Egyszerűen , nincs bizalmam. Gumiból és olajból a friss a jó. A műanyagtanfolyamon sok érdekes dologra derült fény elöttem, a komponensek adalékok degradációja, változásai visszafordíthatalan folyamatok. Egyszerűen csak zavar ha nem tudom az előéletét (hogyan tárolták)... főleg itt magyarországon. És akkor ha feszegetem a tűrőképességét, határait. Ha sokat bénázok sokat kerülök szélsőséges helyzetbe, ilyenkor nem árt ha jó állapotú minden , meg amúgy a vészhelyzetekben. Hosszú túrákon sem merem vállalni ezen gumik kockázatát.
Nem hiszem hogy meggyőztelek, de most nem is ált szándékomban...
44-es Kappa doboz 60 ojro? Csak a becsi aruhazban, vagy esetleg nalunk is? A konzol az mindenhol 30 korul lenne kb. ahogy mondod, szoval annak mindegy.
Nagyon ritkán tűzünk ki arra túrát. Az öcsi végzett a Pécsi csöves egyetemen, meg lejár Órfűre a vállalati üdülőbe. Nem túl nagy élvezet innen arra lemenni, mert csak hosszú gumit középen koptatós útszakaszok vannak. A mecsek útjait meg ellepték már régen a donorok akik a maguk életén kivül másokéra is veszélyesek.. Ha tehetjük inkább szlovák régiót favorizáljuk, vagy a balaton felvidék néptelen útjait... és a hosszú külhono túrákat.
Igen, úgy tűnik. Vásárlás előtt pedig érdemes meghallgatni a véleményeket, tapasztalatokat. Itt elfogulatlan tények vannak, a boltban úgyis azt fogják isteníteni ami éppen készleten van... :-)
Látom a másik fórumon is hasonló lett a befutó. Én mind a kettőt barátok tapasztalatai, és a sajátom alapján ajánlom. (2 db 1200 bandit, 2db GSx1400 : Egyik bandit és gsx contival, a másik páros Z6 al fut. Mint élettratam mind kezelhetőség tekintetében elfogahatóak.) Az contit ~55 rongyért a Z6-ot ~60 rongyért megkapod párban. Többet ne adj érte, de figyelj a gyártás dátumára, ne elfekvő készlet legyen.
Azt mondtam hogy semmi tapasztalatom nincs nagybandittal kapcsolatom , ezért legalább olvasom mik a tieitek. Mivel az enyimet kissé ismerem probálom ahhoz hasonlitani, de azért nem körtéröl meg almárol van szó. De tény hogy a paraméterek külömbözőek. Te -szerintem- túlhangsulyoztad a nyomatékot, ezért hoztam fel az extrém nyomatékos choppereket, mert annak mása sincsen. Tehát a konkluzió: az enyém nem olyan nyomatékos mint a tied (azonos fordulaton) ezért nem cibálja annyira a láncot, viszont a gumit eszi ez is rendesen, mégha ugy megyek vele mint egy chopperrel akkor is.
Bizonyára igazad van , talán régebb óta is nyomod itt a fórumon. Engem sokszor elkap a gépszíj, túlságosan beleélem magam, főleg ha valami agyament szélsőséggel érvelnek...
István!
Szerintem hagyd el a vesszőfutást. Van, hogy nem tudod bebizonyítani az egyértelműt. A kollega szentül hiszi az igazát. Nincs is ezzel semmi baj, de ahogy Te nem fogadod el az igazát, úgy Ő sem fogja a tiedet. A probléma csak az, hogy ez egy nyilvános fórum, így bárki téves következtetést tud levonni. Az hogy mi még csak fantazmagóriaként sem tudjuk ezeket az adatokat elhinni már a mi hibánk. Valójában azért fogy a gumink meg a láncunk, mert 110-nél húzzuk a kettest, emellé még beszariak is vagyunk és nem merünk állítani a láncon, inkább egyből cserélünk, ha meglógósodik.
Azért baromi boldog lennék, ha elmenne 20k-et a gumim és 50k-et a láncom, de én már csak ilyen duhaj vagyok
OldPiet!
A neved hallattan több tapasztalatról árolkodnál, de éppen az előbb írtam, hogy a körtét nem lehet az almával összehasonlítani, meg az idiótákat sem akik nem ápolják a láncukat, főleg akkor ha 200 rongyos szervízszámlát csinálnak maguknak. Éljenek ezek az emberek, már mondtam, mert legalább fenntartják , eltartják a szervízhálozatokat arra az esetre, ha tényleg már otthon megolhatatlan problémám lesz!
De láttál már chopperen vágott pályagumit, vagy laprafektetve ( de nem a találkozón a sörsátor mellett) 100 km/h órával kanyarodni cruisert? És hol vannak a dupla 6 dugattyús tárcsafékek amivel meg lehetne állni ezzel a kupac fémmel intezíven? Meg hogy egyszer az öreg odavág 30km/h -nál hogy maminak hátiu lobogjanak a mellei, neki meg a Runcájsz szakálla, de 62km/h -nál végetvet 10másodperces gyorsulásnak , mert leszakad a kátyukon a vándorveséje, meg szétkenődik az aranyérkenőcse...
Mi enné a chopper gumiját?!
Másrész az általad összeszámháboruzot tömegkülönbségek, ugye kanyarban és gyorsítsákor a nehézségi erők miatt sokszorosára nőnek...
Ezért nem merek én olyan vagány lenni a kanyarban mint egy 50kg-mal könnyebb sportmotor, mert az én gumim hamarabb elválik(elnyírodik) az uttól mint a sportmotor sportgumija...
Üdv
István
Az én Krauser konzoljaim nem olyan csúnyák, szép szürkék és ha nincs fent a doboz az utas még majrá vasnak is tudja használni milyen dobozokat néztél ki? szerintem az ár nem rossz konzollal együtt ha a Krauserhez viszonyítok
Sziasztok.
Tapasztaltabb motorosoktól szeretnék gumis tanácsot kérni. Új 1250 SA Banditomban 3400 km van és ha esedékes lesz, milyen gumit javasoltok rá vásárolni? 41 éves vagyok, tehát nem duhaj fiatal adrenalinvadász. Gyakran viszek utast is, akire nagyon vigyázok. A tempóm abszolút túrázós, 100-130 közötti, semmi vagánykodás, és a fülem sem csiszolódik a kanyarokban. Olyan gumit szeretnék, amelyik nem kopik el hamar.
Meg boven nem keso, de en oldaltaskat nezegettem eddig, azok kozul amit szerettem volna, az hozzaert. De inkabb meg gyujtogetek, s dobozok lesznek (csak azert nem akartam, mert dobozok nelkul ronda a konzol az oldalan). Egyebkent a gyari 2x35 literes doboz 95 ezer, konzollal meg mindennel. Az jo ar erte?
Ja vannak ilyenek: ismerősöm a Mercédes-servizbe dolgozik. Bejön a kundschaft kicserélik a fékbetétjeit, erre megkérdezi, hogy miért cserélik ki? Ő azért vett Mercédest mert az soha nem romlik el, nem kopik el
Gumi és lánc nagyban fugg a tulajtol. Van ismerősöm Ő aszt mondogatta minek fujjni a láncot csak a koszt szedi őssze meg hogy néz ki a lánc . Igen elérte a 12000-est szervizet és 2 kiló hagyott a szervizben majd odapetézett. Láncszett csere gumik cserélye olaj stb stb yah és ez egy 48 lovas XT 660 volt kérdem holvan ez egy BIG BIKE paramétereitől
Nem hiszem hogy meggyőztelek, de most nem is ált szándékomban...
Jobb a higadtság persze! Ott a pont.
Szerintem hagyd el a vesszőfutást. Van, hogy nem tudod bebizonyítani az egyértelműt. A kollega szentül hiszi az igazát. Nincs is ezzel semmi baj, de ahogy Te nem fogadod el az igazát, úgy Ő sem fogja a tiedet. A probléma csak az, hogy ez egy nyilvános fórum, így bárki téves következtetést tud levonni. Az hogy mi még csak fantazmagóriaként sem tudjuk ezeket az adatokat elhinni már a mi hibánk. Valójában azért fogy a gumink meg a láncunk, mert 110-nél húzzuk a kettest, emellé még beszariak is vagyunk és nem merünk állítani a láncon, inkább egyből cserélünk, ha meglógósodik.
Azért baromi boldog lennék, ha elmenne 20k-et a gumim és 50k-et a láncom, de én már csak ilyen duhaj vagyok
A neved hallattan több tapasztalatról árolkodnál, de éppen az előbb írtam, hogy a körtét nem lehet az almával összehasonlítani, meg az idiótákat sem akik nem ápolják a láncukat, főleg akkor ha 200 rongyos szervízszámlát csinálnak maguknak. Éljenek ezek az emberek, már mondtam, mert legalább fenntartják , eltartják a szervízhálozatokat arra az esetre, ha tényleg már otthon megolhatatlan problémám lesz!
De láttál már chopperen vágott pályagumit, vagy laprafektetve ( de nem a találkozón a sörsátor mellett) 100 km/h órával kanyarodni cruisert? És hol vannak a dupla 6 dugattyús tárcsafékek amivel meg lehetne állni ezzel a kupac fémmel intezíven? Meg hogy egyszer az öreg odavág 30km/h -nál hogy maminak hátiu lobogjanak a mellei, neki meg a Runcájsz szakálla, de 62km/h -nál végetvet 10másodperces gyorsulásnak , mert leszakad a kátyukon a vándorveséje, meg szétkenődik az aranyérkenőcse...
Mi enné a chopper gumiját?!
Másrész az általad összeszámháboruzot tömegkülönbségek, ugye kanyarban és gyorsítsákor a nehézségi erők miatt sokszorosára nőnek...
Ezért nem merek én olyan vagány lenni a kanyarban mint egy 50kg-mal könnyebb sportmotor, mert az én gumim hamarabb elválik(elnyírodik) az uttól mint a sportmotor sportgumija...
Üdv
István
Tapasztaltabb motorosoktól szeretnék gumis tanácsot kérni. Új 1250 SA Banditomban 3400 km van és ha esedékes lesz, milyen gumit javasoltok rá vásárolni? 41 éves vagyok, tehát nem duhaj fiatal adrenalinvadász. Gyakran viszek utast is, akire nagyon vigyázok. A tempóm abszolút túrázós, 100-130 közötti, semmi vagánykodás, és a fülem sem csiszolódik a kanyarokban. Olyan gumit szeretnék, amelyik nem kopik el hamar.
Meg boven nem keso, de en oldaltaskat nezegettem eddig, azok kozul amit szerettem volna, az hozzaert. De inkabb meg gyujtogetek, s dobozok lesznek (csak azert nem akartam, mert dobozok nelkul ronda a konzol az oldalan). Egyebkent a gyari 2x35 literes doboz 95 ezer, konzollal meg mindennel. Az jo ar erte?
Lehet hogy későn szolok, de nekem Krauser oldaldobozaim vannak a Banditon... az nem ér bele a kipufogóba