Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nem fogunk együtt pasziánszozni a nyögdíjas klubban.
Mire én oda jutok a motorka pont érettségizni fog.
Egyértelműen.
Legalább nem együtt fognak végelgyengülésben engem és a motoromat főbelőni.
Ő túlél engem mert fiatalabb.
JAA................. tudom%! az a kis csatogos lepke
miért neked van rendes motorod ?
Dehogy merek én ilyet.............frásznak van kedve oldalakon át vitázni.
Motorozni kéne.............meg lassan belezem a kórságot.
Talán már a jövő héten.
nagy király vagy ..........nagyon jokat mondasz . de ne huzogasd az oroszlán bajszát
Ez jo volt Tasi azt hittem megsertodsz de igy meg nevettem is egyet
Felteve hogy addigra jo lesz meg a latasod es nem csak kitolnak a haz ele napozni mint falun a padra.
be lehet .... ka....

majd meg nézlek beneteket 52 évesen hogy mentek a vasakal
és ami uj az lehet jó is ................

pl az uj fálydalom csilapitó
A következő már leszállóág..............remegő kéz őszülő haj,prosztataproblémák.
Ő már abban a korban van hogy ami új az rossz
ok ...........
Ez eleg rossz hozzaallas. Olvasgass egy kicsit, sokan hasonloan gondolkodtak, mint te: http://www.digitaltrends.com/f...

Par tovabbi hires pelda:
"A jövő számítógépei talán már másfél tonnánál is könnyebbek lesznek."
(Popular Mechanics című folyóirat, 1949)
"Úgy gondoljuk, hogy a világpiacon talán öt darab számítógépet tudnánk eladni."
(Thomas Watson, az IBM elnöke, 1943)
"Nincs semmi ok, amiért bárki is számítógépet akarna vásárolni az otthonába."
(Ken Olson, a Digital Equipment Corp. alapítója és igazgatója, 1977)

De van, akinek igaza van a mai napig, holott idestova 40 eve ejtettek el a mai hires mondatukat:
Never underestimate the bandwidth of a station wagon full of tapes hurtling down the highway. - Tannenbaum
http://en.wikipedia.org/wiki/M...

Szoval inkabb legy nyitott az ujdonsagokra es majd az ido igazolja vagy cafolja, mire van szukseged vagy mire van szuksege az embereknek (mert lehet, hogy neked arra a valamire tovabbra sincs szukseged).
a banditot egy alapból vissza butitot motor ...........

a nyomatékra hegyezve ... ez a nyomaték a motor 1/3, 2/3 fordulatán keletkezen ..... ez volt a gyártó kitétele .. igy turázásra kevés váltogatásal nagyon rugalmas gépet csináltak ,, ugyanakorr pörgetve megy rendesen .. de a loerök és a nyomaték számotevöen nem nö ...........

ez miért JÓ ?

nagyon jó fogyasztás kisebb fordulat kevesebb kopás hosszab olajcsere stb stb
vegyük alapul a régi gigxer blockot amiböl csinálták
más szelep váltások . lényegesen nagyobb karburátor könyebb hajtomehanizmus , dugatyuk stb

karbi bandit 98- 105 fuvoka .......... 36 os méretü
gigxer 125- 127.5........... 38-40 ig méretű
az én gigxerem 145- 160 ig

tehát amit mondtál érzed 8000 töl felfele felesleges huzni mert semmi nem történik ........ nem nö a toloerő ... na a gyári gigxer 9000 körül még rátesz egy kicsit és 11000 körül kezdi azt csinálni mint a bandit 8000 -nél ................. miért ? mert gyárilag nem volt teljesen kiaknázva a block ............. nagyon sok forumon és persze a müszakilag hozzá értők tudják a lég/olajos block azzért birta még a vizesekel a versenyt kb 2-3 évig a Gp- be .. mert rengeteget hagytak benne ....kb 20 %-30 % ot na aki el kezdi faragni ezt aknáza ki ... és a motor birja ..
néz körül azok a banditosok akik meg faragják a lég/olajosukat semmivel nem mennek el kevesebb kilométert mint a gyári ..
kb 130- 150 loig ez müködik a banditnál a gigxernél kb 170-180 loig ... én csináltam ugyan 193 lovast is de az maxx 15000 km ...rá kellet jöjek .. sajnos a big szetel nem szabad növelni a fordulatott olyan nagy tömeg erök és olyan nagy surlodás lép fell a motorba hogy nem tudod hogy kezelni a rengeteg Hőt

ugyan akkor ha a nyomatékra hangolsz big szetel és még a löketet is növeled nagyon jó kis gépet lehet belöle faragni ..

persze nem ragatatom el magam .. egy xx blochoz képest a lég /olajos öskövület .. de pl a xx blocnak is vannak hibái rendesen ..
ami a lég olajosba a csucs az a gsx 1400
ami meg egyszerüségbe és tartoságba a kedvencem az a kawasaki 900 magnézium blocja 148 loval .. talán azért is szeretik anyira a zx 900 asokat ..az egy kibaszot jó block
https://www.facebook.com/video...


ezt probáltam multkor el magyarázni nektek ...............

senkinek nincs szüksége ilyen baromságra ,, de mégis gyártanak neked ilyen szart ,,, és igen elhitetik veled ,hogy erre van szükséged ..., és milyen fasza .... kb a honda is ezzen a pályán mozog .............. és lassan minden gépjármü gyártó ,,,, csinál nagy haszonal valami ujat valami nagyon uj szart és a reklámokal elhiteti veled ... ez kell neked

és mi történik nagyon sokan meg veszik .............. és a véleményük .................? ............ ... azért én is mentem evvel az uj automata dupla kulpungos 2. 7 mill hondával ...az én véleményem ......... müszakilag remek .. de mint motor egy rakás szar
Barmikor adok tanacsot hogyan kell nagyon sokat megetetni vele
Ahhoz,hogy ennyit fogyasszon mit kellett elkövetni?
Nekem a rekord 8,5liter,200-al az autópályán,de utáltam.....igazából 6,5 l fölé vinni már eszement tempó kell,mondjuk az enyém takarékosra van hangolva inkább,már amennyit én értek hozzá.
ugy nagyon erös nekem jönn kerékre .. vagy teszi a hátulját .. a másik pedig az hogy ha el megyünk gurulni normál tempo 6 literel meg van ha gyári 15/48 fel teszem 7.5 -8 liter
arrol nem beszélve hogy igy két motor van a segem alatt ... 5000ig tornázva épelég erő és jó fogyasztás ... ha meg el gurul fordulaton nagyon megy .. persze eszik is 12-14-16 liter de volt rá példa hogy 17.4 litert zabált
Zzr1400-at ismerek ilyen nem tiltóst,szét is szállt a blokk...
Valahogy így van a bandi is,9000 fölé nincs értelme forgatni,ott már csak gyorsulgat de nem tol.

Miért nem áttételezed vissza gixert,úgy jobban gyorsulna nem?
zx 12r.. de mindezt írtam már valami tuningolt volt..pc3 meg egy papp motors racing matrica az oldalain meg sárga filces feliratok a blokk belső felén...

nem tiltott 3. 255
Az a baj,hogy az A B C karakterisztikák közül hova volt állítva a busa amikor próbáltam fogalmam sincs,épp rá kellett ülnöm és menni,a műszerfalat meg nincs idő nézegetni.
Mázlistaaaaa!
én is mentem pityuéval jó csak gyári igy 8000 nél elfogy és ráadásul nem hoszu az átétel 15/48 gyári

az enyim 4000ig még gyengébb is mert hosszu az átétel 16/46 aztán 6000 töl elkezdi szedni a lábát 9000 nél már maradnak le a töbiek és jön a tüzi játék 11000 felet... egész 13800 ig ot szabályoz
Heheee mentem a Pistievel....alul nem sok minden van. Felul viszont szinten sok minden van, ami a balnan nincs. A futomu,az a csaszar