Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

én nem mondtam,hogy jó vagy rossz nekik.. vagy miért nem vesznek mást...

Az biztos,hogy ilyen nekem nem kell.. A motorom harmad árából kuplungoznak...
Mint mondtam mindig is a motor választás elsősorban érzelmi alapon dől el mivel hobbieszköz.
Racionálisan bicikli,tömegközlekedés és toyota corolla,avensis lenne a nyerő.
És itt csak annyi ami számít hogy mekkora elégedettséget okoz a gép/mennyit hajlandó fizetni ezen elégedettségért az ember.
Ha a BMW-st olyan élményekhez segíti amiért hajlandó fizetni nincs gond vele.
van pár BMW-haver..a minap összefutottam az egyikkel, hát mindkettőjük nagyobb beruházás előtt áll....

Csak mosolygok(persze nem kárörvendésből) 3 szezon 22000km , 1 db hátsó izzó csere ..

Sorra hallottam a hat szám jegyű javításokról
Sziasztok!
Valaki tudna segíteni. GSF-650
Első teleszkóp villa szimeringet cserélnék, de nincs célszerszámom,
és így nem tudom ki venni a csavart, mert megforog a belseje.
Milyen lehetőségek vannak?
Isten ments,és vitatkozni sem.
Nomeg nem a lóerő-Nm nekem a fétisem inkább a fék-futómű-vázgeometria.
Az az ami kihúz a szarból amibe a brutál motorteljesítmény lök.
És itt a 155 ló meg a 165 ló de még a 135 is beletartozik.

Itt üt nagyot az S1000R.Meg úgy általában a BMW sornégyes supersportja.
Bár kérdés hogy lesz e olyan tartós a cucc mint a suzuki K5 blokkja.

Mindenesetre a kompra várva igen szép gumiképe volt egy ilyennek német rendszámmal.
Már megint 1-2 Nm-en és 5-10 LE-n vitatkozzunk?!
Ár/érték arány, de ízlésen nem vitatkozunk
A gond hogy az S1000r simán átlép minden eddigi és jópár évig elkövetkező nakedet.
Ha igaz a gsx-S1000F (beletörik a nyelvem mire ezt kimondom) adatai őt konkrétan lazán akkor nem sok babér lesz másnak.
Milyen finom összehasonlító tesztek lesznek
de büntet :D
Én is reménykedem, hogu áttervezik a fejét, de a többivel nincs gond
Monster1200....
Az hudenemszép.
s1000 naked
Csak amíg ki nem próbálsz egy Z1000SX-et, vagy (remélem) egy GSX-S1000F-et
Az oldaldobozokat már eldöntöttem. Jobbára egyedül megyek, de néha előfordulhat a feleségem is. Meg aztán zárható, vizhatlan és szerintem jobban néz ki bármilyen más motorravaló csomagszállító eszköznél.
Nem olcsó, de egyszer kell megvenni, és ez most a GSX-F-el tartós kapcsolat lesz. Legalább is így tervezem...
Nagyon szépen köszönöm!
ITT tudod nézni AZ indextakaró kupakot: Indexkupak
ITT tudsz nézelôdni (Ami jó a 650-hez, jó AZ 1250-hez is): Puig oldal
Puig árul klassz masszív gombát gsxf-hez, nekem is olyan van, majd rakok fel képet
A doboz miatt meg konzolosra kell szerelni a Hátsó indexeket. Így lesz két lyuk a helyén. Erre is árul a puig takaró kupakot, viszont AZ index AZ új helyen akkor is el fog állni, Ami szerintem csúnya. Láttam olyat, ahol a Hátsó lámpához szerelték. Kicsit közel vannak, de jók Majd tolok arról is képet
Szebb mint a fehér.
Volt olyanis.
Tudok eladó keveset használt V35-öt!
Egyedül mész vagy van utasod? Egyedüli használatnál sztem felesleges az oldaldoboz,nekem egy louisos hengertáskába meg egy hátsó dobozba kényelmesen belefér 10 napra való cucc és a dobozban csak a napi holmi van amit egyébként is magammal hordok.
Perverz!
Na ma is gurultam egy egészségügyi kört.

Az üléssel nem hiszem én sem, hogy gond lesz, és az is biztos, hogy nem fogom magasabbra állítani, jó így ahogy van.

A bukógomba viszont érdekes felvetés, azt érdemes lenne feltenni. Tényleg GSX-F-re lehet? A Suzuki oldalán nem látom az extrák között.
Most egyébként az oldaldobozokon agyalok, hogy a Givi V35, vagy a Suzuki gyári doboza legyen ami valójában Kappa, tehát végső soron az is Givi.
Szóval most az összeszokás van Hófehérkével, még nem kúrtunk igazán egy jót, csupán a seggét markolászom, de alakul...
Tudod, en tobbet buzeralom meg nezem, mint megyek vele
tavaszi talalkan kivancsi leszek a tiedre.