Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Srácok. Ismét egy amatőr kérdés: hogy az istenben kell beállítani az órát? K4 es 1200es
Ma reggel meg anyáztam, hogy elböktem valami a karbiállításon, mert 5 km alatt lett alapjárat szívató nélkül. De akkor eddig volt "okos" álláson.
Köszönöm.
Kössszzzziiiii! :)
Neked is köszi az infót.
Ok, aztan "becsempeszlek", csak tenyleg elotte par nappal szolj. Legalabb megnezed a mi "kis" mernoksegunket is!
Nekem hidegindítás után kb 10-20 percig gurulni kell vele,mire annyira bemelegszik,hogy normálisan üzemel,olyan 5-8 percig még gurulva is kell neki a szivató,ahogy Tasi is írja,ez a normális üzem.
Jogos
az olaj kétszer lassaban melegszik mint a víz
Rendben, köszönöm a gyors választ. Csak kicsit furcsáltam hogy ilyen sokáig igényli a szivatót. Előtte 650es sv-m volt. Annál a legnagyobb hidegben is 3-4 perc után vissza lehetett tolni és nem vokt gond. De, nyílván az más technika.
ha nincs baszogatva a karbi kb így kell müködnie feb 19 én
Srácok. Amikor indítjátok hidegen a gépet (1200) akkor mennyi idő vagy akinek van olaj hőfok mérője milyen hőmérséklet után van szivató nélkül rendesen alapjárat? Nem tudom normális e hogy nekem el kell hogy érje a 60 fokot az olaj hogy szívató nélkül szépen járjon. Ez kb bő 10 perc járatás szívatóval. Ha ez idő alatt leveszem, megáll a gép. És ahogy melegszik folyamatosanbtolom viszza a szívatót mert 3000körül pörögne ha nem tenném.
...jó lesz egyszerü szöghajtásnak is
Az új motoron dolgoztam helyette, ma visszaszállt öcsédre.
Conquistador, a Te gardányos csavarhúzód is megyen!
Az ígért képek?
Nekem már vaaaan,nagyon finom cucc!
http://www.kepesmotor.hu/motor...

Veletek is megosztom, van 1-2 garnitura így szezon elején még, ne tartsátok magatokba, hisz tudom vágytok egy ilyenre :)
Octavia kombi van nekem is, eddig Focus volt, talán pont Neked ajánlgattam
Mellékvágányon.
Az alvázát végig kéne csisolni mert jó osztrák ótó volt így kellő mennyiségű felületi rozsda van rajta,Ugyanígy a plató és a két ajtó a bódén.
És időközben lejárt a vizsga.

Mivel nem fér be a garázsba és a fenének van kedve minuszokban hadakozni a flexel,a rozsdapassziváló és az alapozó/alvázvédő se szárad várja a jóidőt és ujratámad.
És a platós mad-max?
Gondolom flottakezelésű és nem veszik meg effektíve.
Meg bajos 4-5 embert kivinni németbe továbbképzésre egy puttonyossal.
Vagy mittomén.
Nekem is jobb lenne egy dobozost megtömni konyhával.
De inkább szívok vele kicsit.
Így egyel kevesebb járgányt kell fenntartani.
Gondolom mert teherautó és úgy lehet jól leáfázni, vagy mittudomén.
Minek a puttonyos ha elég a kombi?
Van vagy 4szervízmérnök ismerősöm, mind Caddyvel nyomja, egy Octaviával :D

Szeretném nem elmulasztani ezt a nem mindennapos lehetöséget! Köszönöm szépen a felajánlást. Igyekszek idöben szólni, és veled egyeztetni.