Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

óóóó vazzeg azzal kezdtem 12 éves koromban eladtuk visszavettük kerepesról vittem haza egy s50 es blokkot vasárnap, kedden már azzal raliztunk beleraktam egy segédvázzal 99-ben azzal jártam melóba még megvan
pont ebben a cipőben járok én is..

drágábbat erősebbet tudok venni ... de hogy jobb -e az kérdéses
na ez pont elég még az én süket fülemnek is..

DDR bosszu.
Simson sr2e.
A pedalos.
sose volt és sose lesz olyan hogy legjobb egyik ebben jobb a másik abban nekem ez tetszik neked az mindenkinek az a legjobb amit a legjobbnak lát
mi az babetta ? azt hittem ápriliska sr
hát igen a cb 750 ki ütöte a biztit ................

a következő nagy duranás a a gsx -r 750 volt....... 84 be

ma pedig már nem országok csinálják a leg jobb motorokat .. mert ugyi telivér az összes ...........

lehet köpködni de szerintem ma a bmw és a dugati a világ leg jobbja............ a kawa hiába rug -kapál az uj turbosal ............ ilyen teljesitményü motort 10 -15 éve össze lehetett kalapálni egy busából , egy nagy ziziből de még az öreg légolajost is fel lehetet huzni akár 350 loig is .........
Ez nem robogo.
Van 2 fokozata,ugyan fogalmam sincs mi hogy van benne mert megragadt az egyikben de van neki.
a robogó nem motor mikor az elsőt javítottam asszem 2005-ben nem tudtam menni vele egy kört rosszabb volt mint egy 3 kerekű bicikli 4 évesen
A 70-es evek japo modern gepei tettek be nekik,a 2000 es evek elejetol tertek vissza igazan.De ahhoz kellett egy nagy adag japo szemlelet elsajatitasa es sima technikai masolas is.
Van egy elado sr2em.szerintem gyarilag is egy ipari hulladek volt.
a britek a 10 évektöl a 30 évekik a világ leg jobb motorjaikat csinálták a ss 100 ma is a világ leg drágábjika a norton a triumpf stb mind a kor leg jobbjai voltak

http://youtu.be/mg-EZ_mIC7s
csak hogy beleköhögjek én is a márkaeszmecserébe mind a 4 japánnak vannak jó típusai és vannak kevésbé jó típusai ... a honda hajlamos halva született nagymama megoldásokat létrehozni a kawasaki átvesz dolgokat a 60-as évek autó megoldásaiból a yamaha-suzuki próbál elegáns szervízbarát lenni de vagy összejön vagy nem a lényeg ha egy visszafogott lelkiismeretes gazdája van a motornak általában kimegy a világból de akármit szét lehet hupákolni
No azé az ángliusok is odatették magukat.
Ezzel 160-al téptek "34-ben.
https://www.youtube.com/watch?...

Nem semmi.
Tudom, egy időben az összes CBX 1000 videót megnéztem a youtube-on, sőt volt amelyiket 20szor. Sajnos a környezetemben nem fordult elő olyan gép, így csak az egyszerűbbek között lehetett összehasonlítási alapom.
ha már konstrukciot veszűk az egyik leg eltaláltabb és tartosabb a cb sorozat ez mai csak japánban készül a többi tipust csinálják már az exkimok is ..... a fogaskerék vezérlésben bene van a suhogás ........ külömben nem ez a leg jobb honda szerintem egy régi sor hatos hangját ha meg halod még a Bmw gyárban is el sirják magukat a mérnökök szerintem az volt a motor -- igaz a bmw uj sorhatosa előt meg a japok is meg hajolnak iszonyu menyiségü zsenialitás van aban a1600 motorban
De a kawa nem is rugott labdaba itt.
Honda-suzuki osszehasonlitas van.......en meg csak nrzek.
István, a kis 16szelepes fogaskerékvezérlésű 400-as Hondám 89-es évjáratú volt, huszadik évében járt amikor eladtam de előtte már falkába verődve nézegettem mások motorját és sikerült is kipróbálni jópárat. Mindig azt éreztem, hogy az öreg csataló megelőzte a korát, volt tőle erősebb, gyorsabb és kényelmesebb is, de finomabb műszerrel nem találkoztam mint amilyen az volt. Szóval ha a motor és a precizitás szót egyidőben hallom akkor a Honda jut legelőször az eszembe, még akkor is ha a mostani Suzuki, mert attól még nagyon szeretem azt is
Amikor mondjuk elinditasz egy hondat mellette egy kawat a honda suhog a kawa csorog ennyi az egy elonye a precizsegnek
szerintem a honda nem atol a legg .. a legg hogy jobb lenne a teljesitnménye a futása a tartosága

külömben szerintem is a honda aleg

de azért mert nem csak a block a jó és tartos hanem......... jo a váz ....szépek és tartosak a kezelöszervek minöségi a fény mindenhol jó anyagokal találkozol és ugye csak a honda egyedül anyi motort ad el mint a yami és a kawa a suzukival együt hármasban

talán olyan ez mint a japán gyerek a lexusal mindenben jobb a lexus mint a riválisai és eröl tart elöadást .... ÉS így is van !

viszont az elöadás után a parkoloban mégis egy mercédesbe ül .........
a hondának is vanak olyan szar motorjai .......... de mégis honda
mindenki azt vesz amit akar .. és amire telik neki .............. egy dolog van a közeledbe biztos van egy normális szerelö ....... adsz neki némi lovét és ő fogja a kis müszereit és a tapasztalatait és el mentek meg nézni .............. nem egyet nem ketöt minél több motort ............

ekor van .... és lesz össze hasolitási alapod ..............
Valamiből meg kő élni hamár motoreldásból nem......
Fránya motor két kereke van és szerencsétlenségére egymás után.

Ha egymás mellett lenne kézikocsi lenne.
de ez divat ............ ha nincs melo ! majd csinálunk .....
Nekem tetszik, de ez fekudt mar jobbra es balra is.