Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Jogos.
PanEuropean ís elég jófutásteljesítménnyel bír de azért nem fogok vele még csak homokos talajra sem menni
Megint elmegyunk a megbizhatosag fele.......van ketmillio merfoldes nyujorki sargataxi is csak csapatni egy s2000 egy hondaval elvezetesebb.
Megbízhatóságával semmi gond,de Varát próbáltam,kizártam.
Azért varából találsz a jútyúbon 200-400ekm- es példányokat, ami azért sokat elmond
a híres varaderot én már ki is zártam azéletemből... esetlen nagy tehén.

Tigerek tetszetősek, de a ktm visz eddig nálam mindent
Igaz, hogy nincs belőle sok, de a zzr1200 jó alternatíva lehet + az xx, aminek nálunk méltánytalanul alacsony az ára
Igaz,nekem amúgy is inkább vmi nagy kényelmes böszme kell ,közepes és hosszabb túrákra,ami erős ,nem ráz ,esetleg jobb minőségű földutat is bírja a fék jó és amin utassal is elférek,na ez nem egyszerű eset
Akkor most galambozok egyet: Túúúúdom, túúúúdom
990-nek allitolag ideges a gazreakcioja+sokat eszik,a 690 jobb,az meg rezeg,de amugy finom,preciz,konnyu.......szoval nehez okosnak lenni......tiger 800,1050,1200 kozul lehetne meg szűrni....
vetitek ........... koma neked magyarázam az iskolát
Felveszem a listára
Erről nem tudok nyilatkozni, nincs vele tapasztalatom. De én egyrejobban bízok a ktm-ben. Futómű fék annyival kárpótol hogy apró nyűgjeit elfogadom Lc4 van itt meg 690. Mind a kettő hibátlanul működik
Szervízigény?Megbízhatóság hosszú túrán?Itt van egy hasonló motorú verzió,de még kevés van benne.Tehát nem tudom.Amúgy tetszene,nagyon
Részeg ember igazat mond NÉHA annyi hüleséget írsz.............de Én akkor is IMÁDLAK
KTM 990SMT
Igen a Bandit tényleg jó mindenes.Én nem mentem ZX12-vel csak itt volt 1-2 srácnak és tetszett.Mondjuk a felfutóra annó nem az volt a legjobb,de itt tényleg szűk kanyarok vannak.Vég Jana mondta:hogy itt egy jól beállított 600-as pl:CBR600RR verhetetlen.(most hízik Zoli32 mája).Viszont azóta silány utak lettek felénk és azért is szemezgetek valami jó túraenduróval...csak nem nagyon találok.A Honda 1200-ese:a futó eléggé ráz, nem tünteti el a xar utat nem jó,a motor frankó.A nagy tehénnek a motorja alul gyenge,futó-fék szuper a GS meg kinézetre nem tetszik (a boxer hengerek)meg ráadásul a megbízhatóság..A Suzuki nem tetszik,na monjduk azzal még nem is mentem,igaz még a nagy Tigerrel sem,pedig tetszik.A Multit meg drágállom..
Igen, akkor jobb is hogy nem szereltem fel! Nem is gondoltam volna, akkor más a belső kialakítása is a rajta lévőnek. Igazándiból az olajleeresztőnél van megsérülve a menet. Akkor leszedem és egy szakemberrel megcsináltatom. Köszi a választ
nem jó az alkatrész amit vetél ... az egyik sima ,, a másik külön olaj hütös ..
na meg az is hibája ... igen
Tiszteletem!
Bandit 250 olajteknőről lenne szó, és ezzel kapcsolatban szeretnék kérdezni a tisztelt motoros társaktól. Az enyémen lévő megsérült, cserélni szeretném, be is szereztem a másikat. Tulajdonképpen az a problémám, hogy azon a teknőn amit vettem, van egy mélyedés ki alakítva gyárilag. Ami pedig rajta van azon az a rész teljesen sima, egyébként méretre, felfogatások egyeznek! Az a én motorom j705-ős motorszámú és amin volt az olajteknő az is, 45 lóerős kiadás mindkettő. Nem értem ezekre több fajta kialakítású olajteknőt szerelhettek? Vagy mi különbség lehet a kettő között, nem is mertem neki állni addig míg nem biztos a dolog. Választ előre is köszönöm!
ja és hiába használsz még egy busát is az sokal jobb szerintem minden tekintetbe ...........
busából ki fogtál egy szart ... az xx meg még hibát nem produkált ...
erről lehet szó
volt ............... széria hiba a feszitő .. és alatomos .. ez kb nagy átlagba 50-60 ezer közöt mindenkép csere de volt már 21000 nél is minden második xx sétál alapjáraton szinte sennki nem tud vele mit csinálni a Honda serviz csak vakazozik ,,,....a lánc elhasználást jelző feszitő iv a villán már vagy 5 db xx eltört a 20 db ból amit szereltem kb a 20 db ból 8 nak csatan a kuplungja és a felének szól a kulpung kosár tű görgöje 40 -120 ezer kilométeresek amik hozzám járnak ..........

szoval van itt is hiba .. persze jó motor nagyon
Az a baja, hogy nem a Tasié
na mi baja van az xx blokknak?

volt már amit javítanod kellett. Az enyémben lassan ötvenezer van,most cseréltem ELÖSZÖR gyertyákat, szelephézaghoz most sem kellett nyulni..
Soha meg nem hibásodott.. de egy égő kiégett hátul..A hayabusámat hagyjuk