Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ja,szíp árányszín............asszem egyenetlenül kopik és nem jobb a fékerő sem a 4 dugóshoz képest de ez nem tuti,annyira nem ástam magam bele a témába.
A 6 dugód Tocico azt hiszem 93-tól volt a gsxr1100 W-n, majd megkapták a 750-es sradok, hayabusa, tl 1000, Bandit 2000-töl, GSX 1400,meg a K1-K2 gixer 1000...tudtommal felfogatás szempontjából teljesen kompatibilis a 4 dugós Nissinnel.
de jobban néz ki nem ?
A 6 dugós fék nem volt jobb,asszem gixxeresek nem szerették.
hát hogy könnyebben kap dolgokat a görbevázashoz kétséges, azoktól az újabb porlasztóktól nem dobom magam hanyatt , most hogy hatdugós a fék biztos jobb de legalábbis jobban néz ki na meg az orridom az újabbnak jobban néz ki az enyém is orridomos volt de még a kereskedő németbe lecserélte utángyártott kereklámpára amit én kértem meg különben is a görbevázas a kultgép használtmotornál az állapot a lényeg hogy most 1-2 év plusz minusz szerintem nem igazán lényeges
Gondolom az egyenesvázas tetszik neki az elbaszott szar petroleum lámpájával elöl...
Szerinted technikai alapon van észrevehetö különbség a két tipus között? Mondjuk a 4 helyet 6 dugós fékek elöl, más porlasztók, meg az a pár apróság amit még eszközöltek?!
Èn annyit látok, hogyha valaki lezúza a görbevázast, ahhoz van megfizethetö áron teló, sárvédö, lámpa, tank, müanyag...az egyenesvázasnál nagyon komoly áron mennek ugyanakkor ezek, ha egyáltalán van...
csak egy kérdés , szerinted mondjuk egy 2002-es ugyanennyi km-vel jobb ?
Ezt dekódold már lszi, én nem értem.
pl itt az én 54 ezret futott motorom, pont ma mentem vele, épp mondtam a szomszédnak, hogy határozottan jobb most, mint új korában.
Új nyakcsakcsapágy, új repsol olaj, új fém fék-kuplungcső, új gyári légszűrő, friss szelepállítás, szikron, karbipucc. Rendes méretű kormány, szinter betétek, jobb gumik, mint amivel kijött.
És a saját munka öröme, ugye :D
16 évesen a gyári állapot akkor vonzó, ha nem futott közben ~40e km-t. Merthogy ennyi idő alatt azért a gyári állapothoz képest muszáj változásoknak történnie, hogy jó állapotú legyen. Szerintem
Ez teljesen gyári.Sérülésmentes..
Jól van tartva, látszik rajta. Ha 2001 utáni lenne, még érdekelhetne is...
Egyik ismerősöm gyári Banditja eladó lett:
http://www.hasznaltauto.hu/motor/suzuki/suzuki_gsf_1200_s_bandit-8670869
Ha esetleg ilyet keres vki..
Hat igen, szegeny gsx egy igen tetszetos de igen igen butan kezelheto tegla.
Volt szerencsem egy 10 eves 8 ezret futott peldanyhoz, finoman szolva nem keltett birtoklasi vagyat.
Nekem nincs.
Van eladó?
Mazda MX-5 nem lenne jobb?
Tologatnom azt kell eleget, ráadásul hátrafelé. És csak fejidomos motor érdekel.
Viccelsz!?
Annyit kellett pipiskednem, hogy leerjen a labam, hogy hosszabb lett! Az egomrol meg ne is beszeljunk!
Azóta megnőttél?
Mikor vettem én sem voltam sokkal több!
Unokatesóm szerintem tőled is kisebb súlyban nálat és simán elterelget banditot,a gsx sem okozna nehézséget,max a tologatáskor hívsz csőrlős embert.
Ezt elegansan lecsaptad!
Igen, néztem élőben a GSX 1400-at, hatalmas vasdarab! Én meg 167 centi és 67kg. vagyok.
Pisti,ne térítsd el,motort szeretne nem tankot!
GSX 1400 Amit te keresel! Legolajos ès befecskendezos.