Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Üdv mindenkinek! Vettem egy MRA Vario plexit (occó vót). Én marha, azt hittem megváltás lesz, mert akartam egy kis szélvédelmet, hogy ne zúgjon a menetszél. Akárhogy variálom a dőlésszöget meg a magasságát, akkora turbulenciát kap a fejem, hogy megőrülök. Most amennyire lehetett síkba döntöttem és nincs magasítva. A mellkasomon nem érzem már a szelet , de a fejem ugyan úgy kapja a menetszelet ,mint előtte plexi nélkül. A turbulenciára van valami okosság a vérnyúlplexin kívűl?
ne bántsad ............... még többet is akart fizetni ... rendes gyerek ... nem ül hátal a moziba .. a motorja pedig egybe van !
nem kell meg sértödni .............. le ri hogy hiába van papirod rola hot tehecséktelen vagy hozzá ............

pl : A MAMI -ba szinkronizálták és korongozták a 9 .es kawát ... jobb lett a tulaj elmondása szerint mint volt .............. de nem az igazi ............
na szoval én be álltotam ................. és pont azt raktam hozzá ami hiányzik belöletek .,... a tudást és a motor szeretetét ,, a tulaj azt mondta soha ilyen jó nem volt a motorja ............
de nincs harag ...........

a szakma nem trágya hordás és nem lehet meg tanulni olyanoktol akik maguk sem értenek hozzá ........ Mami
Ezt nem értettem csak hogy miert kellett Tasihoz vinni ha te mar beallitottad de igy tiszta

Tudok szinkronizalni, szoktam is bar en nem misztkfikalom annyira tul mint egyesek
Most mi van? Tasinàl volt, biztos ly-nal fizetett!
ly
Tudok végsújt olcsón :D
nem szeretem elhanyagolni .
Hű de nagyon ki van glancolva!
hehehe Róla volt szó .
Akkor akár már munkát is vállalhatsz!
Majd zöldi mondja az okosságokat!
Picit lejebb vettem az alapjáratot ,most már nem csinálja
Művész vagy Bátya, nagyon fincsi lett! Köszi mégegyszer!
Sziasztok ha esetleg érdekel valakit sport dob ,összekötőcsővel
1200-es Banditomon volt
40,000- ft
A jo hasznaltmotor/auto vetelenek a titka a turelem es gyorsasag.
Szamold ki, mire mindket motort (a szememben) turakepesse teszed egy rakas penzbe kerul (bukocso/gomba, konzolok, dobozok stb.).
Tok mindegy, hogy 10 vagy 12 eves, en jobban aggodnek a valto vagy az altalanos allapot (gumik, fekek, lanc stb.) miatt.

Varj par hetet, be szoktak esni 800 korul teljes dobozos, turara felpakolt motorok is. Ezekre gyorsan le tudsz csapni es ha nem kell pikkpakk el lehet oket adogatni azoknak, akik a motor megvetel utan jottek ra, hogy milyen baromi dragak ezek ujonnan, hasznaltan meg senki nem adja el oket.
A gyári
hát mint már leírtam, okosítani akartam a lenti tartományt egy 17.5-es alapjárati fúvókával, ahhoz melegen belőttem a pilotokat 3.5-re, István műszerével csináltam egy szinkront. Aztán hidegen meg szar lett, és rendesen belemegedve még szarabb. Így aztán (meg mivel célszerszámom nincs a vezlánc szét-összéhez), elvittem Tasihoz, hogy csinálja meg akkor azt is. Aztán kiderült hogy nem is olyan méretű a fúvóka, ill. ugye most már a pilot állás, az meg elhúzza a szinkront. (úgy értem, van egy szinkron értéked, elkezded eltekerni a pilotot, elmászik a szinkron is)
Ö se nagyon tudja, hogy mit is akar...
Mindegyikre megvesz minden szart...mire összeáll a kép, addigra kiszáll belőle...gixer, b-king, 1400...meg kitudja még mik...
(Azok a kémények elfuserált megjelenésűek, de nagyon...)
Nem kell neked 1400 sztem
Az ok,hogy ennyiért hirdetik! De szerinted mi az az ár,amiért kb. érdemes megvenni?
De most ha buzeráltátok a alapjárati fúvókat, meg eltekerte a pilot csavarokat , akkor akár változhatott is...
Végül is melyik alapjárati lett visszarakva, az okos vagy a gyári?