már m,egint kezditek nyomni a baromságot.......... hogy milyen fasza a 100 loerő a 110 nm rel a 190 loerőhőz képest és a 170 nm minek hisz nem tudod ki motorozni ............
ez egy baromság ezt csak az mondja aki ilyen felhuzos kis bringákal nyomul ....
igazad van sok lové a jaszkari .............. de a bmw az bmw abba gondolj bele hyogy a tásadalom 70 % csak a márka neveket ismeri nem tudja hogy a xx negyedanyi lovéból fen tartasz mint egy bmw .. de van az érem másik oldala a bmw nagyon tudja tartani az árát ha karban van tartva .... söt minél öregebb anál jobban persze egy xx is idösen lesz egy pont amikor elkezd felfele kuszni az ára .... de mivel a világon 15 * több az xx igy egy bmw men ér utol soha
csapni egy kört egy olyannal addig oké de amúgy nem sok értelme van legalábbis számomra , most hogy egy motor 230 260 vagy 300 at megy biztos jó meg lehet vele feszengeni de nekem inkább a szerpentinen valós viselkedésen van a hangsúly rá lehessen csapni a gázt kigyorsításkor stb mondjuk ez a TDM-nél ment a Banditnál már oda kell figyelni ....
En nem tagadom, siman vennek gs-t vagy kettesben csordogalosnak (kizarolag az ergonomia meg a telehere miatt) ha penz nem szamitana. Mert ha van majomra, nyilvan bananra is lenne.
A múltkor is kimerítő tényszerű választ kaptál konkrétumokkal, azt rávágtad, hogy nem érdekel pedig ott konkrét esetről volt szó. Na most itt, mi a kérdés
Keress vkit, akinek van legkulcsa. Azzal 1 sec alatt kijon az osszetarto csavar.
Elotte probald ugy, hogy koppra betekered az elofeszt a villaban, hatha az is eleg a lazitashoz.
ez egy baromság ezt csak az mondja aki ilyen felhuzos kis bringákal nyomul ....