más filozofia a vfr .......... abbanaz időben született amikor minél nagyobb fordulat volt a cél ............. ezzért érezni azt hogy csak fordulaton indul meg ....
aztán van ott is meg oldás rendesen a vázba bele vezetik a vízet vf -en
Az erőforrásról a világon semmi információm, de közös ismerősünk csak odaadja egyszer. Az a motor simán csak ronda, nekem.
A VFR-ből én csak a 800Fi-vel nem mentem, rc36-tal igen, meg a Vtec-ből többel is. Amúgy- a kapagép karakterisztikát leszámítva- a legjobb a utcai sportos gép amivel mentem, ergonómia, dual fék, motorhang, futómű. Még megkockázatatom, leáttételezve tán mutatna valamit a blokk, pl 90-ről nem kéne kettőt visszakapcsolni előzéshez, 1 személlyel.
(viszonyításként a szottyos 70 lovas 750-es kawámmal nem kellett.)
szakmailag a v motort a honda pedig tökélyre felylesztete .... valojában nagyon jó mindentekintetbe nekem volt még a régi 750 -es a láncos ......nagyon lehet rajtuk a szerelést gyakorolni , hiába hiresen megbizhatoak .. ja és persze kell hozzá egy 5 éves gyerek is akinek mindenhez oda fér a keze
Ez kemény pedig óriási rajongótábora van a VFR-eknek,tehát rengeteg embernek tetszik,dehát izlések és... nekem volt még Vtec vezérlés előtti nagyon jó volt,nagyon tetszett is,sokkal jobban mint pl a 750-es gizi vagy mint az YZF750.Az 1200X-nek is tetszik a motorja,az F még jobb lehet,-gondolom F-el nem mentem.Mi nem tetszik az 1200-es mociján?
Semmifele v motort nem szeretnek birtokolni Ducatin kivul. Azt is kizarolag a kinezete meg a hangja miatt. A vfr750-800 ekesen bizonyitotta szamomra hogy egy4 hengeres blokkot is el lehet cseszni azzal, ha V alakba rendezed.
aztán van ott is meg oldás rendesen a vázba bele vezetik a vízet vf -en