Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

ez tetszik ...........
A ló meg egyébként is újrahasznosítható kolbász formájában
Van egy bácsi a városkánkban............máig lovaskocsival jár.Nem javították soha csak gumit cseréltek meg lovakat.
Ismerős autója, 4 éves A6 Avant S-line, szalonból tolta ki anno 0 Km-esen. Gyönyörű meg minden, de most, becsületes 220eKm után a váltót hidegen nem lehet rükvercbe tenni. Váltós árajánlata a javításra: 250eFt az olcsóbb verzió, de 500eFt úgy, hogy garanciát is vállal a munkára. Új váltó 1,2mFt
w 211 mercedes fékje számlálos 10 000 fékezés és a müszerfalra basza hogy még két inditás és service a hidralikus fék aszisztens 874 000 ft de még az után gyártott is 380 000 ezer ki kodolni nem lehet ..........mokolni képtelenség ......... CSERE

mi ez ha nem bele épitet hiba ? .. lehuzás ? de sorolhatnám ...... persze ez megy már a luxus kategoriába rég ota .. de sajnos ... már egy mezei kis suzkiban is megjelenik manapság
Ugyanaz megy, mint az autóknál... Évente kihozunk egy új modellt, mert azt igényli a piac, a versenytársak is ugyanezt csinálják, a fogyasztói társadalom is erre vevő, és persze dübörögjön a gazdaság - jó úton haladunk a totális konzumidiotizmus felé. # Nagy német autómárkák legendás megbízhatósága a bányászbéka segge alatt. Millió beépített elektromos biszbasz, ami persze nem javítható, csak fődarabként cserélhető nagyon sok kincsért. Csak legyen, aki bírja anyagilag Áhh, le van szarva a kalapács nyele
Pont a túraszegmens szállt el de nagyon egy legkedveltebb GS1200 feltankolva 238 kg,egy k 1300 gt 255 kiló,yamaha 1200 tenere 261 kiló de az über a most bemutatott CTX 1800 vagy mia szösz 338 kiló.
Na ettől lehidaltam.
olyan cirkálokat mint a xx , cb , .......... a tl , gsx ..........zzr .. vagy az xj ...... sorozatok .......... tartosak, erösek kompaktok
ilyen .............?
már nem kell a mai motorosnak ........... minél könyebb legyen , lehetőleg válon fel lehesen vinni a lakotelep lépcsöjén .......... toljon mint az állat .. magátol kanyarodjon .. és ha netán el alszol rajta haza találjon ... ha lehet fotel legyen rajta .........és maszirozon ... és védjen az esőtől és a széltöl is ............. mindenképen a müszerfalon legyen .. navigácio ,, tv , és online lehesen rendelni a következö burger kingben a wopert ,,a müszerfal megfelelö gomb nyomkodásával ...........
A Bking teljesítmény/súlyát max a vonatfék állítaná meg normálisan.
Ja, egy méltó Africa Twin utódot is hiányolok erőteljesen
"bocifejű GSX600F"
Nyalókaseggü!

Kicsit szükszavu voltam, de mégis meggfogtad a lényeget. Azt akrtam kihozni, hogy most mekkora horderejü, hogy a honda egy kiválsztott alapra épiti fel a különbözö tipusú gépeit, holott a suzuki ezt már 20 éve ellötte...nincs új a nap alatt.
Megmondom az öszintét, hondás létemre nem követem a tarajos márka aktuális modellpalettáját, így érdemben nem tudok véleményt nyilvánítani, ugyanis nem tudnak lázba hozni a mostani roki gépek. Többek között enyhén szólva felháborító, hogy Hondáék évek óta nem akarnak vmi XX-szerű túrasport modellel újítani. Sebaj, az indiai piacon szárnyalnak a kisköbcentis moped eladások.
Suzuki lég-olajos blokkjával, ami mai napig népszerű a bolygó minden sarkában, szerintem semmi gond nem volt/nincs - mindig volt polcon, aztán építettek köré mindenféle körítést, melyek közül a leginkább nem szépre sikeredett a bocifejű GSX600F volt, amit igazán lecsukhatott volna a dizájnrendőrség. A többi úgy gondolom rendben van
Ugye nekem is a béka után jött vissza az sv és kimondottan vágytam a békáéra hajazó fékre és ez volt a legolcsóbb megoldás és most már majdnem olyan mint azon volt. .......majdnem.
Laci barátom a B-king után egy panaszt nem hallatott a SV 1000 gyári fék után. Ès el kell mondjam nekem is tetszik, hogy gyárilag gumicsövel is elég határozott a nyomáspont, és igen jól lassitja ezt a bicigli súlyu gépet.
Szerinted joggal lehetne párhuzamot vonni a honda mostani CX erölködése meg a suzuki légolajos mindenbe jó blokkja között?!
Csak valahogy a suzuki nekem kevésbé eröletetett...
Ezt pont nem mondanám.
Sőt,szerintem sokkal jobban adagolható,előbb érzed a fogáspontot,viszont finomabb kéz kell hozzá.
Tudom mert eléggé sokáig tartott nekem a nehézmarkúnak rászokni az apró finom mozdulatokra.
Én olyan tépjük meg lessz-ami lesz voltam de avval előszöris kijött a ritmusból meg há állandóan fejre akartam állni.
Ammeg nem szeressem.
Az Inazuma szerintem még a görbevázas Banditnál is jobban néz ki
kevésbé adagolható
Nem fogja,felerősíti,kevesebb kézerő,nagyobb fékhatás.
Megszoksz vagy megszöksz.
A radiális főfék és jó betét szerintem elég hozzá. Nekem is így van a sövön, gixer főfék és EBC betét és egy igen jó kanyarban is adagolható fék lett belőle, a fémhálós fékcsővel megjártam anno, ha fennhagyom a gyári főféket akkor a gumicsőcsere után egy sokkal hirtelenebb és ridegebb reakció lesz, nehezebben adagolhatóan mint a gyári gumi, én ezt vettem észre, igaz a radiális főfék ezt lekezelheti.
Tényleg szégyenkezni kell, hogy 90-es évek elején megtervezett féknyereg így huszonév után önmagában nem tudja követni a fejlesztéseket...
A Suzuki 10 évig pakolta a sporgépre, meg újabb 5 évig még jó volt túraszakosztálynak...
Szerintem a 90-es évek elején talán a yamaha R1-en is lévö fékje volt jobb, ezt a 6 dugóst más márkák is alkalmazták...nyilván kiöregedett a radiális féknyergek beléptekor, de egy kis fészerfejlesztéssel még ma is ki lehet vele békülni, ha jó fékbetét, fémhálós fékcsö, és egy radiális föhenger van hozzá..
Arra szerettem volna rávilágítani, amit te is írtál. A tiéd sem gyári állapotú, repsol olaj, fém fékcső, stb és így fasza. Vagyis egy 40e-t futott gyári állapotú gép, nem biztos, hogy fasza. Az enyém sem gyári állapot, kipu, PC, láncolajozó, fokozatkijelző, stb.. mégse adnám egy gyári állapotúért. Kivéve persze, ha idei és null km-es
és ilyen került már a látókörödbe?vagy ennek a 750-ese?csak mondom,mert sokan nem is ismerik...
Enyémen fekete.
Az megy a metálllhoz
Kaphatta azt akármi, egy határ szar a maiakhoz képest, és akkor finom voltam.