Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nekem is at lett szabva, lett egy szep kerek, szeles puha nyergem.
(alatta egy masik motorral).
Mert olyan kis érzékeny a popód
Mondjuk az1.2-es ülése kényelmesebb.
Attól is függ az elviselhetőség,hogy mennyire vagy beöltözve és mennyire van meleg,20 fokban szinte bármeddig elüldögélsz,30 fok körül sokkal előbb elfárad a farod is.
8-10 órát simán elvagyok a nyeregben,de közben izgek,mozgok,lóbálom a lábam,felállok,ráülök a tankra,az utasülésre,a mögém pókozott hengertáskára,minél később fáradjak.
Sokszor a tökeimet nyomta a tank. Egy átszabás csodát tett. Lejtők, sarkok, síkok eltűntek, ívek vannak, hátrafelé lejtés, pinagát pedig megakadályozza a rám csúszást. Puha, kényelmes lett.
Igen, az utas ulese lejt, mindig lecsuszik a soforre. Raadasul nagyon keves hely van a labnak elol is, hatul meg kevesebb.
Mivel a vezeto ules nemcsak keskeny es kemeny volt, hanem meg lejtett is, ezert mindig elorecsusztam a tankhoz igy meg kevesebb lett a labnak a hely.
Nalam egyszer egy 16-17 oras motorozas utan szuletett meg a dontes, hogy megy a Bandit a haztol. Gyakorlatilag daruval emeltek le rola.
A bicikli ülés betét ettől sokkal keményebb, ez rezeg a kezedben mint a kocsonya. Szó szerint olyan puha mint a fos. A huzat anyag keményíti ki kissé, rohadtul kényelmes.
Ismerem a zselet,vettem lidlben zseles bicikliuleshuzatot.Na azt a masik ulesembe beillesztem.Hstha mrgy a napi ezerotszaz.
Igen, itt íveket látok, nem síklapot letört sarkokkal mint a Banditnál. Bandit olyan kemény volt hogy laza kényelmes hüvelykujjal talán ha egy-másfél centit tudtam benyomni. Most a zselé 20mm és olyan puha mint a takony. Bárhova odavágom, szétlapul és odatapad (kaptam egy kis darabot mutatóba).
Mondjuk ez az ülés meglepően kényelmes,és én menet közben izgek-mozgok,ha csak ül valaki mint egy táska az ülésen tuti elzsibbad.
Igen, ez így van, de megállások után egyre rövidülnek a szakaszok, amikor már azt mondod hogy jó lenne egy kis pihi, segg, lábak kimozgatása.
Amúgy az utasaim is mindig panaszkodtak. Ėvivel felmentem Dunaharasztiba vendégségbe, ebéd után vissza. Dombóvárnál már alig várta hogy tankoljak. A fiát vittem a Balcsira Komlóról, Lengyeltótinál kérte hogy álljunk meg kicsit mert ég a segge mint a parázs. Arról meg nem is beszélve hogy fékezéskor az utas a nyakamba csúszott. Számomra büntetés volt az ülés. Volt akitől megkaptam itt hogy túl kényes a seggem. Ez van. Van akinek jó, de úgy vettem észre hogy sokan átszabatták. Ez mindenkinek egyéni dolog. Ha pedig gurulás közben valami zavarja a komfort érzetet, azt egy darabig lehet tűrni, de egy idő után annyira zavaróvá válik hogy az egész kirándulást tönkre teszi; nem tudsz egy idő után nem figyelni a bajodra.
Na jó néha megállás van egy kis hú-meg Há szétnézésre és fényképező használatára.
Huhh nekem a tankolás a megálló.
Ha csapat van tuti valaki kávézik,cigizik stb,addig tolok egy jégkrémet,üccsit,vizet,szendot........tiz perc,tuti felüdülés oszt mehet a másik 220-250.
Ne tessék kötekedni kérem!
XJ 6 S-el voltam úgy, hogy már 50km-nél nyomta a zacseszt, de a VFR-el tankolástól tankolásig 350km is egy seggel simán le tudtam nyomni.
Tankolas legiutantoltessel volt?
Sem a formája, sem a keménysége nem volt jó. Túl kemény síklap az ülőfelület, gömbölyítés helyett él a combok belső felületénél. Utas ülés szintén, plusz az még lejt is előre. Farmerben 90, bőrben 200 km volt a fájdalomküszöböm a 85 kilómmal 177 centimmel. Most zselésen ülök és nagyon jó. Zselésen két nap és 600 km után éreztem hogy most már jó lesz leszállni kicsit.
Én meg kíváncsi leszek rá, egyelőre jónak tűnik. /elég fakír vagyok/
Hány perc után jöttek a gondok?
Hát..........embere válogatja.
Nekem nagyon sok volt.....
Nincs bajom a gyári üléssel.
Egy biztos, az anyja sűrűn csuklik. Én akkoremlegettem a legtöbbet amíg gyári volt az ülésem. Szenvedtem rajta én ismeg az utasom is.
Szerintem mar nyudijas,a suzuki 20 eve ilyet rak fel mindenre.
Ez sajnos igaz. Nem véletlenül hívják hurkatöltőnek. Sokkal szebb lenne egy ovális ami kecsesebb, szebb volna. Ez, meg az ülés az, akinek a tervezőjét ki kéne rúgni.