ne kezdjük megint ..... kanyarba én nem is huzom a gázt ,, csak tartom .......... aztán mondhatok nekem bármit ..... legyen a világ leg űgyesebb motorosa ,, vagy maga a világbajnok ,,,, jönn az egyenes ... ami mindig több mint a kanyar ........ nema direkt szerpentiről beszélünk ..........
tehát jön az egyenes és a világbajnok ül a 85 loerös masinán .. és meg kicsi tudásal a 180 lovas vason és a következö kanyarig van 3 , 5 km .............. széné alázom a világ bajnokot
olyan ez mintha arról beszélnént hogy te nagyon jol vezetsz és van egy 80 lovas Fiatod .. menjünk le BP .röl a balatonra .... a fiam meg kis tudásal 1 éves jogsival be ül egy s osztályos mercedesbe 3500 cm 285 loerő ................
VAJON KI ÉR HAMARABB a BALCSIRA ...
mindenki tudja a választ ... a motoron is a tudásodat meg baszhatod ha nincs vég sebeség meg erő persze más a helyzet a kakucson ... na de oda nem is xx kell meg gigxer ember 2ig ép hogy fel tudod váltani és 150 kg mal töbet kell dobálni folyamatosan .. persze hogy elönye van akis sulynak és a tudásnak
Az alapjáraton nem állítottam semmit.1500 körül pörgött,amíg nem jött elő ez a gond.
Megy minden henger,mert ha megyek vele rendesen nyomatékos,mint eddig,csak ha behúzom a kuplungot,akkor leesik a fordulat és megáll.
Gondoltam ha menet közben melegítem be,akkor majd megoldódik,de nem.Amint leveszem a szivatót,legyen az állásában,vagy miközben gurulok,akkor leáll sajnos.
hát nekem pont a fordítottja . doboz tetszik a táska nem.Sokat járunk messzire,(több napos 5-6 országon át) doboz nem ázik stabil és a táskákkal ellentétben nem kell a fényezésre vigyázni stabil stb.
idomos motorokat szeretem.
Nem is a teligázról van szó, csak tekered és megy..
volt hayabusám is( 1 gen) ,, ha mész egyel tudod miről beszélek
Fazeremnek (fzs 1000) is a nyomatékszegénysége és a idom nélküli kinézete volt a veszte. Pedig nagyon jó motornak tartom!
Egy hete vettem egy 92-es évjáratú 250-es Banditot.
Lábon jöttem hazafele (70km).
Kétszer mentem el megnézni a motort.
Mindkét alkalommal rendesen,egyből indult. (néztem,hogy előtte nem volt meleg a blokk)
Kipróbáltam,többször mentem is vele.
Majd a napokban többször ide-oda járkáltam,
tökéletesen indult.
Pénteken szivatóval elindítottam,tartalékra nyitva a benzincsapot.
Beindult,majd miután levettem a szivatót,alapjárat nem volt és megállt.Utána szombaton is próbáltam,ugyanez volt a helyzet.
kb 10-12 percig hagytam melegedni,de a szivató elvétele után az alapjárat leesik és megáll. Ha megpróbálom menet közben melegíteni,akkor a motor rendesen,nyomatékosan megy,de amint behúzom a kuplungot,leesik a fordulat és lefullad.
Olyan kérdésem lenne,hogy okozhatja ezt a rossz akksi,vagy az,hogy olajcsere lassan ráférne a motorra.
Akitől vettem mondta,hogy olajcsere és új akksi szükséges.
Ha nem,mi lehet a probléma?
Elboldogulok a motorokkal,de nem vagyok szakértő,nem tudom hol induljak neki, így kérem,akinek van tapasztalata,vagy ért hozzá segítsen.
Ha komolyabb a probléma azt természetesen már szerelőre bízom.
általában én is 2 személlyel megyek de nem bírom a dobozokat nem tetszik a motoron , idomos motor megint nem tetszik van vászon oldaltáskám de még nem volt a Banditon kissebb kiruccanásokra jó így és nem rontom el az összképet másik dolog errefele nincs autópálya ha valami jó helyre megyünk az valami kanyargós szerpentin odáig néha rossz úton erre a gép pont megfelel
ahogy mondták .............. érzelmi dolog ez a motor és ki menyire bátor a kanyarba ,, mert vajuk be bátorságból kell a legtöbb .... aztán aki már össze törte magát egy párszor az az egyenesbe jaszkari ............ inkább
saját vélenyényem Bmw -ből ergy fasza nagy tura boxer kéne a többi szegmenstben undoritó és nehezen drágán javitható tu bonyolitott drága hobbi
ez van sokan szeretnek motorozni de elég felületesek nem veszik a fáradságot hogy kicsit erőltessék magukat elég az húzom neki oszt jóvan pedig sokaknak jó motorjaik vannak el kéne szálljanak az ember mellett de nem
Ez nem a motoron, hanem leginkább a motoroson múlik. Láttam én embert busával 40-el szögletesen fordulni a mecseki szerpentinen, ahol vadiúj, tükörsima, jó széles aszfalt volt. Aztán később megláttam a hátsó gumiját. Azon nem majré csík volt, hanem egy nagyon vékony kopás középen..
nem vitatom a Banditot is élvezem ahogy tol de a csattogós lepke TDM-mel perceket vertem a naaagy 130-150 lovas gépekre egy 10km -es szerepentinen hegyre fel ott már lehetne 250 lova is nem sokra megy vele
na van aki arra izgul de egy forgalommentes egyenesben 190 ló is lehet kevés , vagy mondhatom autópályán németbe akár hasítol 200 fölött és úgy elmennek melletted azt hiszed állsz
tehát jön az egyenes és a világbajnok ül a 85 loerös masinán .. és meg kicsi tudásal a 180 lovas vason és a következö kanyarig van 3 , 5 km .............. széné alázom a világ bajnokot
olyan ez mintha arról beszélnént hogy te nagyon jol vezetsz és van egy 80 lovas Fiatod .. menjünk le BP .röl a balatonra .... a fiam meg kis tudásal 1 éves jogsival be ül egy s osztályos mercedesbe 3500 cm 285 loerő ................
VAJON KI ÉR HAMARABB a BALCSIRA ...
mindenki tudja a választ ... a motoron is a tudásodat meg baszhatod ha nincs vég sebeség meg erő persze más a helyzet a kakucson ... na de oda nem is xx kell meg gigxer ember 2ig ép hogy fel tudod váltani és 150 kg mal töbet kell dobálni folyamatosan .. persze hogy elönye van akis sulynak és a tudásnak