nem tudom 215 -- 2 be mi volt az ? .. az uj busa meg mindent meg fog .. szerintem legaláb is amiket én probáltam motorokat ... nincs mégegy olyan finom és bödületes erő mint a 200 lovas busába .. most nem a 160 kg os gigxerekröl beszélünk normál motorok ..
amugy nekem a 193 lovas 1340 big gigxer se tudta a csak a 200 kliot 2 be 3ba 250 4be 290 5 be 315 be mérve nem ora szerint
ez az ujblokos meg nem megy 290 nél töbet
jol beszél ............ a kawa nagyon könyü egyxerüen nem tudja oda baszni az egészet akárhogy rá hajol jönn az eleje ... külömben ezt a 9 -es-be is utálom aztán 180 felet már lehet csumázni ...
ezzért jó a busa a régi gigxer ott apám rá teheted az egészet ,, de pl az okositott 1400 is szét aláz 160ig mindenkit ha van hozzá pilota
Egyszer hozott túrára egy srác ilyen zx12r-t,olyan 8-9 litereket zabált,amikor a bandit 6-ot sem,azt azért sokalltam,mondjuk nem egy kimondott filigrán gép az sem.
Megvettem a banditot anno,3900km-rel,gurulok hazafelé,60-80km múlva megállok,gondolván vmi baja van,nem fordul,1,2 bar a hátsó gumiban,felpumpál,öröm,jövök még egy 100km-t kb,összeakadtam egy zx12r-el az álló kocsisor mögött,kemény starttal 150-ig jó voltam,akkor tudtam,hogy nem volt ez egy rossz választás...
Ilyet akar venni Dóri pasija, tényleg nem tűnik rossznak, egy kollégámnak a 700 van és meg van elégedve nagyon, előtte 650 Banditája volt, azt cserélte le, mondjuk azzal sem volt baja, nem is nagyon értettem miért cserélte le, de a lényeg, hogy még nem bánta meg.
Nekem az új gixer teszett,csak feszesre volt hangolva a hátulja,de nagyon tud menni,persze fordulaton.....pont ezért lennék kíváncsi a tiédre,hogy az alul milyet lép?
Úgy volna az igazi,hogy előbb a Pistiét ami gyári kivitel,aztán a tiédet ami már okosított verzió,és beleér a kezem a bilibe...
amugy nekem a 193 lovas 1340 big gigxer se tudta a csak a 200 kliot 2 be 3ba 250 4be 290 5 be 315 be mérve nem ora szerint
ez az ujblokos meg nem megy 290 nél töbet