Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Meeee neked ilyen volt?!
Nem figyel kend.
A zr750 koppintása, nem a zr7-é.
http://www.motorcyclespecs.co....
Egye fene!de legalább mind szép!Tavalyi motorkiállításon egyetlen motor volt ami tetszett,az pont az Xjr volt!Talán egyedül ő képviselte azt a motor formát,ami nekem bejön..
Bár a fene tudja, ezek a neked-ek elég egyformák...
de akkor is inkább az XJR-hez hasonlít
Vagyis az XJR-re! még nagyon korán van
Ha már koppincs akkor inkább az FJR-re a hasonlít, a ZR tankja, hátsó felfüggesztése és az első sárvédője is jóval másabb mint az Inazumáé.
A km-rel nem lenne baj enyémbe is 62000 km van de semmi baja,nem is nyuzom
amikor veszel egy ujat es3x kapsz levelet hogy nehogy ra ulj mert eletveszelyes hibaja van a motornak... haaaat
Ha olyan nagy különbség lenne, nem is lehetne 30-40-re visszatekerve eladni őket
Mentem egy valós 130 ezer körül futottal. Műszakilag semmivel nem volt rosszabb állapotban az enyémnél, amiben akkor valós 50 volt. Ugyanúgy fordult, fékezett, tolt, rugózott. Ja, és az vadmalac emberé volt :D
ha aggaszt a km,kissé toldani kell a zsén azt venni fiatalabb és kevesebbet futott példányt... később nehezebb lesz eladni ennyi

De sztem nincs gond a km-rel mivel motornál állapotot veszünk

van itt már biztosan ennél jóval többet futott is
Köszi a választ. 130 körül mondta az össz javítási költséget. Tudom hogy elnyűhetetlen paripa de, azért kicsit aggaszt a km. Szombaton megyek megnézni. Ha tetszik el is hozom. valmi amire kifejezetten figyeljek?
Húvazz, ültem újfajta vizes GS-en tegnap. Menni nem mentem vele, de remélem ez majd változik. Nagyon bejött. A hangja meg azzal az exuppal beszarás. Plusz ez váltóasszisztenses volt, és durrog felváltásnál.
a k3 évjárat váltói amúgy is hisztisek. Ha tisztességes melót végeztek, nagy baj nem lehet. (egy ilyen művelet anyagára is erősen 100 rugó felett van, munkadíja meg 50 felett.
minél könyeb anál jobban megy ............... és anál hamarabb is áll meg ... ezzen .. ne rugozunk a problématika avval van hogy ha házat épitek be le rakom rendesen a cementet ... nem sporolok a fa anyagon és vastag falakat teszek jó alapokra ............. ma ez nem divat a gépjármü gyártásban .................
Az inának egy szépséghibája van. Hogy a Kawa zr750 pofátlan koppintása :D
A jelenlegi tulaja szerint zúgott a 4. Ezért szervízben szétszedette és mindent kicserélt ami cserére szorult. (Állítólag)
Mé köllött felújítani?
Sziasztok. Bandit 1200s vásárlása mellett döntöttem. Egy 2003as gépet néztem ki. 74000km van benne. Állítólag a blokkot 71000nél felújították. Nyugvócsapágy, szimeringek, tűgörkők, 2es 4es fogaskerék stb stb. Érdemes lehet megvenni vagy ez már túl sok km? Az ára korrekt szerintem. 7k

Köszi a válaszokat, segítséget.
Igen.
..és a pilóta tömege az smafu?
Szarazon 235 kilo feltankolva van az 250.
Es megy mint a meszes.
Nincs az a fek ami ugy allitja meg mint mondjuk az en 190 emet.
A busak is olyanok hogy meglodul oszt ha jon a kanyar soderagy a vege a gixxerezer meg korbeugralja.
Nem olyan nehéz, annyi mint egy Fazer.......meglepően könnyen motorozható.
Kellene a fejidom. Ha nakedet szeretnék, akkor ott a Hornet 900.