Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nekem a rekord 220km volt 1 seggel. Rossz úton ez lemehet akár 80 km-re is. A bangster ülés: drága és jó.
Nekem is annyit bírt max a hátsóm a gyárival,most legalább a dupláját..
Sracok, a ti hatsotok mennyit bir egyhuzamban? Nekem 150 km utan mar sajog, pedig nincs nagy hatsom. Bagster ulesekkel kapcsolatban van tapasztalatotok?
Köszi, megnéztem, szerintem így kép alapján az 1250 Bandira nem jó..... De az igazi a próba volna. Amúgy mit kérsz érte?
No lefotóztam és utána néztem. Nonfango Pac és elviekben univerzális. Van még hozzá egy-két apróság zacsiban.
Nem gáz, elkeverednek szépen
Egy kérdés: 10W40 van a gépben, külföldön kicsit kajált és csak 15W50 - et kaptam/tettem bele - ez probléma? Mindegyik Motul 5100 volt....
http://totalcar.hu/magazin/koz... - Olvastátok? Rátok hogy hat az ilyesmi?
Sziasztok! Rég jártam erre. Időközben dobtam egy kisebb túrát: 2400 km (BP - Rijeka - Trogir - Split - Korcula - Dubrovnik - Kotor - Petrovac - Podgorica - Belgrad - BP). Nagyon jó bolt, leszámítva Szerbiát....Van élményetek onnan? Nekem nagyon gáz volt és mindenkit lebeszélek róla. Horvátország és a Montenegrói tengerpart viszont szuper.
Kormány magasítót szeretnék venni. Azt hiszem ezen a fórumon írta valaki hogy vett és ajánlott egy olcsó helyet.
Ezt az elérhetőséget keresem.
Oksi)
Nem akarok átverni senkit, lefotózom. Akitől vettem a motort ő mondta hogy az enyémre ill. a banditra jó.
Ne akarok ünneprontó lenni, de ahogy elnézem a motorodon a felfogatási helyeket, nem hinném, hogy bármelyik banditra rámenne.
kepeket tudsz feltenni, hogy hogyan lehet felfogatni a tartot? ha jo a motoromra, akkor engem is erdekelne.
Ha 2008-as 1250 SA Banditra jó, akkor engem érdekelne a dolog.
Ha valakit érdekel esetleg nekem is van eladó doboztartó konzolom (két oldalsó és hátsó). A motorhoz adták de eddig nem használtam meg szerintem ezután sem fogom. (gsx/bandit)
Köszi. Majd később biztosan beszereltetek egyet. Most nincs hozzá "kedvem".......
Hali.

A GIPRO beszerelése kb. 20 perc esetleg a gari miatt érdemes szakszervízben szereltetni. Egyébként pedig a váltó felöli oldalon az ülés alatti burkolat alatt van a csatlakozó amit széthúzva csak közé kell illeszteni a GIPRO-t.
Ez után egy állandó + az aksiról és kész. Tanítani nem kell tudja a dolgát.

Sok szerencsét hozzá, nekem eddig bevált. A TRE funkció használatakor az volt a tapasztalatom, hogy az alapjárat sokkal egyenletesebb lett, de a motor nehezebben indult.
Most néztem: 60eur/db= 120eur=28800ft
Bécs-Bp 500km= 30L benzin= 10000ft
Ha 38 alatt adják itthon, akkor megéri :D
Azthittem az elsot nem kuldte el
Koszi a segitseget, utanajarok, mennyibe kerul mostanaban ez a Moto-Detail szett, megtettszettt
Koszi a egitseget, nagyon szimaptikussa valt ez a Moto-Detail doboz, megkerdem a Bazismotornal, mennyi lenne jelen pillanatban.
en most dontottem, hogy a motorozas lesz az elso helyen. de ha minden meglesz amit terveztem, marmint a nagyszerviz, meg a ruhazat, akkor johetnek az effekt pedalok :) .
Érdekes, hogy a motorosok szeretik a zenélést, főként ennyi banditos zenés ember egy helyen!
Én is zenélgetek, bár mi már zenekarral nyomjuk 3 éve. Jó dolog, nah meg a motorozás mellett néha nehéz eldönteni hogy melyikbe menjen a sok píz, mert sajna egyik se olcsó buli...
en is hasznalnam a fulest, de nem tudom, mert az erositomon nincs kimenet. ezert gondolkozom egy cseren.