Ez most az mikor összekapcsolod a jármüvet a alkatrészekkel, és fordítva? Tehát csak fel kell vinni az a pár márkát, és tipust meg azt a pár kopóalkatrész halmazokba helyezve?!
:-D ja, benéztem..... :-) A szemem kiesik már lassan a napi 12-14 órai monitorozástól... sejtettem, hogy nem lesz egyszerű a webáruház fejlesztés, de mikor benne vagy már nincs visszaút :-D A bót meg a szerviz felújítás március elején indul :-D
3 csavar tekersz ki,
Fadarab nem fekszik fel.
A gáz a nagynyomású üzemanyag vezeték és a gyorscsatija.
KB 5-6 centi ami flexibilis belőle és a gyorscsatit a két oldalán benyomva (persze a biztosítását félrehúzva) tudod a 3-4 centis csőrről lehúzni.
Mindezt a kezedben a tankkal alatta matatva virsliujjakkal vigyázva hogy hol mihez vered oda a tankot.
Meg lehet oldani de egyszerűbb ha odaadod a tankot valakienk míg te be tudod nyomni azt a két sülyesztett gombot.
Már kieszeltem egy fogót rá csak a pofaszélességen kell alakítani.
mint mondtam egy nagy serviznek oriási az ön költsége ... + rengeteg adot fizet maga és az alkalmazotjai után aztán rengeteg járulékot .... és végül mindenfele ipar üzési adot stb stb ...
tehát 100 ft meg termel aból 70 ft el visz az állam a 30 ft ból villanyt ,gázt stb kell fizetnie
egyszerüben mondom ma magyarországon ha valaki rendesen be fizet mindent hideg vízre valoja sem marad ...............
na szoval ezért drága a serviz .............
van egy másik dolog is , mindenki abból indul ki hogy most engem biztos átbasznak, lehúznak kilopkodják a jobb alkatrészeket és átrakják más motorjába stb stb először is az emberekkel van gond ... ki mint él úgy ítél tehát ha én átbaszok másokat biztos engem is átbasznak stb kocsimat javíttattam festettem stb megkérdeztem mennyi lesz előre x összeg ha jó kifizetem és kész nem morfondírozok és nem járkálok utána hogy a festék nem 1200 volt hanem csak 1050 nem érdekel a munka legyen jó és kész, motort nem javíttattam mert azt én piszkálom de voltam szervízbe más ügybe nem tűnt kifejezetten drágának ahhoz képest ....másik dolog egy szervíznek legyen az típusspecifikus vagy általános működési költsége sokkal nagyobb mint a nyugdíjas vili bácsinak aki a tyúkudvaron meghefteli a letört simson lábtartót szabadidejében... a kishaver is villanyos ember az egyik komolyabb szervízbe utánképzésük van ,viszik őket németbe évente stb szerszámok profik és az emberek is és bárki bármit mond többet tudnak mint vilibácsi
egyet értesz ........... én is ezt valom amit te mondasz van a pecsét ami rá kényszeriti sajnos a felhasználot a kizsebelésre .... vagy ugrik a gari ok
medig van gari ? pl . mi tartozik bele a gariba ? ........ van e olyan amin nem vitatkozik a forgalmazó ,hogy az nem tartozik a gariba ?
pl : 1000 -es szerviz .......... mi tartozik bele ?,,, és mi az amit el is végeznek ? Hogy végzik el ? KI végzi el ? és vajon ? a cserés alkatrészek gyárik lesznek ? esetlegesen a folyadékok , olajok a gyári specifikákat meg ütik ? ... vagy tul teljesitik ?
az alkalmazott aki alul van fizetve és trüköznie kell egy kis melékesért ! ...............
adig amig pecsét kell vagy fizetsz a pecsétért a servizbe és elvégezteted megbizható és látható modon ..................máshol és általad be szerzett minöségü anyagokal . vagy amig a gari le nem jár fizetsz azért ,,, hogy ha netán valami a garancián belűl el romlana .. jog alapaod legyen perelni a forgalmazot .. aki persze az esetek nagy hányadában el utasitja a garanciális javitásokat cseréket ......... persze van elenpélda is ............
de azért én is kiváncsi lenék hogy egy uj Bmw 1000 revizio servizén vajon mit csinálnak 50 000 ért
Te, és még néhányan sokat próbált személyek vagyunk ebben a témakörben. Viszont sokan vannak akik ebben nem jártasak, és ezért nézik öket hülyének! Mi tudunk nekik segíteni azzal, hogy képbe hozzuk öket.
Gondolj bele, hogy neked sem mindenben ilyen mély megalapozott tapasztalatod. Mondjuk tudod az összes létezö adótörvényt, jogszabályt? Minekinek van olyan téma az életében ami nagyon messze áll töle, ilyenkor jó, ha oda tud fordulni valakihez, aki nem használja öt ki, és ellátja megfelelö tanácsokkal. Szerintem így kell nézni ezeket az eseteket, és akkor egyre kevesebb aljas üzletpolitikára épülö vállalkozás lesz legalább ebben a szegmensben...
egykét szerzizbe dolgoztam jó magam is az csak egy tétel hogy az olaj min 2* anyiba kerűl és hogy a a gyári szürő van a munkalapon ami nem is van a polcon .............és Hf kerül a gépe .... ez csak egy a sok dolog miatt ami enyire drágává teszi a pecsétett .................
NÉZD én azt mondom akit be lehet csapni .. az meg érdemli .... annak könyen jött a lové vagy tényleg hülye .. nem nézi mire tesz ki bármenyit is .......... és nem érdekli a spololás
már nem egyszer ki beszéltük ezt a témát ...............
hagyom is
Tudod mennyi az Actevo nagyker liter ára hordós kiszerelésben? Szerintem a 800 HUF -ot nem karistolja...de nem a 400 HUf, hogy csak 3 ÉS FÈL litert számoltak fel..., hanem az , hogy sokszor nem engedik le a olajat teljesen ( nem véreztetik ki mint otthon hogy ott hagyon 2-3 órára hogy kicsöpögjön ), hanem mikor már lasan folyik, fogják azt visszatekerik a csavart, így lehet még a 3 liter sem biztos hogy kell bele...ezek amolyan szervizes trükkök.
Abból a 50 ezres szervizböl mennyi volt az anyagköltség? Mert az így nekem nem mond semmit.
Köszi! Ezidáig velem is nagyon normálisak voltak. Mondjuk az első szerviz most lesz tavasszal. Egy motoros társam 2013-ban vett tőlük újonnan egy BMW Gs 1200-t, már a vizes boxerrel, azóta oda hordja, azt mondta rendes csapat. Érdekesség képen a Gs 1200-esen az ezres szerviz alulról karcolta az ötvenezret...
otthon vagyok eben a témában........... igaz vizsgám nincs göz gépre ........... de vezetem .......... ezt vezetni kell , mindent figyelni szelepeket nyitni zárni ............ ja és a 70 fokos meleg röl ne beszéljek ..........
Pára reggel is vót.
t5H p10 kormánnyal és csúnya műanyag sárvédővel? :D
No offense, de minek ez a fekete-fehér mellé? Nálam jobban mutatna :D
ÍLáttam.
Nem bonyolultabb mint a bandit csak itt alatta domborodik a légszűrőház.
Így nincs stabil egyenes felület.
Fadarab nem fekszik fel.
A gáz a nagynyomású üzemanyag vezeték és a gyorscsatija.
KB 5-6 centi ami flexibilis belőle és a gyorscsatit a két oldalán benyomva (persze a biztosítását félrehúzva) tudod a 3-4 centis csőrről lehúzni.
Mindezt a kezedben a tankkal alatta matatva virsliujjakkal vigyázva hogy hol mihez vered oda a tankot.
Meg lehet oldani de egyszerűbb ha odaadod a tankot valakienk míg te be tudod nyomni azt a két sülyesztett gombot.
Már kieszeltem egy fogót rá csak a pofaszélességen kell alakítani.
Meggazdagodni nem de élni lehet belőle.
Igaz alkalmazottra nem fussa.
Igy mindent magaduram ha...............
mint mondtam egy nagy serviznek oriási az ön költsége ... + rengeteg adot fizet maga és az alkalmazotjai után aztán rengeteg járulékot .... és végül mindenfele ipar üzési adot stb stb ...
tehát 100 ft meg termel aból 70 ft el visz az állam a 30 ft ból villanyt ,gázt stb kell fizetnie
egyszerüben mondom ma magyarországon ha valaki rendesen be fizet mindent hideg vízre valoja sem marad ...............
na szoval ezért drága a serviz .............
medig van gari ? pl . mi tartozik bele a gariba ? ........ van e olyan amin nem vitatkozik a forgalmazó ,hogy az nem tartozik a gariba ?
pl : 1000 -es szerviz .......... mi tartozik bele ?,,, és mi az amit el is végeznek ? Hogy végzik el ? KI végzi el ? és vajon ? a cserés alkatrészek gyárik lesznek ? esetlegesen a folyadékok , olajok a gyári specifikákat meg ütik ? ... vagy tul teljesitik ?
látja ezt valaki ?
most ebből a mit végzet el
http://www.jimvonbaden.com/R12...
az alkalmazott aki alul van fizetve és trüköznie kell egy kis melékesért ! ...............
adig amig pecsét kell vagy fizetsz a pecsétért a servizbe és elvégezteted megbizható és látható modon ..................máshol és általad be szerzett minöségü anyagokal . vagy amig a gari le nem jár fizetsz azért ,,, hogy ha netán valami a garancián belűl el romlana .. jog alapaod legyen perelni a forgalmazot .. aki persze az esetek nagy hányadában el utasitja a garanciális javitásokat cseréket ......... persze van elenpélda is ............
de azért én is kiváncsi lenék hogy egy uj Bmw 1000 revizio servizén vajon mit csinálnak 50 000 ért
Te, és még néhányan sokat próbált személyek vagyunk ebben a témakörben. Viszont sokan vannak akik ebben nem jártasak, és ezért nézik öket hülyének! Mi tudunk nekik segíteni azzal, hogy képbe hozzuk öket.
Gondolj bele, hogy neked sem mindenben ilyen mély megalapozott tapasztalatod. Mondjuk tudod az összes létezö adótörvényt, jogszabályt? Minekinek van olyan téma az életében ami nagyon messze áll töle, ilyenkor jó, ha oda tud fordulni valakihez, aki nem használja öt ki, és ellátja megfelelö tanácsokkal. Szerintem így kell nézni ezeket az eseteket, és akkor egyre kevesebb aljas üzletpolitikára épülö vállalkozás lesz legalább ebben a szegmensben...
egykét szerzizbe dolgoztam jó magam is az csak egy tétel hogy az olaj min 2* anyiba kerűl és hogy a a gyári szürő van a munkalapon ami nem is van a polcon .............és Hf kerül a gépe .... ez csak egy a sok dolog miatt ami enyire drágává teszi a pecsétett .................
NÉZD én azt mondom akit be lehet csapni .. az meg érdemli .... annak könyen jött a lové vagy tényleg hülye .. nem nézi mire tesz ki bármenyit is .......... és nem érdekli a spololás
már nem egyszer ki beszéltük ezt a témát ...............
hagyom is
Abból a 50 ezres szervizböl mennyi volt az anyagköltség? Mert az így nekem nem mond semmit.