Ez az érték benne van a tárcsába a felfogatásnál az alu rotorban :
MIN 4,5 mm vagy 5 mm
Àltalában 5 mm-es tárcsa 4,5 mm-nél van a minimumon. Az 5,5 mm-es 5 mm-nél.
A hozzaertok beirjak majd a meretet, de futasra az alapjan is csak kovetkeztetni tudsz.
Nalam anno 40000km utan meg gyari volt az elso fekbetet, es kb. 30-40 szazalekosra becsultem, szerintem 50-et elmentem volna vele. A hatsot 32000km korul csereltem, de azt is azert mert maniakus hatsofekes vagyok (flame on ), meg voltam vele jopar vezetestechnikai treningen. Kulonben azt sem hiszem, hogy cserelnem kellett volna 40000km elott.
Masnal meg 20000 alatt vason van egy betet. Egy tarcsacsere, betetcsere kozel 100eft. Arakat tudsz nezni sok helyen. Ezert irtam lentebb, hogy nagyon lutri a hasznalt vetel, es nagyon meg kell nezni, mert egy garnitura gumi (nagybandi kepes enni), lanc, fek, kisezkisaz, atiras es maris 2-300eft kint van a zsebbol.
Motorod van ahogy latom, gondolom nem mondok ujdonsagot.
Szerintem vigyél magaddal egy embert akinek vagy ugyanolyan motorja van vagy ért hozzá (vagy mindkettő egyszerre). Szakavatott szem és fül használt járgány esetén igen hasznos lehet.
Nagyon hasznos dolgokat írsz ezért hálás vagyok. Mindenesetre szombaton megnézem a kiszemelt gépet. Természetesen ha úgy látom jónak üres kézzel tovább állok és megyek a következő mocihoz. Az említett rangsodra reagálva az én soromban ez az első. Tetszik é bízom benne hogy egy jó vasat fogok ott látni.
Ugye azt mondták, hogy nem a net képek alapján kell motort venni?!
Csinálsz egy listát, amik nem lépik át az ingerküszöböd, aztán rangsornak megfelelöen elindulsz megnézni a lehetöségeket. Nem tudom mi nem tetszik rajt a szine vagy a fejidom, de élöben lehet más lesz a szempontod. ( vannak béne fényképek, meg vannak olyanaok amik eladják maguk, csak a helyszinen csalódsz, mert fényképen jobb volt).
Kérlek hagyjuk ezt a visszahejtott órás közhelyet...ha helyszinen nem veszed észre az alapos viszgálódáskor, hogy valós e óraállás, akkor olyan mindegy ezen emésztened magad. Képesnek kell lenni használtmotor vásárláskor olvasni a jelekböl, nyomokból. Ha valaki nincs ennek birtokában az viselni fogja ennek következményeit. Nem csak a tipushibákra kell fokuszálni. Egy féktárcsa vastagság árulkodik a futásteljesítményröl, vagy éppen durva felhasználás módjáról, és ez a lényeg, hogy adott használati idöszekben , mennyi durva impulzust kapott a szerkezet, mert ezek meghatárózóak a jövöbeni tartóság,megbizhatóság szempontjából. Meséltetni kell az eladót, akár adva alá a lovat ( lehet kiatalácío is), hogy "én sokat rövid városozok vele, mert gyors"... ha bejön a csöbe és mondja hogy ö is, közben meg csak túrázásra használt, akkor hiába a kicsi valós futásteljesítmény ha sokat menneik vele rövidet, és állandóna vagy hideg a motorja, vagy túlhevül a dugókban...Bele látn nem lehet, de egy motort fel lehet hozzáértéssel úgy is térképezni, rá sem ülök, mert széthajtott, elgörbített jármü jelei inkább a körbejáráskor mutatkoznak, beíndítani is csak akkor szoktam, ha esztétikailag és müszekilag nem találtam rajta kifogást.
Amúgy használt jármünél nem olyat kell venni ami tetszik (ebben szokott lenni a legnagyobb bukta mikor valakinek egy szin, egy évjárat, egy tipus teszik), hanem olyat ami müszekilag rendben van. Különben sok esetben a válógatósok, csak a garázsban meg a szervízben nézegetik majd a gépüket , hogy de tök szép, igaz itt az idény vége, de se pénzem, se használható motorom.
Megnézni nem tétel mert nyíregyházi bót.
Biztos vagyok benne hogy le lehet egy 50-70-et csípni,pláne ha megvan a tulaj.
Nem ismewrem fingom nincs az állapotról elég betegződ assebiztos hogy gyári szín.
MIN 4,5 mm vagy 5 mm
Àltalában 5 mm-es tárcsa 4,5 mm-nél van a minimumon. Az 5,5 mm-es 5 mm-nél.
És megint igazad van
de tényleg
Tényleg el kell vinni átnézetni szervízbe... kapsz állapotlapot...azt annyi
ennyi.
Nalam anno 40000km utan meg gyari volt az elso fekbetet, es kb. 30-40 szazalekosra becsultem, szerintem 50-et elmentem volna vele. A hatsot 32000km korul csereltem, de azt is azert mert maniakus hatsofekes vagyok (flame on ), meg voltam vele jopar vezetestechnikai treningen. Kulonben azt sem hiszem, hogy cserelnem kellett volna 40000km elott.
Masnal meg 20000 alatt vason van egy betet. Egy tarcsacsere, betetcsere kozel 100eft. Arakat tudsz nezni sok helyen. Ezert irtam lentebb, hogy nagyon lutri a hasznalt vetel, es nagyon meg kell nezni, mert egy garnitura gumi (nagybandi kepes enni), lanc, fek, kisezkisaz, atiras es maris 2-300eft kint van a zsebbol.
Motorod van ahogy latom, gondolom nem mondok ujdonsagot.
Csinálsz egy listát, amik nem lépik át az ingerküszöböd, aztán rangsornak megfelelöen elindulsz megnézni a lehetöségeket. Nem tudom mi nem tetszik rajt a szine vagy a fejidom, de élöben lehet más lesz a szempontod. ( vannak béne fényképek, meg vannak olyanaok amik eladják maguk, csak a helyszinen csalódsz, mert fényképen jobb volt).
Kérlek hagyjuk ezt a visszahejtott órás közhelyet...ha helyszinen nem veszed észre az alapos viszgálódáskor, hogy valós e óraállás, akkor olyan mindegy ezen emésztened magad. Képesnek kell lenni használtmotor vásárláskor olvasni a jelekböl, nyomokból. Ha valaki nincs ennek birtokában az viselni fogja ennek következményeit. Nem csak a tipushibákra kell fokuszálni. Egy féktárcsa vastagság árulkodik a futásteljesítményröl, vagy éppen durva felhasználás módjáról, és ez a lényeg, hogy adott használati idöszekben , mennyi durva impulzust kapott a szerkezet, mert ezek meghatárózóak a jövöbeni tartóság,megbizhatóság szempontjából. Meséltetni kell az eladót, akár adva alá a lovat ( lehet kiatalácío is), hogy "én sokat rövid városozok vele, mert gyors"... ha bejön a csöbe és mondja hogy ö is, közben meg csak túrázásra használt, akkor hiába a kicsi valós futásteljesítmény ha sokat menneik vele rövidet, és állandóna vagy hideg a motorja, vagy túlhevül a dugókban...Bele látn nem lehet, de egy motort fel lehet hozzáértéssel úgy is térképezni, rá sem ülök, mert széthajtott, elgörbített jármü jelei inkább a körbejáráskor mutatkoznak, beíndítani is csak akkor szoktam, ha esztétikailag és müszekilag nem találtam rajta kifogást.
Amúgy használt jármünél nem olyat kell venni ami tetszik (ebben szokott lenni a legnagyobb bukta mikor valakinek egy szin, egy évjárat, egy tipus teszik), hanem olyat ami müszekilag rendben van. Különben sok esetben a válógatósok, csak a garázsban meg a szervízben nézegetik majd a gépüket , hogy de tök szép, igaz itt az idény vége, de se pénzem, se használható motorom.