Ja,szíp árányszín............asszem egyenetlenül kopik és nem jobb a fékerő sem a 4 dugóshoz képest de ez nem tuti,annyira nem ástam magam bele a témába.
A 6 dugód Tocico azt hiszem 93-tól volt a gsxr1100 W-n, majd megkapták a 750-es sradok, hayabusa, tl 1000, Bandit 2000-töl, GSX 1400,meg a K1-K2 gixer 1000...tudtommal felfogatás szempontjából teljesen kompatibilis a 4 dugós Nissinnel.
hát hogy könnyebben kap dolgokat a görbevázashoz kétséges, azoktól az újabb porlasztóktól nem dobom magam hanyatt , most hogy hatdugós a fék biztos jobb de legalábbis jobban néz ki na meg az orridom az újabbnak jobban néz ki az enyém is orridomos volt de még a kereskedő németbe lecserélte utángyártott kereklámpára amit én kértem meg különben is a görbevázas a kultgép használtmotornál az állapot a lényeg hogy most 1-2 év plusz minusz szerintem nem igazán lényeges
Gondolom az egyenesvázas tetszik neki az elbaszott szar petroleum lámpájával elöl...
Szerinted technikai alapon van észrevehetö különbség a két tipus között? Mondjuk a 4 helyet 6 dugós fékek elöl, más porlasztók, meg az a pár apróság amit még eszközöltek?!
Èn annyit látok, hogyha valaki lezúza a görbevázast, ahhoz van megfizethetö áron teló, sárvédö, lámpa, tank, müanyag...az egyenesvázasnál nagyon komoly áron mennek ugyanakkor ezek, ha egyáltalán van...
Ezt dekódold már lszi, én nem értem.
pl itt az én 54 ezret futott motorom, pont ma mentem vele, épp mondtam a szomszédnak, hogy határozottan jobb most, mint új korában.
Új nyakcsakcsapágy, új repsol olaj, új fém fék-kuplungcső, új gyári légszűrő, friss szelepállítás, szikron, karbipucc. Rendes méretű kormány, szinter betétek, jobb gumik, mint amivel kijött.
És a saját munka öröme, ugye :D
16 évesen a gyári állapot akkor vonzó, ha nem futott közben ~40e km-t. Merthogy ennyi idő alatt azért a gyári állapothoz képest muszáj változásoknak történnie, hogy jó állapotú legyen. Szerintem
Hat igen, szegeny gsx egy igen tetszetos de igen igen butan kezelheto tegla.
Volt szerencsem egy 10 eves 8 ezret futott peldanyhoz, finoman szolva nem keltett birtoklasi vagyat.
Szerinted technikai alapon van észrevehetö különbség a két tipus között? Mondjuk a 4 helyet 6 dugós fékek elöl, más porlasztók, meg az a pár apróság amit még eszközöltek?!
Èn annyit látok, hogyha valaki lezúza a görbevázast, ahhoz van megfizethetö áron teló, sárvédö, lámpa, tank, müanyag...az egyenesvázasnál nagyon komoly áron mennek ugyanakkor ezek, ha egyáltalán van...
pl itt az én 54 ezret futott motorom, pont ma mentem vele, épp mondtam a szomszédnak, hogy határozottan jobb most, mint új korában.
Új nyakcsakcsapágy, új repsol olaj, új fém fék-kuplungcső, új gyári légszűrő, friss szelepállítás, szikron, karbipucc. Rendes méretű kormány, szinter betétek, jobb gumik, mint amivel kijött.
És a saját munka öröme, ugye :D
http://www.hasznaltauto.hu/motor/suzuki/suzuki_gsf_1200_s_bandit-8670869
Ha esetleg ilyet keres vki..
Volt szerencsem egy 10 eves 8 ezret futott peldanyhoz, finoman szolva nem keltett birtoklasi vagyat.
Annyit kellett pipiskednem, hogy leerjen a labam, hogy hosszabb lett! Az egomrol meg ne is beszeljunk!