Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

és valóban
volt...


már rég nem gyártják...
nem gizdaság de 4 a 4 be kinai szüröt be állitani a motorhozz .. na bazd ahoz nekem is kellett 2 nap

amugy a vezéllése volt el rakva és senki még csak meg pöfenteni sem tudta

https://www.facebook.com/media...

https://www.facebook.com/media...
Ha az igazi K%N pamut, akkor nagy baja nem lesz tőle.
Tulajnak nem jegyezted meg hogy azok a légszűrők nem igazán egészségesek ?
Hámittomén.............viszonylag fiatal és tákolásmentes motorjaim voltak.
És igyekszem a tákolást kerülni.
Eddig szelephézag/SZINKRON volt a legtöbb amihez szerelő kellett.
a többit megoldottam úton talált kővel és kölcsön csavarhúzóval.
ezt Bécsből hozták ..........

https://www.facebook.com/video...
igen gyula- bá ketten
"sz hézag , karbi teljes generál és be állitás , + kis lánc kerék nagy lánc kerék csere + lánc csere.. kb 3 óra allatt"

De ezt ketten a Fiaddal, ugyi?
minden meg beszélés része .......... csináltunk egyszer egy banditos pécsi embernek sz hézag , karbi teljes generál és be állitás , + kis lánc kerék nagy lánc kerék csere + lánc csere.. kb 3 óra allatt

jó esö érzés ha megbecsülik a munkád és 300-400 km ről is eljönek ...... persze álltalában akik voltak nálam a sufni tuningba azok zöme mind vissza jár ,,,,,,,,,,, nálam nincsenek meglepetések ..
persze néha mi is elbaszunk dolgokat .. föleg Én .. a fiam meg figyel

egy ilyen vissza durogásért felesleges el motorozni azt hiszem ezt montam az oldalamon is neki ............

általában ha már aásodik harmadik szerelö sem bir a vasal akor jövök képe én és ilyenkor platon jönnek a motorok és lábon mennek .... nincs evvel baj ... sok szerelöt az iskolába csak az alkatrészek cserélgetésére tanitoták meg .... más esetekben pedig neves motor szerelö .. Be felyleszt alkalmazotatt vesz fel és bár hogy is figyel az Ö nevén szakontárok szará barkácsolják a te motorod ............. ebböl rengeteg vitta és reklamácio van .

ez olyan Zoli hogy aki tud vakolni az egy tetölécel is egyeneset vakol ... aki meg nem ...annak adhatsz a kezébe bármilyen fasza rozsda mentes kartecsnit .. . nem tud
Aért ez Mány nem szomália.
Szerintem van tömegközlekedés azért.Meg lehet oldaniu.
Max kitesznek az állomásra tasiék.Akár a motoroddal és hazamennek vele nem lesz baja.
Igaz... meggondolom.
Nem a lerobbanás miatt (szerencsére, ilyen probléma nincs),
csak valahogy vissza kell jönnöm, majd el kell mennem a motorért.
Köszi Tasi!

Szoktam nézni a munkáidat... ezt is láttam már és like-oltam is.
Minek kísérni? Elég akkor utánadmenni, ha mégis lerobbannál. Kis szerencsével ott se kell hagynod a motort.
Értem. Így meg rossz a motor. Ez egy ilyen biznic.
nem kell el jönöd hozzám ............ mérjetek vég nyomást .............. ha nincs 0.5 bár eltérés ............ akkor pilotcsavar vagy dus vagy sovány ........ ami még elöfordul a tük kopása miatt is be durog a kipuba jutó benya...

külömben meg ezt 632 km ről hozták

https://www.facebook.com/video...

https://www.facebook.com/media...

és saját lábán ment haza ..,..
Tasi kb. 170 km-re van tőlem, szóval motorral egyszer kéne menni oda-vissza 340 km-t (amit mondjuk betudnék egy túrának) + aki kísérne és hozna vissza, majd vinne újból kocsival, neki 680 km-re kellene tankolni.
A %-ra?
Tavaly már tervben volt (ő is), de sajnos nem jött össze... ráadásul nagyon messze is van.
Vidd el Tasihoz.
Részleteket a motoralkatresz@gmail.com ra légszi. Ötletem van
...vagyis inkább pöffen, ahogy Te írod...
Kipufogó durran csak egyet, mikor másodikba kapcsolok vissza
(az egy út alatt ezt tapasztaltam)... gyári kipuff.
Yoss, a szívbajt hoztad rám!