dehogy a nagy román autópálya mind a 30 kilóméterével egy felüdülés .... márha épp nem állnak meg valami barmok bratyizni a szembejövő sáv barmaival és ne szaladgálnának a pályán
kicsit spécizett-leültetett merev hátsó tengelyes,pici 1,5 motoros(igaz" picit"tuningolt
azért eréz is komoly volt részedről .....
merev hátsó tengelyes ? ...miért van más is ? 4 évig szalag vezető voltam Estergomba az összes vagon és ignis merev tengelyes hátul .. és merev tengely csak hátrány a kanyarba oda 5 lengőkaros csatolt fügetlen rúgózásu futómü a legjobb ... automata sper diffivel .. de nem baj ha kicsit értesk hozá ,, UGYE ?
igen de pl én sose mondom egy 40-50-60 lóval gyengébb gépű embernek hogy csapassuk az egyenesbe mert nem egy kategória , máskülönben hogy hány lovas a gépem meg mennyit megy csupán pénzkérdés a tudást nem pénzért adják
Hozd el a hiperszuper S mercit a kicsit spécizett-leültetett merev hátsó tengelyes,pici 1,5 motoros(igaz" picit"tuningolt ) xar ignis ellen itt a mátrába .(igaz a srác rallyzgat,de az nem számít) .Vagy egy gyenge 990SMT ellen is kiállhatsz itt akár komoly összegért,de csak éjszaka.
Az alapkerdes az volt, hogy egy rutinos egy viszonylag gyenge kocsival vagy egy rutintalan egy eros kocsival.
A statisztika alapjan az rutintalan sokszor inkabb csak utas lesz abban a franko kocsiban, mint sofor es hamar ropira tori magat. Innen nezve elsosorban a szerencse es nem az auto miatt er le hamarabb.
Ha sarkitani szeretnem, akkor azt mondanam, hogy menj el egy palyara, es csereld fel egy korre a hiperszupererostapados motorodat egy simsonos kicsakoval aki eppen 30 perce ult eloszor motoron. A palya felolem lehet a kunmadarasi egyenes is.
Aztan nezd meg, hogy ki meddig jut el.
figyi aki faszagyerek mindenhol az szeretem mert izgalmas nincs holtidő talán hajnali 2-3 órakor kevesebb a kamikáze de olyankor is van , exsógoromat először hoztam haza a reptérről ferihegyről kocsival gúvadt a szeme és majd felcibálta az ülést soha nem jön a 4 esen inkább az M3
Ezzel csak az a baj... Mentél 300-zal! Igen, és? mindneki tud annyival menni akinek képes rá a motorja. De azt mondom leért a lábtartóm, na azz már igen
Ha egyszer nezed a "leer a Balcsira" temat, akkor lehet a Merci. Ha tobbszor, akkor biztosan a Fiat.
Ugyanis egy eros auto/motor gyakorlat nelkuli kezben az szerecsejatek es nem utazas.
Szerintem.
azért eréz is komoly volt részedről .....
merev hátsó tengelyes ? ...miért van más is ? 4 évig szalag vezető voltam Estergomba az összes vagon és ignis merev tengelyes hátul .. és merev tengely csak hátrány a kanyarba oda 5 lengőkaros csatolt fügetlen rúgózásu futómü a legjobb ... automata sper diffivel .. de nem baj ha kicsit értesk hozá ,, UGYE ?
csak asőr hiányzik neki
mentem gyerekek .. hiv a vasut .. vár a MÁV
A statisztika alapjan az rutintalan sokszor inkabb csak utas lesz abban a franko kocsiban, mint sofor es hamar ropira tori magat. Innen nezve elsosorban a szerencse es nem az auto miatt er le hamarabb.
Ha sarkitani szeretnem, akkor azt mondanam, hogy menj el egy palyara, es csereld fel egy korre a hiperszupererostapados motorodat egy simsonos kicsakoval aki eppen 30 perce ult eloszor motoron. A palya felolem lehet a kunmadarasi egyenes is.
Aztan nezd meg, hogy ki meddig jut el.
swift 1500.. 103 ló én mentem vele nem egyszer 190 is
150 - 160 tempo felett már nem biztonságos ,, de legyen opel g astra a neve vagy legyen renault clio .. akárm
egy S osztályos mercedes ami 220 stabilabb mint egy opel 120 -nál .. ja és nem kezdökröl beszélünk !
pl szotyi haver nagyon jó motoros .. én hozzá képest csak az teknikás egyeneskben vagyok király ..........
BP - a telkemig balatonakaratya a 70 uton ö a bandital és meg a gigxerel ................. most letétbe helyezek 500 000 ft
én ilyenek röl beszéltem .. nem fris jogsis mazsolákról aki huz egy nagyot .. és infarktus kap
nem tudom hol van ehezz a FIAT ..............
uram hallgasd meg a könyörgését!
Ugyanis egy eros auto/motor gyakorlat nelkuli kezben az szerecsejatek es nem utazas.
Szerintem.