Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Sada01: Még a végén mondom vedd meg az enyém, de akkor mi lesz helyette?
Hú ez valóban beteg ződ erre rá sem ülnék
Ezt láttad?

Megnézni nem tétel mert nyíregyházi bót.

Biztos vagyok benne hogy le lehet egy 50-70-et csípni,pláne ha megvan a tulaj.

Nem ismewrem fingom nincs az állapotról elég betegződ assebiztos hogy gyári szín.
Nyíregyháza környékén hol lehet korrektül átnézetni a motort?
sejtettem,hogy onnan
Olvasomén a CBR1000F-et is néha.
..én épp írni akartam, hogy ennyi pénzért inkább nézzen 900-as Divit, de ahogy nézem valami eszméletlen módon elszálltak a hirdetési áraik.
Ez az érték benne van a tárcsába a felfogatásnál az alu rotorban :
MIN 4,5 mm vagy 5 mm
Àltalában 5 mm-es tárcsa 4,5 mm-nél van a minimumon. Az 5,5 mm-es 5 mm-nél.
hát hat kilóért még rázós ügy...
És megint igazad van
de tényleg
Zolinak igaza van! kivételesen

Tényleg el kell vinni átnézetni szervízbe... kapsz állapotlapot...azt annyi
Es egyebkent is hatkiloert vegyen inkabb egy jo xx-et.
ha jó nyugodtan megveheted...
Jóvanjóvan, tudom, hogy neked már oviban is GPZ305 volt a jeled


ennyi.
Nagy segítség már az is ha ilyen motorja van évek óta és tudja mit kell megnézni, meghallgatni rajta.
Csak volt most keresem az utódot. Eljön velem egy barátom aki ért hozzá nyilván nem úgy mint egy 40 éve motorokkal foglalkozó szerelő
A hozzaertok beirjak majd a meretet, de futasra az alapjan is csak kovetkeztetni tudsz.
Nalam anno 40000km utan meg gyari volt az elso fekbetet, es kb. 30-40 szazalekosra becsultem, szerintem 50-et elmentem volna vele. A hatsot 32000km korul csereltem, de azt is azert mert maniakus hatsofekes vagyok (flame on ), meg voltam vele jopar vezetestechnikai treningen. Kulonben azt sem hiszem, hogy cserelnem kellett volna 40000km elott.

Masnal meg 20000 alatt vason van egy betet. Egy tarcsacsere, betetcsere kozel 100eft. Arakat tudsz nezni sok helyen. Ezert irtam lentebb, hogy nagyon lutri a hasznalt vetel, es nagyon meg kell nezni, mert egy garnitura gumi (nagybandi kepes enni), lanc, fek, kisezkisaz, atiras es maris 2-300eft kint van a zsebbol.
Motorod van ahogy latom, gondolom nem mondok ujdonsagot.
Szerintem vigyél magaddal egy embert akinek vagy ugyanolyan motorja van vagy ért hozzá (vagy mindkettő egyszerre). Szakavatott szem és fül használt járgány esetén igen hasznos lehet.
Sainos nem túl nagy a választék. 700-730 max amit rá tudok szánni. +Szállítás + átírás
Bocsi az ismétlésért: a féktárcsa milyen vastagságig elfogadható? Mikor csere érett?
Nagyon hasznos dolgokat írsz ezért hálás vagyok. Mindenesetre szombaton megnézem a kiszemelt gépet. Természetesen ha úgy látom jónak üres kézzel tovább állok és megyek a következő mocihoz. Az említett rangsodra reagálva az én soromban ez az első. Tetszik é bízom benne hogy egy jó vasat fogok ott látni.
Hinnye de nem arra gondoltam, mondjuk ez se hasonlit meg az se bár így első ránézésre nincs akkora különbség mint a létra meg a tojás között
Ugye azt mondták, hogy nem a net képek alapján kell motort venni?!
Csinálsz egy listát, amik nem lépik át az ingerküszöböd, aztán rangsornak megfelelöen elindulsz megnézni a lehetöségeket. Nem tudom mi nem tetszik rajt a szine vagy a fejidom, de élöben lehet más lesz a szempontod. ( vannak béne fényképek, meg vannak olyanaok amik eladják maguk, csak a helyszinen csalódsz, mert fényképen jobb volt).
Kérlek hagyjuk ezt a visszahejtott órás közhelyet...ha helyszinen nem veszed észre az alapos viszgálódáskor, hogy valós e óraállás, akkor olyan mindegy ezen emésztened magad. Képesnek kell lenni használtmotor vásárláskor olvasni a jelekböl, nyomokból. Ha valaki nincs ennek birtokában az viselni fogja ennek következményeit. Nem csak a tipushibákra kell fokuszálni. Egy féktárcsa vastagság árulkodik a futásteljesítményröl, vagy éppen durva felhasználás módjáról, és ez a lényeg, hogy adott használati idöszekben , mennyi durva impulzust kapott a szerkezet, mert ezek meghatárózóak a jövöbeni tartóság,megbizhatóság szempontjából. Meséltetni kell az eladót, akár adva alá a lovat ( lehet kiatalácío is), hogy "én sokat rövid városozok vele, mert gyors"... ha bejön a csöbe és mondja hogy ö is, közben meg csak túrázásra használt, akkor hiába a kicsi valós futásteljesítmény ha sokat menneik vele rövidet, és állandóna vagy hideg a motorja, vagy túlhevül a dugókban...Bele látn nem lehet, de egy motort fel lehet hozzáértéssel úgy is térképezni, rá sem ülök, mert széthajtott, elgörbített jármü jelei inkább a körbejáráskor mutatkoznak, beíndítani is csak akkor szoktam, ha esztétikailag és müszekilag nem találtam rajta kifogást.
Amúgy használt jármünél nem olyat kell venni ami tetszik (ebben szokott lenni a legnagyobb bukta mikor valakinek egy szin, egy évjárat, egy tipus teszik), hanem olyat ami müszekilag rendben van. Különben sok esetben a válógatósok, csak a garázsban meg a szervízben nézegetik majd a gépüket , hogy de tök szép, igaz itt az idény vége, de se pénzem, se használható motorom.