Pénteken elérkezett az idő, hogy felébresszem az én banditámat...
Szépen indult is 4 hónap pihenő után, viszont ami változást észrevettem, hogy motorféknél néha
(inkább mikor másodikig kapcsolok vissza, viszonylag magasabb fordulatnál) egyet-egyet visszadurrog.
A másik, ami még tavalyról maradt (hiába volt szelephézag állítás, karbi takarítás és szinkron)
az alapjárat túl alacsony (le is áll, ha nem játszok a gázzal).
lehet ott szinte akármeiket , ahogy mellette állsz jobb az ülés mellett térdedre combodra húzod a hátsó kapaszkodótol és már arrébb is van csak el ne reccsenjen valami műanyag persze ha valami nem 5 mázsa és nem kell szenvedni vele külön öröm
cak picit óvatoszan szunyiba mentünk felfele egy szerpentinen kicsit vizes volt itt ott haver mondja mikor felértünk hát hogy fosott látta ahogy csúszkálok nem is merte húzni mondom persze mert direkt ráhúzgáltam a gázt tudom ha igazán erős gépem lenne meg tudnék is akkor menne szárazba is na de kis költség kis motor
oldalvást nem megy sajnos kis gs500 nál mindig úgy álltam be az utcaajtóhoz hogy a kapaszkodótol arrébb rántom 30-40 cantit hogy egyenesbe álljon le is tört a kapaszkodó egy idő után.... bandit kapaszkodója erősebb
gsx-el még nem mentem , tohonyaság van ott kissebb gépeknél is pláne mikor toszogálni kell az udvaron meg pakolgatni a seggét ... gsx-f 750 mintha egy mázsával lenne nehezebb a banditnál cbr1000f -nél meg azt hittem megfialok mikor arrébb akartam rántani a seggét
mert állítólag ő is szuperül megcsinálta a szinkront + szelepállítást.