Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Köszi a részletes válszt.
na meg könnyebb is ... az én BOS dobom adatlapja szerint a hangnyomása egyezik a gyárival db killerrel (én se vettem ki )
Az én Bodis dobom alig hangosabb, mint a gyári, viszont sokkal szebb a hangja. Meg maga a dob is. A gyári dob az olyan ronda, hogy árengedményt kéne adni a motor árából, hogy használjam
Ezért szoktam néha "kiégetni".
Toljad neki Csabu, így be fog kokszolódni!

Tudod, one redline a day keeps the carbon away :)
Én is így látom.
Akkor én a helyedben inkább elmotoroznám a lét
Sokat városozom, szaladgálok, ha megyek valahová az döntő hányadban a párommal és 120-140 a tempó. Nem megyek a Mecsekbe kanyarvadászatra sem, évente egyszer-kétszer pár percre meghajtom 200 környékére egy technikás egyenesben, aztán visszalassítok és mindig megállapítom hogy amikor oldalt csíkokat meg spenótot látok, az nem az én világom.
Akkor csak annyit éreznél,hogy kicsit közvetlenebbül reagál a gázra,meg az a nagyon pici alig érezhető rángatás eltűnik kis fordulaton simábban gyorsul.Meg a kipu végének a színe szürke. Ezért nem biztos,hogy megéri ennyit költeni.
Én spec. a motormat a teljesítménye 50-60%-nál használom, nem szoktam veretni és pályára sem megyek soha. Amikor vettem, kaptam ajándékba egy napos Hungaroring belépőt, ami szépen meg is van azóta a vásárlási dossziéban
Hát ez így van.
Ahoz hogy határig menj kell a nagyobb power.
Csak sokan a teljesítmény növelésig jutnak...........oszt annyi.
Mindez addig jó míg egyenes főúton koppig tekerik a gázt királyság van.
De az egyenes mindig elfogy tapasztalataim szerint.
Bocs azt hittem a P.C.ra mondod.
Én ha nagyobb teljesítményre vágyom veszek egy erősebb gépet.
Nem csak akkor érzed,hanem már egész kis fordulattól jobban és szebben gyorsul.
Az 1250-nek vastagabb váza van és kicsit keményebb első telója,a 650-nek van kicsit vékonyabb váza és puhább első telója.A váz még alattam is bírta még akkor is mikor a központi sztender le lett szerelve,meg a kipu,ezek leérnek hamar.Persze alattam az első teló puha volt ,keményebb rugó és picit sűrűbb olaj és bírja(mondjuk én a hátsót is cseréltem,de én mamut vagyok)Normál tempóhoz és súlyú pilótához sztem nem kell cserélni semmit úgy is leér a sztender meg a kipu.Amúgy a P.C.nem csak a teljesítmény növelésben jobb,hanem sokkal finomabbak a gázreakciók,a kipu vége szép szürke, gyárilag meg inkább fekete volt.
Mint mondtam ha tényleg elmész a határáig akkor érzed.
Ha azt vesszük hogy 106LE/68 Nm csattogos lepke is 4 mp alatt van 100-on és 220-250 a vége............egy srác kérdezte mikor arrol volt szó berakok egy daytona vezértengelyt meg ecu-t és lesz 125 lovam..........csak mikor forgatom 12000 fölé utcai használatban...........őőőőőő................Isaszeg-gödöllő közti egyenesben két havonta. Na akkormeg minek?
Nekem 1250-es van, munkatársam 1200-esét én próbáltam ki vásárlás előtt de semmi ilyet nem vettem észre. Szerintem masszív a váz az utcai motorozáshoz. Még szar úton is.
Huhh ahogy nézem az 1250-esnek is hasonló acélcső bölcsőváza van.

Már az 1200-as széria teljesítményét teljesen kihasználva is mondták páran hogy közelít a vezethetősége a nem ideálishoz.

Magyarán nyúlik,pattog nem az igazi ha igen komolyan kergetik.A blokk birja sokáig de túramotornak tervezték nem motoGP verőnek.
Ezzel sem megyek gyorsabban, csak hamarabb érem el ugyanazt a sebességet. Ehhez bőven elég a fék is, futómű is. Ha pályázni akarnék vele és felhúznám 150 lóig vagy fölé, akkor nyilván a gyári futómű-fék kombó már kevés lenne. De ez a motor nem is arra való.
Szerintem egy normál kereteken belüli tuningot simán bírja. Mondom ezt anélkül hogy szakértője lennék a témának.
Arról csak félve szólok hogy rendicsek a teljesítmény növekedés de félve kérdem a váz és a fék/futómű is birja?
Gyári dobhoz több okból is ragaszkodom. Az egyik az hogy szeretem a halkabb motorhangot, nekem így tetszik. Engem zavar, fáraszt a nagy zaj. 30 éve dolgozom erőműben. A másik az, hogy figyelemmel kell lennem a szomszédaimra is mivel 3 szakban dolgozom, napi közlekedési eszközöm is ez, rendszeresen indulok hajnalban, érek haza este tízkor. Nem kell mindenkinek hallani (felébredni) arra ha indulok, vagy érkezem. Ráadásul egy hónapban csak egy hétvégém szabad, tehát a hétvégi (ünnepnapi) mozgásom is rendszeres. A harmadik pedig, hogy a motoromat még sokáig szeretném meghibásodás nélkül használni. Nem kiállítási tárgy, de azért óvom, vigyázok rá. Nekem nem apuci tolta a seggem alá, magam küzdöttem meg érte.
Gyári szűrő, gyári dob, ezekkel nem variálok. Amúgy most 127 a PC+padon a beszabályozás. Még diózok rajta.
Azert nem felesleges mert ugye a gyari beallitassal a a legjobb emisszio erdekeben nem a legjobb fogyasztas es plane nem a legjobb teljesitmeny van beallitva. Ezert pc vel a karosanyagkibocsatast felreteve lehet jo fogyasztast vagy nagyobb teljesitmenyt kihozni belole.