Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Kár, hogy nincs egy rendes szerelő a környéken...
mert állítólag ő is szuperül megcsinálta a szinkront + szelepállítást.
ződi.. keress nekem vevőt a weboldalamra.. kapcsolatokkal, tokkal vonóval... sikeres eladás esetén %-ra :-D
VISSZA durrog...? karbiba? Vagy a kipufban hallod hogy pöffen egyet-egyet...? nyitott kipufogó...?
Hopp, tévedtem az nem te vagy :) Bocsi
Szerintem el kéne adni gyorsan, amíg találsz madarat. Szopóroller megmondtuk már régen
kell is benne cserélgetni a himbagörgőket
lc4 ktm is futószalagon viszi fel az olajat ha jól emlékszem
lehet kellene még kicsit zongorázni a karbikon
Ah eleg az enyem.jovo het kornyeken mar kibelezem.talan.
Sziasztok!

Pénteken elérkezett az idő, hogy felébresszem az én banditámat...
Szépen indult is 4 hónap pihenő után, viszont ami változást észrevettem, hogy motorféknél néha
(inkább mikor másodikig kapcsolok vissza, viszonylag magasabb fordulatnál) egyet-egyet visszadurrog.
A másik, ami még tavalyról maradt (hiába volt szelephézag állítás, karbi takarítás és szinkron)
az alapjárat túl alacsony (le is áll, ha nem játszok a gázzal).

Gyújtás probléma lehet?
Regi husabergekben sem volt, toltesz bele kicsit tobbet, a ezlanc majd felviszi
mutassak olajpumpaképet ? szebb mint a tied kawa zx6r egybe van a vízpumpával de mikor kihúzod a vízpumpa az olajpumpa rotorjával jön ki zsíííííír
Kidobbom meg az olajpumpat is.
ehh ezek a mai motorok ..... kell rájuk rakni 2 zsák cementet mert elfújja őket a szél
Ha lekapomm azt a 3 muanyagot nem lesz könnyebb,kapaszkodo meg nincs.
Ket kanna meretu vegdob igen.
lehet ott szinte akármeiket , ahogy mellette állsz jobb az ülés mellett térdedre combodra húzod a hátsó kapaszkodótol és már arrébb is van csak el ne reccsenjen valami műanyag persze ha valami nem 5 mázsa és nem kell szenvedni vele külön öröm
Na,jó,de az még a Hondánál is felső kategóriás modell.
Ha most picit lecsupaszitom talan felemelem kezzel is.
Jo ez a csokipapir valamire.
cak picit óvatoszan szunyiba mentünk felfele egy szerpentinen kicsit vizes volt itt ott haver mondja mikor felértünk hát hogy fosott látta ahogy csúszkálok nem is merte húzni mondom persze mert direkt ráhúzgáltam a gázt tudom ha igazán erős gépem lenne meg tudnék is akkor menne szárazba is na de kis költség kis motor
Driftelj.......amugyis a power a lenyeg a,motornal.
oldalvást nem megy sajnos kis gs500 nál mindig úgy álltam be az utcaajtóhoz hogy a kapaszkodótol arrébb rántom 30-40 cantit hogy egyenesbe álljon le is tört a kapaszkodó egy idő után.... bandit kapaszkodója erősebb
Fenének emelgeted.............motor nincs benne?
gsx-el még nem mentem , tohonyaság van ott kissebb gépeknél is pláne mikor toszogálni kell az udvaron meg pakolgatni a seggét ... gsx-f 750 mintha egy mázsával lenne nehezebb a banditnál cbr1000f -nél meg azt hittem megfialok mikor arrébb akartam rántani a seggét
Van v12 cbx meg z2600 is.
ertelme, az nincs. A gsx amugy is egy tohonya zselekocka meg a ban
dithoz kepest is.
mikor jobban megnéztem én is gyanakodni kezdtem pl ott a hátsó hengersor kipufogója , de ettől függetlenül meg lehet csinálni van rá több példa is