Nem kétemberes az teeeeeeeeee
Kicsavarod a tank két rögzítő csavarját, majd egy 8-10 cm széles fenyő deszka darabot az egyik kezeddel megemelt tank alá teszed élére állítva. A vázon szépen megtámaszkodik, két kézzel matathatsz a tank alatt a két csatlakozónál. Szedtem így már te tele tankot is.
Én 2007-ben Full-Gasnal vettem a Bandítát, még a Pesti Zolitól.Igen jó viszonyba kerültem vele..Most / hál istennek/ a BMW-ért felelős ezért ha van valami új darab kipróbálhatom a tesztmotort. Az első szervizt náluk csináltattam. 3,5 liter Act-Evo, kaptam fél liter ásványvizet is,/ kurva meleg volt/ igen udvariasak voltak! 20 ropi. Igaz míg az olajat cserélték mehettem az 1000-es V-Storm-al.Azóta vagyok belehülyülve a 2 hengeres /tök masszírozós/ nagy-vasakba. A többi szervizt már nem ott végeztettem. Hangsúlyozom igen udvariasak voltak csak 3,5 litrova olajat számoltak fel de náluk ennyi be került..Ezt követően a kisebb műveleteket például gyertya csere én csinálom, de be kell valljam nem vagyok Taschi és K.Pisti szintjén. Már ez is megizzasztott /gyertyapipa levétele/. Az utolsó nagy "dobásom" a Plé 20-as és az ETZ széthúzása volt. /A P20-ast nem kell széthúzni a blokk bennmaradhat a vázban könnyen szerelhető motor igaz szükséges is volt/. Valahogy a türelmem se a régi,már attól frászt kapok ha köhög a fűnyíróm és szerelni kell. Bár amióta az eszemet tudom imádom a motorokat és minden féle gépeket a gőzmozdonyokért pedig megőrülök!
Szép!
(Egyet én is összeraktam, 300 méternél messzebb nem megyek vele a kaputól... ...nem fizetek az államnak sarcot azért hogy egyszer egyszer kedvem szottyanna menni vele...Az SR 500 kb tudja ezt a filinget, futómüve nem sokkal jobb, a motorja sem sokkal finomabb, az üléspozi, komfort szinte tök azonos.)
Nem ismerem a motorzási szokáson a pároddal, de mennyit mentek egy éveben, mikor krúzoltok? Láttam a tömegét a gépnek, és hátsó ülését?
(Kétszer csináltam meg (2003-2008-ban) az 1200 km-es a görög 1200 km utatat az 1400-el a feleségemmel alvás nélkül...jó ö néhe elaludt...mivel lehetne jobban álátámasztani, hogy nincs szükség ilyen 338 kb -os kacatokra? )
Biztosan perverzülök, de ebben a krumpliban valami megfogott
Mostanában kezdek végletekben gondolkodni. Kéne egy ilyen fotel, mikor a feleségemmel akarunk krúzolni, meg kéne egy NO-konfort V2-es (vagy V1 ) RAT-bike, amikor az ifjú évek "beleszarok motorozásait akarnám felidézni.
Persze mellette maradnának a jelenlegiek (Bandit, Pannoniák, ETZ-k, Simsonok, stb)
"ami után nem nézegetnék többet motor hírdetéseket. "
Érdekes, én is így voltam, de ma pl már mást vennék, változtak a motorzási szokásaim 10 év alatt. De mivel nem vagyok konzumidióta, nem veszek másikat.
Ha tényleg róla van szó akkor az pont az én álom kategóriám, akár a 2004 előtti duplapufogós "kacsacsőrű" faridomos 98-tól... valahogy a mostanitól se akarok megválni, de az a gép olyan lenne ami után nem nézegetnék többet motor hírdetéseket.
Vasárnap megyek az új paripámért. Lemondtam a sok kilóméteresről. A szomszéd faluban találtam. 24e km. Vezetett szervíz könyv, nagyon szép. Már voltam is meg nézni.
Kicsavarod a tank két rögzítő csavarját, majd egy 8-10 cm széles fenyő deszka darabot az egyik kezeddel megemelt tank alá teszed élére állítva. A vázon szépen megtámaszkodik, két kézzel matathatsz a tank alatt a két csatlakozónál. Szedtem így már te tele tankot is.
jó látni hogy kezd magához térni a veteránozás
(Egyet én is összeraktam, 300 méternél messzebb nem megyek vele a kaputól... ...nem fizetek az államnak sarcot azért hogy egyszer egyszer kedvem szottyanna menni vele...Az SR 500 kb tudja ezt a filinget, futómüve nem sokkal jobb, a motorja sem sokkal finomabb, az üléspozi, komfort szinte tök azonos.)
Nem ismerem a motorzási szokáson a pároddal, de mennyit mentek egy éveben, mikor krúzoltok? Láttam a tömegét a gépnek, és hátsó ülését?
(Kétszer csináltam meg (2003-2008-ban) az 1200 km-es a görög 1200 km utatat az 1400-el a feleségemmel alvás nélkül...jó ö néhe elaludt...mivel lehetne jobban álátámasztani, hogy nincs szükség ilyen 338 kb -os kacatokra? )
Ezúton is köszönöm Neked!
A legutóbbi szerzeményem "fellelési állapota":
Persze nem egészen fellelési. ~10 éve még én csináltam és most visszakerült. Majdnem makulátlan
Mostanában kezdek végletekben gondolkodni. Kéne egy ilyen fotel, mikor a feleségemmel akarunk krúzolni, meg kéne egy NO-konfort V2-es (vagy V1 ) RAT-bike, amikor az ifjú évek "beleszarok motorozásait akarnám felidézni.
Persze mellette maradnának a jelenlegiek (Bandit, Pannoniák, ETZ-k, Simsonok, stb)
Érdekes, én is így voltam, de ma pl már mást vennék, változtak a motorzási szokásaim 10 év alatt. De mivel nem vagyok konzumidióta, nem veszek másikat.
https://www.facebook.com/media...
erre 1 tucat tanum is van
https://www.facebook.com/video...
De miért Boglár annyira szar?