Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

jók is ezek.. BMW-ből próbáltam a az RT 1200, K1300GT, KAWA GTR 1400,
nekem a boxert szokni kellett olyan gyorsan leforog de a sor4-hez képest mintha nem történne semmi érdekes..... K1300GT az nagyon tetszett ára már nem annyira, a Kawa is jó de ott is az ár a gyenge láncszem.....
Ezek nekem is kényelmesek nem hajolós csutka kormányosak.....
Csak műszakira vittem asszony CBR-jét 5 km hát beállt a derekam úgyhogy csak kényelmes motort veszek......
Mivel 2002 óta reszelik szerintem igen.
Bár mintha nyersebb lenne.
De tarzan daytonája hasonló.
Megmonnya ő.
szerintem ha élmény motor és nem számit az igazi erő és a teljesitmény ............ dugati .... és boxer bmw ..

ha kell a kakao is busa , zx 10.. 12 es , xx,, az uj gigxereken , le zsibatsz olyan kicsik

1 000 000 alat bármelyik meg van pl 850 ért 50 000 km nagyon pőpec xx vetünk nem oly rég .... aztán a komám 900 000 zsir busát vett ...............
nincs olyan! Hiába a honda marketingje..

Padon a karbis és az injektoros XX is 156 le teljesít( Inf:RED BARON)
volt karbisom is...

Meg 1 gen hayabusám is így van viszonyítási alap is
Ezért lennék kíváncsi,hogy a speed is tudja e ezt?
Na akkor ez valami más lehetett mert én öhlins-re emlékszem mondjuk csak a hátsót néztem de lehet tévedek....
Pedig pont az full japán.
Kayaba és Nissin.
Meg azért az a futómű és fék ami azon a motoron volt na azt hiányolom ezekből a japán gépekről.
Teljesen jok az NC-k egy atlagos motorosnak. Nem tul sportosak, de az atlag tempot tartjak mikozben felet fogyasztjak, mint az atlag motorok.
Ingazni, kirandulgatni nyugodtabb motorosnak tejesen jo. Talalkoztam magyar NC-vel Szloveniaban, ket szemellyel, felpakolva...
Tiéd az a 165 lovas?
A gazdija azt mondta hogy most a finomabbra tette nekünk mert annyira direkt a gázreakciója hogy hanyatt bassza magát vele! Olyan volt mintha egy be ki kapcsolót vezéreltél volna..... hát nem tudom nem bejövős..... vagy már én vagyok nagyon tata hozzá
Az pont az ellentéte.
Igen precíz lineáris a gázkezelés.
Semmi darabosság.
Csak tol.

(itt megjegyzem NO vita Nem tuningolt GSXR1100 csak egy csokipapír 675)
Na én is így vagyok inkább vele! Annyira azért nem adakozok a jó úthálózatunknak
Ja az én papás tempómhoz tökéletes
Motorozás semmi több.
1,2-esből meg ahogy telik az idő egyre nehezebb lesz kifogni jót.

Akinek van és jó nem adja el mert minek tenné?
Érni lassan kevesebbet fog mint a használati értéke.
Amitől meg szabadulnának az nem biztos hogy érdemes megvenni annyi a tákolt.
Az a gázreakció ami engem zavarna,gondolom csak lehetne egy finomabb injektortérképet hekkelni rá?
az Xx-re 25 e

Hát + 60 ropit inkább eltankolom
Szerintem a Triumph megeszi (Kint volt Lővey Ádám ) remélem jól írtam a nevét! Nagyon jól motorozik neki az új Streetje van. Gyönyörű és nagyon megy. (sajnos azt nem próbáltam ki)
Hát a Fazer kulturált állat
http://kalkulatorlap.hu/teljes...

ez szerint néztem! Ha csak 40 lenne az baráti lenne akkor következőben B-kingre váltok
Van aki nagyon sztárolja.
Gladiust már 1,6-ért is hirdetnek,jó vétel aki ilyen kategóriára vágyik.
A banditom meg ennek a felét sem éri,de megy mint az ördög,nem kell félteni,élvezeném ha már normális idő lenne....
Tavaly Kakucson volt egy srác MT09-cel. Odaadta kipróbáltuk egy páran!
Hát nem tudom nekem baromi pici volt az egész. Ereje az van de azért nem kell tőle hanyatt esni! Persze csak óvatosan mentem mivel más tulajdonával nem vagánykodunk.....Nekem nagyon nyers volt a motor járása és a gázt is olyan darabosan vette. A Fézi után olyan volt mint egy idegbeteg játék bicaj.....
!
nem a régi kalkulátor szerint?

mert ott valamiért duplán számolt 125kw felett,ami persze nem valós?