Érted te ezt.
Igazad is van,ha A-ból B-be kell eljutni minél előbb,oda kell az idom+lóerő,de én a kanyarodást élvezem a motorozásban.
Ha mondjuk 630 km-t kell megtenni közúton,140-es tempóval előbb érek oda mintha nyeleznék végig,mivel megspórolok egy + tankolásnyi időt,meg marad némi futófelület a gumin is.
huááá, ilyen 1000 F volt nálunk a faluban.
Zöld volt, sárga felirattall, sárga nyereggel, a tulajnak meg barna rojtos bőrdzseki, susi maci, makkosciőpő
mentem busával asszem első gen , igaz nem sokat összesen vagy 20 km-t nem mondhatom hogy nem tetszett mert tényleg jó volt, 6 ban 100 ról 240 re kapta magát mind vadállat de mégsem az a stílus ami bejön... na kinek a pap kinek a paplan ne is legyen mindenki egyforma mert az unalmas
na épp ez az ... nekem az tetszik ,hogy egy országúti előzéskor a gázt már félidőben vissza kell csavarni mert túl gyorsul
most ez annyira azért nem jellemző csak 156 le van
régi szép emlékek
biztos az xx is megközeliti a 300 km/h-t de én sosem próbáltam..nem is érdekel.. De az igen mekkora erő van 160-nál felmálházva a gázkar parancsára 6.ban
Ez egy szerpentinen nem érvényes. Nincsenek olyan hosszú egyenesek, hiába húzatod, a kanyar előtt satu, teló összeül, geometria változik, máris nem tudsz akkora sebességgel befeküdni a kanyarba. A kanyar bejárat előtt már jobb, ha nem fékezel. Márpedig a húzatok-fékezek mint állat stílus itt nem hatékony. Autópályán, normál országutakon persze más a helyzet, ott húzhatod neki, mint az ökör..
ez is igaz ............. nem is kétlem ... nem is vitázunk ezen tiszteljük egymást ... egyszerüen aról van szó hogy bármilyen tudásod is van egy kétszer erösebb jármüvel a normál közlekedésbe nem tudsz erölködni ... és igen a mecsekbe kis szarokal körbe motorozák a nebuló nagyokat
Ilyen jó idő van felétek? Nálunk esik.....
Igazad is van,ha A-ból B-be kell eljutni minél előbb,oda kell az idom+lóerő,de én a kanyarodást élvezem a motorozásban.
Ha mondjuk 630 km-t kell megtenni közúton,140-es tempóval előbb érek oda mintha nyeleznék végig,mivel megspórolok egy + tankolásnyi időt,meg marad némi futófelület a gumin is.
Csak már lenne igazi tavasz!
Zöld volt, sárga felirattall, sárga nyereggel, a tulajnak meg barna rojtos bőrdzseki, susi maci, makkosciőpő
Neked a futómű
nekem az erő a nyerő
na épp ez az ... nekem az tetszik ,hogy egy országúti előzéskor a gázt már félidőben vissza kell csavarni mert túl gyorsul
most ez annyira azért nem jellemző csak 156 le van
régi szép emlékek
ha túl erős a paripa,kapcsol a teljesítmény kapcsolón...a-b-c..
egyébként kinek mi és ez így is van jól
Nálam becsület vesztés van ha könnyen lehet csutkázni
biztos az xx is megközeliti a 300 km/h-t de én sosem próbáltam..nem is érdekel.. De az igen mekkora erő van 160-nál felmálházva a gázkar parancsára 6.ban