Javaslat:
Szervizeltetéskor állíttasd be a legfeszesebbre és kész, az enyém így van és szuper (bár Fekete)
A leírtak alapján semmi bajod nem lesz az üléssel! Nekem a 650-en a gyári nem állítható, mégis elmentem vele akár 700+ km-t egy nap. Most ToMMoT ülés van rajta a párom miatt, de az üléstámaszt és a zselét (+ 2cm magasítást) nekem is megcsinálták, így már csak a üa. szintjelzô alapján kell megálljunk. Erikkel cseréltünk ülést, ezért van összehasonlítás ugyanazon motoron az osztott gyárival is, és szerintem ha maxra emeled egy FT-ot sem kell ülésre költened
Tükörrel nekem 182cm magasan soha nem volt bajon, szerintem pont ilyen "kis" apróságokban tér el a GSX a bandittól
Amit én szükségesnek láttam:
- állítható túraplexi (lásd fotóim)
- bukógomba (sok az idom, így az eldôlés is drága lehet, fôleg a Tiédnél, ami ugye nehezebb)
Majd guruljunk, szívesen csinálnék egy jing-jang fotót
AZ elsô tulajosdit meg AZ oldalidom matricája miatt kérdeztem.
Én 177/90, tehát hasonló testalkat. Ha sztenderen ráülsz, akkor a két tükörben a kép harmadát a felkarod és a válladat látod, mindössze kétharmad a hátrapillantás. A talp hosszabbító a teljes képet biztosítja visszafelé. A hátsó tagod erre a súlyra a gyári középállásban jó, ha utast viszel akkor a legerősebbre fel kell tekerni a szerszámkészletben lévő karmos kulccsal. Új állapotában is kurva nehéz tekerni, ráadásul szűk a hely. Ha elkezded használni és nincs hátsó sárvédőd, akkor a kerék a rugóstagot fogja televágni dzsuvával és akkor még nehezebb lesz állítani. Ezeket a dolgokat majd megtapasztalod és eldöntöd majd hogy számodra ez szükséges-e vagy sem. Én csak a 2008 óta tartó tapasztalataimat mondtam el.
Ha vattaúj garanciális a motor akkor gyakorlatilag semmit nem tehetsz a fékkel,max betétcsere,rugóstagot meg kereskedésben beállítják ha kéred.
Mást nem tehetsz mert veszélyezteted a garit.
Köszönöm a jó tanácsokat. Tényleg! Egyelőre a kényelmét még nem volt alkalmam hosszabb távon megtapasztalni, de az alapján amit ezidáig eltöltöttem rajta, az előd Kawasaki Er-6n-hez képest bársonykanapé, pedig annak a gyári ülésével is megjártam Albániát A tükörből való hátralátás is jobb mint az elődön. Jómagam 180 magas vagyok és 83 kg. Tehát átlagosnak mondható.
Ellenben amitől nem vagyok elragadtatva az a fék, valamit az hogy a hátsó rugóstaghoz gyakorlatilag nem lehet hozzáférni ha állítani szeretnék rajta. Ezzel kapcsolatban valami javaslat?
Mivel fehér és burkolt, egy idő múlva tapasztalod hogy a rövid első sárvédő eléggé tele veri retekkel a motor elejét. Van rá eléggé csúnya de igen hasznos hosszabbító. A tükör szár eléggé rövid, a tükör harmadában-felében a felkarodat meg a válladat látod. Flottában öntettünk alumíniumból alá 40mm-es talpat hogy rendesen lássunk a tükörben.
Ezt a színt akartam, és nem kényszerből lett ilyen, mert megmaradt! Tavaly november végén GSX-ből ez az egy fehér volt az országban raktáron, legalábbis ezt közölték a Full-Gasban. Nekem ebben a színben tetszik és kész!
Előtte egy zöld Kawa volt, na az azért volt zöld mert ott maradt a szalonban...
Nem feltétlenül akar mindenki szürke, meg fekete motort.
Vizes varadero 125, johetsz ma erte:-)
Szervizeltetéskor állíttasd be a legfeszesebbre és kész, az enyém így van és szuper (bár Fekete)
A leírtak alapján semmi bajod nem lesz az üléssel! Nekem a 650-en a gyári nem állítható, mégis elmentem vele akár 700+ km-t egy nap. Most ToMMoT ülés van rajta a párom miatt, de az üléstámaszt és a zselét (+ 2cm magasítást) nekem is megcsinálták, így már csak a üa. szintjelzô alapján kell megálljunk. Erikkel cseréltünk ülést, ezért van összehasonlítás ugyanazon motoron az osztott gyárival is, és szerintem ha maxra emeled egy FT-ot sem kell ülésre költened
Tükörrel nekem 182cm magasan soha nem volt bajon, szerintem pont ilyen "kis" apróságokban tér el a GSX a bandittól
Amit én szükségesnek láttam:
- állítható túraplexi (lásd fotóim)
- bukógomba (sok az idom, így az eldôlés is drága lehet, fôleg a Tiédnél, ami ugye nehezebb)
Majd guruljunk, szívesen csinálnék egy jing-jang fotót
AZ elsô tulajosdit meg AZ oldalidom matricája miatt kérdeztem.
Mást nem tehetsz mert veszélyezteted a garit.
Ellenben amitől nem vagyok elragadtatva az a fék, valamit az hogy a hátsó rugóstaghoz gyakorlatilag nem lehet hozzáférni ha állítani szeretnék rajta. Ezzel kapcsolatban valami javaslat?
A Kawák meg többnyire zöldek
Előtte egy zöld Kawa volt, na az azért volt zöld mert ott maradt a szalonban...
Nem feltétlenül akar mindenki szürke, meg fekete motort.
1. tulajos, vagy használtan vetted?