Őszintén szólva,amilyen hibákat hallani szoktam róluk,világkörüli útra is szívesebben indulnék el a mostani banditommal,de a technológiájuk az nagyon finom,jó látni ahogy a finom futómű dolgozik alattuk.
Kinézetre,futóműre valószínűleg bejönne de elég jelentős fogyasztást tud produkálni,meg állítólag ideges a gázreakciója(bár ezt az mt09-re is mondják),+nekem a v2-vel barátkozni kellene.
Nekem pedig az 1200-es Tenere nagyon bejön,futómű ,súlyelosztás kényelem, sportosság,a motorja annyira nem, alul nem megy jól,ámbár állítólag 1-2-ben korlátozva van elektronikusan,DE MINEK?
Az közel jár az optimálishoz,bár rossz úton nem mentem vele.
Számomra vmi ilyesmi lenne az ideális,talán még egy pici lágyság +3-5cm rugóút,ezt nehéz összehozni emberi árakon.
Nekem egész érdekes volt a futómű.
SV-be egyel vastagabb olaj és sima erősebb rugóval nem térdelt le féktávon de rossz úton rázott. Jó volt de szo-szo.
A mostanin igen érdekesen el lehet turkászni a beállításokon.
Alap sportgép beállítással olyan volt dobogókő mintha parasztszekérrel mennék.Brutális.
Kiokosítottam magam a szervízkönyv olasz beállításaival (iszonyú milyen olaszul a rugóéelőfeszítés beletörik a nyelvem) és a sima utcai naked beállítást rákattintva meg még mindig feszes de ugyanakkor komfortos lett.
Viszont kiváncsiságból nem reprezentatív végignyálazva az ebaqy.de-t egy db használt Wirth progresszív van fenn 74-ért új wirth-ek 90-től ABE és wilbers 125-160 euro bár a drágábbak egy flakon saját olajjal.
Féktáv leülés ellen elég előre két wilbers rugó,az még nem nagy összeg+akkor eggyel sűrűbb olaj mint ami most van benne,és teljesen más géped lesz, de nem csak fétávon,gyors váltott kanyarokban is nagyon érezhető.Először nekem is az eleje lett megcsinálva.
A pici,aranyos gyengék a zsánerem.
yamaha MT09.
Bár most hogy elmélyedtem a yamaha technikai megoldásain azt mondom elmebeteg a banda.
Ducati Multisrada
Számomra vmi ilyesmi lenne az ideális,talán még egy pici lágyság +3-5cm rugóút,ezt nehéz összehozni emberi árakon.
SV-be egyel vastagabb olaj és sima erősebb rugóval nem térdelt le féktávon de rossz úton rázott. Jó volt de szo-szo.
A mostanin igen érdekesen el lehet turkászni a beállításokon.
Alap sportgép beállítással olyan volt dobogókő mintha parasztszekérrel mennék.Brutális.
Kiokosítottam magam a szervízkönyv olasz beállításaival (iszonyú milyen olaszul a rugóéelőfeszítés beletörik a nyelvem) és a sima utcai naked beállítást rákattintva meg még mindig feszes de ugyanakkor komfortos lett.