Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Köszönjük az érdeklődésed.Huszonhetedik hétben járunk.
"új vezérműlánc"

Mit csináltál ezzel a géppel?
Én tudok egy jót!A sajátom! Nem mindenáron!
Gsf 650s
Üdv Banditások!
Felmerült bennem a gondolat hogy új motorom szerepét egy egy 650-es bandit töltse be. Van itt esetleg aki el szeretné adni a sajátját? Mire figyeljek ha megnézek egyet? Néhány jó tanácsot, tapasztalatot szívesen vennék :) köszönöm, szép estét!
Én az itt írtak hatására tettem először a kamionba (kérdeztem is akkor) és biza igencsak észrevehető, kevés km után az átlag fogyimérő kb 2 literrel kevesebbet mutat és sokkal szebben jár a motor, oszt ez pár hónap múlva szép lassan visszaesett, de a héten kap egy újabb adagot. Benzinesnél pedig még észrevehetőbb főleg a karbisnál, tavaly az XJ-vel nagyon sokat szívtunk mire a hosszú téli állás után indítani akartuk, most októberben spurival tettem el és gyakorlatilag pár tekerés után magától beindult az öreg vas, a fiatalabbakba is jó lett autó-motor vegyesen.
Nekem az 1.9TDCi motornál tényleg érezhető a különbség, bár én elsősorban az üzemanyagrendszer tisztántartása érdekében használom, az erejével és a fogyasztásával semmi bajom
Ugyan már, megesik az spuri nélkül is
a történet az hogy akis csávo szopat Pistám ..... elöször is hir hajhász .... és feltaláló............ aztán hülyének nézi a szerelöket

Pl a motorjában a kopogos hang !

LE ESET .... le lazult ..........a szabadon futó :: JA . perszer !

ha le lazul nem indit ugy mint a videón ........meg szalad ..

ez egy kis köcsög ... ne idegeld magad vele ..

néz nyugtató szerelési képeket ,, filmeket

https://www.facebook.com/media...


https://www.facebook.com/pages...

https://www.facebook.com/media...
ez is egy érdekes dolog mert mi jön ott ki ? először vízpára (víz befecskendezővel növelték a teljesítményt már a második világháborúban a vadászgépeken) utána ugye ami illékonyabb az olajba került benzin pl ha már az is kiment akkor halovány olajköd olajpára szerintem ezek nem feltételnül károsak persze ha LPG-s a kocsi és fehér emulzió rakódik le a motortérben az már nem annyira tutkó .... nemrég cseréltem egy CB500 ban kuplungtűrolnit ott speciel vastagon volt a fehér trutymó a kuplungdeklin igaz egész télen járkált vele de még ilyet nem láttam ...
Amúgy sokszor (néha jogosan) kételkednek, hogy akkor az autógyártók mért nem alkalmazzák az ilyen csodaszereket...

Erre az egyik példa mondjuk a kartergáz lecsapató, vagy közismerten bödön a total car-ról. Idöjárástól, és motor állapottól függöen 1000 km alatt akár fél liter csapadék is összegyulik a motortérbe helyezett flakonban. Most amikor már 30 ezer km olaj-szerviz ciklust hazudnak a felhasználóknak, akkor egy álatlános felhasználó álljon neki 1000 km-ként szervizba hordani a jármüvet, hogy leeresszék a környetszennyezö anyagot, vagy rakjanak egy 15 -20 literes marmonkannát a motortérbe?
Akkor nem egyszerübb inkább újra megetetni a motorral, még akkor is, ha hátrányosán befolyásolja az égési folyamatokat, lerakodások keletkeznek miatta, majd csak lesz belöle egyszer kövér szervizszámla...
Jutalékom van! Nem humorizálok, véresen komoly!
humorizálsz ezekkel a komoly dolgokkal spurihittérítő
"különben zsíros tapintása van a karbiknak"

Üssé rá két tojást!
ja az irányjelzőfolyadékom össze vissza vobulál de nem gondoltam volna hogy a spuritól .....majd rákapcsolom a giroszkópos félhomálytizedelőmet hogy megmérjem mennyi pikofárád különben zsíros tapintása van a karbiknak nem rossz biztos
"de szerintem ez káros"

Hallottam olyat, hogy valakinek mikor beletöltötte, tönkre ment az index reléje! Meg elszakadt egy másiknak a szivató bovdene...
én most raktam kéket bele ha nem használ nem is árt alapon , 2 tankkal jártam ki eddig különösebb dolgot nem vettem észre talán kissebb fordulaton jobban tol de szerintem ez káros a végsebessége kicsit kevesebb lett a skálán már nem ment túl egy centit csak 3 millit de lehet szembeszél volt ....
Vigyázz vele, nehogy hülyének nézzenek!
próbálkoztam egy gyengét!

"Hello!

Nézegetem ezt a tákolmányt már egy ideje..., de valahogy nem túl bizalomgerjesztő. A blokkot kb 82-ig gyártották, így nem tudom igaz -e a 87-es évjárat. Ezek mindegyike hengerfej gátrepedés szokott lenni a szelepek, gyertyafurat között, főleg hogyha ilyen semmit nem fogó direkt szűrökkel vannak megtámogatva, és nincs hozzáfúvókázva. Azok a szűrök szinte semmit nem szűrnek, szóval tekintve cirka min 33 hányadtatot évet, meg a sok port amit beszívott, nem sok köze lehet már a gyári kopási limitekhez a henger -dugó párosnak. Egy szelepállítás ezen már nem segít.
Ahogy nézem a kihajtótengely is meg lett valahogy variálva talán a szélesebb felni miatt, így az amúgy is komolyan terhelt kihajtócsapágy még jobban terhelve lett. Ezeknek a váltója is pittinges szokott lenni komolyabb futásteljesítmény után leválik az edzet kéreg a fogakról... a kuplung is gyenge láncszem volt ebben a nyomatékos blokkban.
30 év felett már 100% hogy porlasztók vákuum membránja is mind szakadt lyukas. A szívócsonkok meg a megkeményedtek, és elrepedtek. Ezek normál használt melletti hibajelenségek, ha volt egy két kínosabb éve a motornak, akkor az állapota hatványozottan rosszabb.
A leírásban szereplő Hayabusa futóművön sem tudok eligazodni. Az elsőnek biztos semmi köze hozzá, ez más motorból van a 90 évek első feléből, akkor ér valamit ha nincs megrogyva egy esetleges bukás miatt a krómszár, volt a teloban rendszeresen cserélve a folyadék, hogy a kopadék ne egye meg a siklócsapágyakat... A fék hasonlóan kényes ha elhanyagolják a fékfolyadékcserét, mert az öreg fékfolyadékban a vízpára korrodálja a féknyergeket, kikristályosodás kezdődik, jellemzően a fékdugattyúk karmantyúinál, és ez miatt a dugattyúk beszorulnak nem járnak rendesen a fék túlmelegszik a tárcsát hazavágja...
A lánc elrozsdásodott szerintem pár száz km alatt elkopik, és használhatatlan lesz.
A többi részről nem tudok állást foglalni , mert nem tudom a kép alapján megítélni...kár érte...
Talpra állítani egyszerűen nem érdemes a gépet, mert kb 5 ezer / porlasztó a javítókészlet, 5ezer/ henger a szívócsonk, 10 ezer/ porlasztó a membrán (utána gyártott). Hengerfej felújítás min 30 ezer, tömítéskészlet (u. gy.) 40 ezer, váltó, kuplung ha van, min 30 ezer, és akkor nincs hengerkopás és egyéb csapágy , vezérmű hibák, csak mondjuk egy vez láncot kell cserélni 5 ezerért.

180-200 ezer és akkor talán már megy az erőforrás, de még nincs körülötte semmi...

Mennyi lenne az ára, ha olyan típusidegen házi cuccok, mint kormány, tank, ülés, hátsófelni (ennek mi a szélesség mérete?), átalakított hátsó lengővilla maradna?

Bocsánat, hogy kicsi hosszúra sikerült.:)

Üdv
István"

VÀLASZ:

"Hát szépen levezetted,hogy miért nem kell a motor,ilyen alapon akár oda adhatnám bontásra kerek 80 ezer forintért,de mivel van rá érdeklődő szép számmal,ezért alsó határnak 112575 ft-ot állapítok meg.A hátsó felni nem gyári darab,szélesített.A hayabusa rugós tagok az előző tulaj agy szüleményei voltak,a jelzett motorhibák lehet hogy jelen vannak,de bizonyára volt szerelőnél,tekintve,hogy jelen formáját 2009-ben nyerte el.A motor blokk korát 77-esre saccolta egy suzuki guru,viszont a feltüntetett értékek még a félre informálásomból származnak.Nos tekintve,hogy mit adtam a motorért,nem tehetem hogy túl olcsón adom,viszont ha minden kötél szakad,és nem lesz pénzem egy kanna benzinre,hogy kitoljam a mezőre,és fel gyújtsam,akkor ígérem oda adom bontásra a már említett 80 ezer szép magyar forintért.Minden esetre köszönöm,hogy ennyit foglalkoztál a hirdetéssel.További szép napot,és sok szerencsét a leendő vasadhoz!"

Hja és nem feltételeztem semmi haza barmolást ( bár a képeket nézve ez igen naív dolog tölem), mondjuk olyat mint Tasi hozott rendbe tavaly, mikor elfúták az olajvezetéket, kiszakították a meneteket...hiszen 2009 biztos teljes, és alapos motorgenerálon esett át!
A spuri jó. Én használom a dízelbe is meg a motorba is
OMFG, ezt az ótvart Bár biztos lesz valami ökör, aki megveszi
Ja, egy igazán látványos és hosszú távú megoldás
Azért az nagy "égés" lenne!