Ausztriából Sopronba hordják sz osztrákok a motorjaikat. Itt csak egy Yamaha kereskedés van tőlük tudom, mivel száz euro felett kezdődnek a rezsi óradíjak...
Nem vagyok fillérbaszó annyira, de azért ez sok.
Venni egy dolog,de utana felesleges szaladgalas,plane hogy max 1-2 szerviz.
En siman vinnem akar meg ausztriaba is ha kozelebb van.
Az enyem olasz szurkeimportos de lazan megcsinaltak a visszahivast itthon vazszamra,nem volt sertodes pedig sose szervizeltettem,nem naluk vettem,penzt se kaptak erte.
és nagyon szarháziak ............. ki merem jelenteni .. lehuzosak ! ... már egy pár topokikban // videó kiséretében // nem egy használt motorjukat mokoltam ................
Tudom régivágásu a gondolkodásom, de régen a "üreszsebü vagányok" motoroztak szükségböl, mert nem tellet más bonyolultabb rugalmas közlekedési eszközre.
osztom azt hogy minél egyszerübb és minél kevesebb az alkatrész és az ilesztés anál kevesebb a hiba
az átlag motoros pedig nem tudja ki motorozni azt a + ami a sokal bonyolultabb teknika hozz .....
vegyük alapul a wv 1.6 diseljét olyan egyszerű és olyan zseniális hogy csodálkozom hogy repülöbe és ürhajoba nem szerelték bele ............... ott a bmw hengerenkénti 5 szelepes v 8 motorja ventil vezérlésel motor féken bezárodó szelepekel .. olyan bonyolult .. hogy a bmw ki vete a gyártásból mert 100 000 km nem mentek el a blockok
A mondandód eleje mindegyik motorra vonatkozik, ezt nem lehet csak a Hondára ráhúzni, sajnos egy normális felújításra még 300ezer is kevés lenne, én eleve meg sem nézném az olyat amit felújított motorként árulnak, mert annyit senki nem áldoz rá majd aztán felrakja hirdetni...
Nagyon tetszenek azok a cikkek amikor tartósteszt utáni motorokat szednek szét az utolsó csavarig, nem nagyon emlékszem olyanra ahol egyszerre omlott volna össze minden, sőt legtöbbnél a hengerek állapota szinte gyári értékeken volt még 100ezer után is, hajtókarcsapágy, kuplungszerkezet, vezérlés, váltó, vagyis melyiknek mi a gyengébb pontja... ha viszont ezek (nyilván itt se mindegyiket kell) helyre vannak állítva simán elmennek mégegyszer annyit a régi alkatrészekkel együtt, hiszen azoknál nem volt jelentős a kopások értéke.
Egyik márkatársam vezlánca olyan szerencsétlenül szakadt el, hogy ugyan a szelepeket nem bántotta de a főtengelyen letört 3 fogat, a gyári főtengely horror árú, itt már elgondolkodik az ember. Aztán úgy hozta a szerencse hogy sikerült valahonnan a németektől egy komplett blokkot szerezni, a két blokkból fűztek össze egyet, természetesen méregetve a kopás mértékét. A motor hangja tökéletes lett, azóta elég sokat is futott, olajat nem eszi és jóval kevesebbe került mintha kapott volna egy főtengelyt. Szóval ilyen is van. Viszont nem teljesen világos hogy milyen CX 1300-at hosonlítasz az 1250-es Bandithoz?
Ebben a topikban új vagyok. De ez mostantól változik. Novemberben boldog tulajdonosa vagyok egy GSX 1250 Fa-nak. Fehér színben.
Ki az a hülye aki télen vesz motort? Hát én... csupa nyál azóta, a többit meg inkább letöröltem...
Szóval elhoztam Boglárról, meg mentem vele kétszer amikor olyan volt az idő, és most van benne 440 km. Szóval járatós még!
A kérdésem a következő. Milyenek a tapasztalatok a boglári Full-Gas-al? Az ezres szerviz nagyjából mibe fájhat?
Amíg garis úgyis oda hordom a békesség kedvéért. Mondjuk ez Sopronból nem egyszerű de legalább motorozok addig is.
Tahát ha valakinek van tapasztalata azt előre is köszönöm.
Spanival es csorlovel inkabb felemelem addig hogy odaferjek.
Volt egy kis idom atgondolni,meg neztem egy halom ide vago youtube videot errol meg yamaha r1 rol.
Ezt bármikor megteheted ilyen egyszerűen, bemész a triumph budapesthez és kérsz egy új blokkot Arról senki sem beszél hogy mennyibe is kerül ez, lehetőség van rá de nem mindegy mennyi pénzért
Épp ezt írom, hogy ez miatt szerepelt jól a megmérettetésben mert minden egységet könnyen cserélhetőre terveztek így egy hiba vagy sérülés esetén könnyen újra használható. Az, hogy a sérült egységet miképp javítják meg már más tészta.
Nem teljesen.
A leopard blokk rendszerűre van tervezve.
A teljes erőátvitel a blokkal együtt pár csatlakozó,vezeték,csavar eltávolításával egy daruval kiemelhető egyben,majd a javítóbázisból érkező cseredarab megy bele.
A benne lévő részek azért hihetetlenül kompaktra vannak "összecsomagolva" pont emiatt.
De a tornyot és a többit is így tervezték.
Erről sok minden jut eszembe, de először is, hogy láttam egy műsort harckocsikról ahol több típus előnyeit és hátrányait méltatták, a német Leopárd igen előkelő helyen szerepelt azzal, hogy az amúgy mindenben közepesnél kicsit nagyobb tudású járművet minden körülmények között pillanatok alatt lehet javítani mert kompakt egységekből áll minden része és darabokra szedhető bármilyen körülmények között igen egyszerűen. Úgy fest jó lecke volt nekik a vh ahol az amúgy igen nagy tudású járműveik túl bonyolultnak és nehezen javíthatónak bizonyultak az ellen faék gépeihez képest.
Nem vagyok fillérbaszó annyira, de azért ez sok.