Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nos az enyém próbapadon beállítva, mérve. Teljesítmény 120Le, 127nm. Ez közel 30%-os teljesítmény növekedés. Ennyit azért szerintem észre lehet venni. Link:http://www.agomotors.hu/websho...
Mindemellett a fogyasztása nem változott, hasonló tempóban párban gurulva Csomyval, majdnem decire ugyanannyit tankoltunk. Gondolom olyanoktól származik az infó, akik megvették, betették azt passz. Nos, ilyenkor nyilván nem érez semmit, mivel a gyári értéken hagy mindent. Ahhoz hogy elérd a teljesítménynövekedést, próbapadon kéne belőni mindent.
Amiket itt olvastam: motor optimalizálás 250 fordulatonként, karakterisztika egyenletesebb, kevés teljesítmény növekedés, fogyasztás fél literrel (esetleg talán egy) csökkenés - de ez nem garantált, mivel ha a gyári állapot közelít az ideálishoz, akkor szinte elhanyagolható. Dióhéjban ennyi pozitívum. Olvastam olyan hsz-t is, aki feketén fehéren leírta, hogy nem vett észre semmit. Na mármost egy ilyen cuccért adok mondjuk 20-30e Ft-ot és tudom hogy ideális a motornak és ennyit ez megér. De 100-at akkor adok érte, ha a teljesítmény 20-30%-ot nő, vagy a fogyasztás SZÁMOTTEVŐEN kevesebb. Erről itt szó nincs, a hozama ettől távol van, számomra az ár és a vele kapott plusz nincs arányban egymással. Biztosan nagyon jó, ezt nem vitatom, sőt, szeretnék is egyet, de ilyen horror árat nem adok érte.
Olaj le, karbi le es szet,benzincsap ellenoriz, hogy az is ereszt-e
Dehat az nemregnek szamit
hello kéneegykis segitség mitöl lehet az hogy befolyt a benzin a blokkba tiszta benzines lett az olaj.mit lehet tenni ilyenkor.
Köszi mindenkinek az akku javaslatokat.
Kiderült azonban hogy a K6 megint egy picit más mint a K1-K5.
A K6-ba való akksi 1,5cm-rel alacsonyabb, sőt szerintem nem is nagyon férne be nagyobb:
K1-K5: YTX12-BS, 150x87x130mm,
K6: YT12A-BS, 150x87x105mm.
No és persze így meg mindjárt 3-4eFt-tal drágább.

Viszont lehet hogy bejött megint a régi orosz technikai. Péntek este volt benne 4,5V. Az automata Lidl-os töltő csak sasolt, Semmit nem kezdett vele. Rátettem egy igazit (Cgyelano b CCCP), 24-órán keresztül nyomott bele 2A-t (az akku majd szétrobbant, olyan meleg volt) aztán fél nap pihentetés után háromszor gyönyörűen tekert. Ha lett volna benya a karbiban biztosan elindult volna. Most még felrakom egy éjszakára valami kímélő üzemmódba, aztán megrendelem az újat, és mehet a polcra!
Köszi!
Nemreg? Tavaly marciusban:)
az egyik havernek is volt ,az volt az első 4 hengeres aminek lekaptam a hengerfejét, vezérműlánccsere is aztán kiderült hogy csak csörög a primerlánc nem ijedt meg a kis piszok , nemrég cseréltem a primerláncot egy zr7-esen is itt már a csávó bevállalta ... nem olcsó mulatság
Hejj, pedig 3 evig volt zephyrem :-) megelt nalam 5 olajcseret :-)
nincsenek kawasanyis ismerőseid biztos csak azt tartom ami megy zzr600 zzr1100 zr7 zephyr ezekbe ez megy
Hf401, omg, 4 eves nepperi palyafutasom alatt egyet adtam el:-)
Ja, csak a link maradt ki : link
Én ezt szoktam ajánlani oölvasásra akik sportszűrőben gondolkodnak, a tapasztalatomat nem mindig mert minek, úgy sem fogadja meg senki. Mindenestre annyit azért mégis mondanék (tapasztalat okán) , hogy az 5000/tisztítás igen hosszú periódus, lakóhely illetve motorozási helytől függően 1000-2000km/tisztítás amit még károsodás nélkül elvisel rövidebb távon a motor (hosszabb távon eddig csak egy motort láttam aminek tök jó volt a végynomása soktízezer km után is) .
Nem tom ki mit mondott, de nekem eléggé bejön. Nem venném ki belőle :)
Csak tipp. A fórum információkból szedtem össze. Mit hoz, mit jelent, mik a pozitívumok ezt a fórumtársak elmondták. Ezt betettem a mérleg egyik serpenyőjébe. A másikba pedig az árát. Azt a 100-ast inkább elmotorozom.
Ezt honnan tudod?
hiflo a némber van
Enyémen sosem volt sem sportlégszűrő, sem sportdob. Minden gyári rajta és nem is vágyom rá. Ez a ~100 LE véleményem szerint elegendő, nem kívánok beavatkozni a motor életébe. Egyedül a power commanderen hezitáltam egy darabig, de arról is lemondtam. Szerintem nem jelent olyan mértékű változást mint amennyi az ára.
persze hogy nem. utcán meg főleg,mert a kis pluszt észre sem veszed..

Új motornál rögtön garancia elvesztésével jár.
Amugy meg valódi hatás összehangolt gépen van.
a szűrőhőz karbi kit és nyitott cső is dukál..
Ez a K&N szűrő amúgy tud valamit. Nemrég találkoztam kedves ismerőssel, a 206-os Pug-ja 200e km felett futott el ezzel a szűrővel, 300 felett van benne szumma, és semmi baja.
a maximumot írtam illetve azt akartam
Szerintem sok az az 5e km..
Ezt semmi képen ne felejtsed el minden 5000 km vagy olajcserénél mosni illetve olajozni kell a sport légszűrőt.
Aki azt mondja hogy egy jól beolajozott szőrűn át megy bármi is az gondolja át még egyszer.
Szerintem sem. Jobban kap levegőt=kisebb az áramlási ellenállás=nagyobbak a lyukak=finomabb por átmegy rajta
Nem tudja valaki mi lett a motorozz.hu-val? Két napja elérhetetlen