy ide csak azok jönnek akiknek problémája van a motorral, így azt hisszük, hogy mind szar, közben meg 95%-uk még 20 év után is hibátlanul repeszt a eredeti, gyári alkatrészekkel! Lehet az az 5 % cserélgeti a balek gazdákat akik néha itt felbukkannak különbözö nevek alatt.

Két dolog jól látszik viszont.
-Ha egyszer valamiröl elterejed hogy jó(!), akkor azt az idö vasfoga sem tudja kikezdeni, még akkor is, ha már maga a termék az enyészet martalékává vált!
-Ha valaki elolvas egy 15 éves újságcikket-tesztet, elfejti számításba venni, hogy a cikkel-teszttel együtt annak tárgya is megöregedett, nem csak a újság lapjai sárgultak meg...
Szerintem csak elvállalta szerelésre.
..ha befejetem volna a mondatom...de inkább gyújtsd fel!

De most te adtad meg a kegyelem döfést.

Ezeknek a oboamotorknak egy nagy elönyük van, ha ezek után vesz motort az olyan tökélets lesz ha már csak megy is, hogy madarat lehet fogatni majd vele!
Minek? Alkatrész úgysincs hozzá, ha meg igen, az többe lesz, mint a gép újkorában..
ITT
...talán, de inkább ...
Sziasztok!
Nem tudom jó helyen járok-e. Valaki nem tudja honnét tudok letölteni szervíz könyvet Suzuki Bandit 250 1996 japán motorhoz?
Köszönöm!
Ez a mondat megragadott: háromnengeres motor Ferrari hangélménnyel
Kínai-olasz..............ez a tuti keveredés...............csak szólok jó pénzért utánfutókészenlétet is vállalok.
Nekem a Tre-k meg a Tornado is tetszik. Tapasztalat valakinek? Treket már láttam élőben.
Az enyémen givi van, de, hogy milyen számú, azt nem tudom.
110-120 között rángatja a sisakot a szél (183cm magas vagyok), ez alatt és 130-tól nincs gond.
Pirelli Angel jobb választás. Tartósabb. De a gumikérdés mindig macerás, kinek mi az elvárása a gumival szemben. Ha típust váltasz és nem vagy pályamenő, akkor a felemás gumi (amíg elkopik a régi első) semmi gondot nem okoz. Vannak itt olyanok, akik elöl sport, hátul túragumival járnak direkt.
Szevasztok Banditák!Olvasom, hogy ki milyen motorokkal ment mi tetszett neki mi nem. Most, hogy van még időm a tavaszi "kis" kerti munkákig /60 barackfa, 500 tő szőlő/valamint motorozni sem lehet a rossz idő miatt esténként 2-3 éves motorrevüket nézegetek. Azon vagyok kiakadva, ha egy tesztben szerepel BMW vagy Honda ezeka motorok nyerik meg a tesztek 80%-át. Pld.600-asok.Honda, Kawa Er, Yamaha, Bandit 650. Igaz, hogy a Bandit a legerősebb és messze a legolcsóbb, mégis utolsó lett. Vagy itt van a BMW. Az 1000-es sportmotor kivételével mindegyik típussal mentem aláírom, hogy a vizes GS jobb túrázni no de nem 3 millával drágábbért. Én úgy gondolom elég elfogultan tesztelnek, bár lehet ez csak az én véleményem! No igazából nem is ezért írok, tanácsot kérek! Sajnos a hátsó gumi csere érett, Metzeler Roadtec Z6. Az első még kibír egy "hátsót". Hol érdemes venni, mennyiért? Érdeklődtem:Kékhold:37890, R17:36002, Szigethalom 33000, forint. Tudtok valahol olcsóbbat? Tudom megoszlanak a vélemények a gumiról de nem akarom ledobni az elsőt túrázni ez az abroncs szerintem megfelelő!
Én elvittem egy napra egy FJR1300-at, de sajna az automata váltóst, mert nem volt másik. Hát..ha fizetnének sem kéne. A gép egyébként nagyon rendben volt, kényelmes, erős, hibátlan szélvédelem (motoros plekó) de az a váltó? Köpedelem.. Döntögetni csak mérsékelten tudtam a Cegléd-Debrecen távon, így nem tom mennyire lehetne, de a váltón kívül minden rendben volt, vállalnám szívesen, csak kurva drága.
Blokcsereeee?Azt nem gondoltam volna,csak hátsó rugóstagról hallottam , a gardányról sem.
Törpéknek csak úgy jöhet be.

Volt erre több is,hallottam kardángondról,blokkcsere,hátsó rugóstagcsere ilyesmik,nem annyira bíztató....
Én is mászkáltam vele több mint 100km-t,jó moci ,azon kívűl,hogy hamarabb leér kanyarban,minden tetszett rajta,ja nekem túra plekóval jó csak