Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Meg kéne bizonyosodni arról hogy ezeket a javításokat ténylegesen elvégezték,továbbá a kapcsolódó elemeket,amiket említettek,kormánycsapágy,fékek,stb is megvizsgálni,esetleg kompressziót,veszteségmérést csinálni.
Ha tényleg rákattantál a gépre és csak ez ami bejön én egy független szervíz állapotfelmérését és okmányok (javítási számla) ellenőrzését javaslom.

Amúgymeg ilyen korú-árú banditból van épp elég hogy szemezgess mint tyúk a törekben.Te vagy a vásárló,most neked áll a zászló.
erről van szó, elvileg
Eredetileg csak a 2. Fokozat zúgott. Azért szedette szét. És ha már szét volt szedve kicseréltette ami kophatott 71000km alatt. Első gazdájától vásároltam a motort. A jelenlegi tulaj 3-4 ezret rakott bele 2 év alatt. Rájött hogy már nem mai gyerek ezért már nem neki való. Ez az eladás oka, állítólag.
Mondjuk az nem lehet hogy bevitte 4.-zúgással a szervízbe és a szervíz nekiállt mindent kicserélni amit látott.
Csapágyakat a spén miatt ha már ott vagyunk cseréljük alapon? 2.-es nem egy tengelyen van a 4-el?(csak kérdezem fingom nincs ról nem kell a torkomak ugrani)
Számomra két elfogadható út létezik:
1. használod, megcsinálod a idöszerü, és megelözö karbantartásokat is a jármüvön, mikor arra szükség van, így általánosságban a jármü müszaki állapota remek. Eladáskor joggal tarthatnád ki az árát a portékának, természetesen nem túlárazva.
2.Használod, lelakod, és ennek megfelelö áron megválsz töle, tájékoztatva a vevöt aki esetleg az egyes kategóriábol van, és szeret inkább mindent maga sajátkezüleg rendberakni.

A gond ott van, mikor ebböl létrejön a legrosszabb keverék. Lelakott jármü kitartott áron, elkozmetikázott hibákkal.

Viszont a 2. eset vásárlásakor is ildomos figyelni, hogy LEGALÀBB az alapot jók legyenek, mert különben csak egy igazi pénztemetö. Ès nyilván az egyes eset feltetelez némi hozzáértzést, mert mással csináltatva, hamar rájövünk, hogy inkább átjelentkeznénk a 2. kategórába.
Én eddig nem szólaltam meg, mert nem vagyok szerelő, csak egy "végfelhasználó":
A 71e km-es komplett motorgenerálon én is felvontam a szemöldököm. Igaz, nekem 1250-es vizesem van, de annyit mondott az öreg szerelő (Pufi bácsi Pécs) hogy a nagybandikat kb. 200-ig biztosan nem kell szétborítani, 100-ig még szinte a szelephézag ellenőrzés is szinte felesleges, mert kimerül a dolog az ellenőrzésnél, állítani nem kell rajta. jelenleg 52 van a motoromban (2008-as) és a gumicserén, lánc szett cserén és a kopó fogyó cserén kívül semmit nem veszek észre rajta, még az akksi is a gyári. Talán a 3. fokozat mintha szólna kicsit de lehet hogy csak bebeszélem magamnak..... Úgy megy mintha most toltam volna ki a boltból, nem nyúzom, nem tépem, forgatom, nem egykerózok vele, nem pályázom, vigyázok rá mivel magam trógeroltam össze. :)
Ezt is nézegettem de, valahogy nem fogott meg. Nem igazán tetszik. Sajnos ez is lehet rossz vétel. Nekem gyanúsan kevés a km. 14éves gép. Lehet visszahajtott az óra stb. De, lehet hogy egy keveset használt jó gép. Szerintem a használtmotor vásárlása lutri. De, sajnos újra nincs keret. És ha már lutrira vásárolok inkább olyat veszek ami tetszik. Azért nagyon szépen köszönöm.
Csak speciál tagoknak.
Hasonloan gondolkodom.
A kilometer az nem csak a motor blokkjaban, hanem az egesz motoron/kocsin meglatszik, meg akkor is ha tulaj vigyazott ra. Termeszetesen le lehet lakni valamit keves kilometerrel es lehet vigyazni is a motorra/kocsira, de altalanossagban a hasznalat azert latszik.

Masra ne gondoljak, hogy eljon egy nagyobb idoszakos szerviz ideje (altalanos szerviz vagy kopo-fogyo, pl. fektarcsa), kell gumit venni, futas miatt van ulve az ules, megkopva a tank festese stb.

Van akit ez nem erdekel, de engem pl. igen, en szeretem ha szep es rendezett a jarganyom.

A nyaron egy kisebb vagyont (masok ennyiert kocsit vesznek) koltottem ra a kocsimra (a kocsi aranak kb. 50%-a!), holott csak kopofogyo, idoszakos dolgok voltak vele, baja nem is volt kulonosebben. Ha meghirdetnem, pont annyira arazna be a piac, mint amin ezeket a dolgokat pont meg kellene ejteni.
En szemely szerint ezert fazom a nagyob futasu motoroktol es kocsiktol, nem a meghibasodas miatt.
Srácok, a kinek van nagyobb után zacsi-pacsi s lesz? :)
mostmár végképp bizonytalan lettem. De, köszi a sok hasznos infót.
Az volt a szándékom! A megosztott információkból nekem ez jön le! Igen a több is lehet hogy ilyen, de ez minden bizonnyal ütve- vágva volt. Egy ilyen beavatkozás kb 150 e km lenne talán szükségszerü (leszámítva a 3-4-5 . fokozatok tipushibáját).
Ez a motor sokat kibír, de ez ennyit bírt! Normál használt mellett (ez a lényeg: ezek elmennek 100-150 e km-t komolyabb beavatkozások nélkül.) tartósak, és igénytelenek, de ha valaki utcai harcosnak tartja a gépet, akkor felezi, harmadolja az életét.

Nem kivánok semmi rosszat feltételezni arról aki rendberakta, de gyorsan kiperegnek a 10 ezres szines papirok a pénztárcából, mikor gyári alkatrész kell, vagy gépmühely munka. Nagyon kevés ember akar kifizetni 200-300 ezer HUF-ot egy ilyen volumenü bevatkozásért, hogy az ugyan úgy legyen felújítva, ahogy gyárban volt, ahogy a gyári specifikáció diktálja. Igazából könnyen belátható, sem a gyári új alkatrész párosítva a blokkban benne levö használtal, vagy bontott cucc párosítás a blokkban lévö használtal, soha nem fog olyan élettartamot megint kibírni mint gyárpan összepakolt, és együtt összekopó cuccok.
Ha egy ilyen bavatkozás jól sikerülne, és beletennének minden apait, anyait, akkor a tulajdonos nem félne a kockázattól, hogy kinéz a blokk oldalán pár alkatrész, hanem használná tovább, nem gondolva arra hogy szabadulni kell.
Sok esetben ilyen bevatkozásnál pont az alkatrész árak miatt, sokkal jobb mondjuk egy német piacos komplett keveset futott motorblokk 400-600 €-ért komplett beépítve...
De ismét visszautalva, itt nem csak a blokk fáradt ki, ha sejtésem nem csal, kapott kerekezéskor az elsö futómü (telók , mozgó szárak, becsúszócsapágyak, hátsó fotómü ( lengövilla, himba csapágyazás) , és a nagyobb höterhelés miatt kábelezés, elektronika is akár.
Èn bitos nem venném meg az elsö elém tolt gépet, szerintem akad választék a piacon. Azt is szem elött kell tartani, hogy ez egy 12 éves gép ( ha ilyen árkategóriában keresgélsz) tök mindegy melyiket veszed a piacon, mindegyikre kell majd költeni, de nem mindegy hogy homokra vagy sziklára épitkezel.
Megfagyással hogy állsz?
Csak jó lesz enyém Neked 1.2 ért :)
Tök egyedi, és hidegben is működik :D
Most ezzel kicsit el bizonytalanítottál. Ebben az árkategóriában 50-60 ezer van mindben ami eladó. Azokkal is lehet hasonló gond. Ez legalább elvileg leszervizelt. Gondolom én. Gondolkoztam másik vásárlása mellett de, egyiknek sem ismert az előélete. Azok is lehettek nyúzva.
ilyen ám!
A váltót értem, hogy cserés, az akár 30 ezerenél is az lehet. A nyugvócsapágyak (ha ezek a fötengely csapágyak), akkor azt nehezményezem! Annak nem kellett volna cserésnek lennie ennyinél.
A 2-es fokozat cseréje is sántit, erösen egykerekezésre, és kemény gyorsulgatásokra hajaz a történet. Ott feljebb a vezérlés környéke is kaphatott rendesen, veztengelyek, szelepek, szelepvezetök, vezlánc. Szerintem ez nem az év biznisze.
Gondolom a kormánycsapágy is oda lehet, ha nem cserélték...
Ez nem a megkimélt kategória.
"Honda a"legprecízebb"
Ennek mi a kézzelfogható elönye amit te mondjuk kamatoztatni tutsz ha honda tulajdonos vagy?
Szerintem ugyan azon kategórián belül a szerkezeti elemek túlbonyolítottak, sok esetben átláthatatlanok, és összeségében nem tartanak tovább mint másik márkák egyszerübb megoldásai. ( és ezt a többletet fizettetik meg az elfogultakkal)
" Az egyszerübb tartósabb, a legegyszerübb örök!"
A CB 1300 sok szép elemet tartalmaz, de a hátsó lámpa környéke, farokidom számomra emészthetetlen formájú péklapát, vagy kacsacsör. (Igaziból mindig a David Attenborough filmjében látott kacsacsörü emlös jut eszembe.)
Nézesd át és ha lehet a javítási számlát kérd el,ha márkaszervíz volt kellett adniuk.
Abból kiderül sokminden.
Köszi a segítséget. Szombaton megyek érte. Remélem minden rendben lesz és csatlakozhatom a táborotokhoz.
Szevasztok Banditák!Most lehet, hogy megköveztek 3 közül nekem is a Yamaha tetszik a legjobban.Motorvásárlás előtt a következő gépek jöttek szóba:XJR, CB 1300, GSX 1400, SV 1000 valamint a Bandit. Végül a vizes 1250-es lett , mert akkor jelent meg a piacon. Nem bántam meg, mert a mai napig hibátlan bár sajnos elég keveset motorozok az időhiány miatt.Bár szívem mélyén a CB 1300-t szerettem volna a legjobban, de nem értem fel anyagiakban.Most lehet megint "megköveztek"szerintem a 4 japán márka közül a Honda a"legprecízebb"gépezet.Persze mindegyik márka nagyon jó!Lehet, hogy tévedek! Az első igazi "nagymotorom" Honda CB 450-es volt.Levegőhűtéses a gép de rá lehetett fogni, hogy vizes olyan csendben járt.Utána volt egy ritka darab GSF 750.Ettől sokan félnek de szerintem nagyon jó kis gép a 600 és az 1200 között.De azért a Honda 1300-as a szívem csücske.Bár amit a Honda most művel evvel a modell palettával az kész röhej.Nincs egy normális túramotorjuk.Lehet, hogy jók a 700 ccm-es mopedjeik meg az ormótlan formájú nagy vasaik de nekem nem kellene.Azért a japánokon túl is van élet amit a Zöldi írt a GS 1200 a vízhűtéses.Szerencsém volt kipróbálni egy egész délután motorozhattam vele.Kibaszott jó gép.Csak az ára.Íme a 2 régebbi vasam!
Az GSX 1400 vág össze formában a XJR-rel. Csak még méretre az XJR mondjuk M-es, addig az 1400-es kb az L/XL kategória.
Azaz a Zephyr. Így jobban ismert.