Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Jók ezek az arányos képek
tegnap sokkal szebb volt sütött a nap reggeltől estig, ma kicsit felhős de mintha melegebb lenne
Szépek.
Ilyen jó idő van felétek? Nálunk esik.....
sj4000 jobban elfér a zsebben mint egy fényképező
neeem ő nem olyan van rendes felszerelése és még olyat se mond hogy dikk má more különben már ketten vannak a bandában 1000f-el
Érted te ezt.
Igazad is van,ha A-ból B-be kell eljutni minél előbb,oda kell az idom+lóerő,de én a kanyarodást élvezem a motorozásban.
Ha mondjuk 630 km-t kell megtenni közúton,140-es tempóval előbb érek oda mintha nyeleznék végig,mivel megspórolok egy + tankolásnyi időt,meg marad némi futófelület a gumin is.

Csak már lenne igazi tavasz!
Ezt gopróval csináltad, hogy ilyen brutál hordó torzítása van?
huááá, ilyen 1000 F volt nálunk a faluban.
Zöld volt, sárga felirattall, sárga nyereggel, a tulajnak meg barna rojtos bőrdzseki, susi maci, makkosciőpő
prüttyögtettük kicsit a bicikliket
aham
Mert en alapbol nem tudhatom.
mentem busával asszem első gen , igaz nem sokat összesen vagy 20 km-t nem mondhatom hogy nem tetszett mert tényleg jó volt, 6 ban 100 ról 240 re kapta magát mind vadállat de mégsem az a stílus ami bejön... na kinek a pap kinek a paplan ne is legyen mindenki egyforma mert az unalmas
Egyenesben anyám is tudja nyomni a gázt, ahoz se tehetség se bátorság nem kell
mért

Neked a futómű
nekem az erő a nyerő
He,en vagyok a maszlaggal etetett elemes csattogoslepke tulaj szal nekem mondhatod,akkose ertem.
Egy 2. Gen busat meg el tudnek kepzelni magam alatt. Szerintem joban lennenk. A gumisokkal is :-)


na épp ez az ... nekem az tetszik ,hogy egy országúti előzéskor a gázt már félidőben vissza kell csavarni mert túl gyorsul
most ez annyira azért nem jellemző csak 156 le van
régi szép emlékek
na és?
ha túl erős a paripa,kapcsol a teljesítmény kapcsolón...a-b-c..


egyébként kinek mi és ez így is van jól

Nálam becsület vesztés van ha könnyen lehet csutkázni
nem a versenyről van szó..

biztos az xx is megközeliti a 300 km/h-t de én sosem próbáltam..nem is érdekel.. De az igen mekkora erő van 160-nál felmálházva a gázkar parancsára 6.ban
Ez egy szerpentinen nem érvényes. Nincsenek olyan hosszú egyenesek, hiába húzatod, a kanyar előtt satu, teló összeül, geometria változik, máris nem tudsz akkora sebességgel befeküdni a kanyarba. A kanyar bejárat előtt már jobb, ha nem fékezel. Márpedig a húzatok-fékezek mint állat stílus itt nem hatékony. Autópályán, normál országutakon persze más a helyzet, ott húzhatod neki, mint az ökör..
ez is igaz ............. nem is kétlem ... nem is vitázunk ezen tiszteljük egymást ... egyszerüen aról van szó hogy bármilyen tudásod is van egy kétszer erösebb jármüvel a normál közlekedésbe nem tudsz erölködni ... és igen a mecsekbe kis szarokal körbe motorozák a nebuló nagyokat
Viszont vedd figyelembe hogy szotyi az evi 15-20e km-ebol 10-15e-et kulfoldi vagy mecsek koruli szerpentinenteszi meg.
......így van