zöldi!
Többször írtad már bevált párosításként előre a PP2CT-t, hátra a PR2-t. Én is ezt vettem, csak hátul PR4 lett.
Elöl kerek 4 mm, hátul 6-6,5 mm középen a profilmélység. Mire lehet számítani, ezeket a "szokásostól" (első gumi két hátsót kibír) eltérően nagyjából egyszerre kell majd cserélni?
Ugyan nincs banditom de úgy olvastam ki az itteni kommentekből hogy ha a cserélt váltó jó volt és nem erőltetik alacsony fordulaton magasabb fokozatban akkor jópár éveg tökéletes marad és nem minden évjárat veszélyes ilyen téren.
De ez csak netokoskodás nem kell rá adni.
A lehet-e dolgot arra értem, hogy esetleg változtatással kiküszöbölhető-e hosszú távra a hiba, vagy csak csere egy hasonló alkatrészre aminél valószínűleg újra előjön.
Én a nagybandit többek közt a búgó 3-as és 4-es miatt küldtem el a háztól. Arra sincs semmi garancia, hogy a cserélt fogaskerekek nem fognak-e záros határidőn belül ugyanúgy búgni. Engem halálra idegesített. Ráadásul a hangon kívül idővel szerkezeti károsodáshoz is vezet tudtommal (de ezt majd az itteni hozzáértő szakik megerősítik vagy nem). Egyébként szinte minden motornak van kisebb-nagyobb achilles ina. A mostaninak nálam a fesszab, ezért hosszabb túrára mindig viszek tartalékot magammal (pedig az enyémben már módosított példány szolgál). A kérdés inkább annyiban érdekes, hogy a típushibát lehet-e, és mennyiből orvosolni?
Ezeknek ez a 35-40-éves blokk konstrukció az elödje...
Abba az öreg 30 éves blokkba is 3 váltóból tudtam egy jót összeválogatni...
Szar volt az 1 gen haya váltó, és még sok más modellé is... de más brand -eknél mások az akhilesi pontok...ezeknél általában ez.
Valamelyiknél 30 e /130 e/230 e km-nél jön ki, vagy összetörik elötte...megnyugtató választ ebben nem lehet adni. Aki hosszútávon gondolkodik, annak van egy komplett bontott váltó (vagy blokk) a polcon.
Kösz az infót. Akkor 3-4-5-ben adjak neki rendesen amikor kipróbálom? Ez a hiba mindnél elő fog fordulni egy idő után, vagy ki lehet fogni olyat is ami megússza?
"Olvasok hallok én a valós szakiktól olyan baromságokat, hogy disszertációt lehetne belöle írni, de tudom, hogy amit és ahogy csinálnak az müködik, és használható..."
...tehát hallottál rólam..... ....azért szerencsére nem veszek komolyan semmit főleg magamat nem.... sokszor röhögök utólag ha valami éktelen marhaságot írok/mondok valahol....
Szerintem érdemes szelektálni a megnyilvánulásokat ilyen környezetben.
A legtöbb "hozzáertönek" általában az adatok prezentálásában ki is merül a képessége, sok esetben fújják a bemagolt mondatokat mögöttes tartalom nélkül, nem hiszem hogy egy valós probléma feltárásakor böfögni tudnának, meg azt sem, hogy alkalmazni tudnák.
Márpedig a végeredmény tekintetében az a lényeg, hogy kit tud normális diagnózist felállítani, hibaanalizist csinálni a valóságban, és ezek után azt eredményesen megoldani, lehetöleg elfogaható probálkozási számok mellett (nem vak takony is talál tyúkot alapon).
Olvasok hallok én a valós szakiktól olyan baromságokat, hogy disszertációt lehetne belöle írni, de tudom, hogy amit és ahogy csinálnak az müködik, és használható...
tévedni emberi dolog mondta a sündisznó és leszállt a gyökérkeféről de teszem azt az fz6 ot megmérem hidegen mondjuk 11 bar plusz minusz fél bar erre azt mondom zsííír de ha mondjuk 5-6 bart mérnék annak már nyomhatnám a disznóperzselőt így is úgy is szar lenne
Pedig nem ritka típus, engem is meglepett....FZS/FZ6...gondolom a többi yamónál is nézni kell erősen a manualt, hogy mit írnak elő.....ezért nem szabad semmit automatikusan rutinból csinálni.....főleg nem fórumon válaszolni mert hamar lealázzák az embert....
ja az nagy divat a bálásdrót meg a szilikon ezek mindent megoldanak jó mikor egy szebb napokat megélt robi szétszedéséhez drótvágó a fő szerszám összerakni meg gyorskötöző mert az elegánsabb és nem rozsdázik
ez a kompressziómérés is érdekes de pl motornál még nem olvastam egyik szervicckönyvben sem hogy melegen kellene mérni persze attól még előfordulhat
Egy idős kollégának az egész pótkocsijának az összes fellelhető helyén mindenféle drótok lógnak, méret-hossz, minden.....az egész szerelvénye tele van drótozva és a mondása, hogy nincs olyan hiba amit egy jó dróttal nem lehet orvosolni.
Többször írtad már bevált párosításként előre a PP2CT-t, hátra a PR2-t. Én is ezt vettem, csak hátul PR4 lett.
Elöl kerek 4 mm, hátul 6-6,5 mm középen a profilmélység. Mire lehet számítani, ezeket a "szokásostól" (első gumi két hátsót kibír) eltérően nagyjából egyszerre kell majd cserélni?