Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Sajnos igaz,több ismerősömnek van...
Őszintén szólva,amilyen hibákat hallani szoktam róluk,világkörüli útra is szívesebben indulnék el a mostani banditommal,de a technológiájuk az nagyon finom,jó látni ahogy a finom futómű dolgozik alattuk.
Már nem bízok a BMW-ben,régen bíztam...
Kinézetre,futóműre valószínűleg bejönne de elég jelentős fogyasztást tud produkálni,meg állítólag ideges a gázreakciója(bár ezt az mt09-re is mondják),+nekem a v2-vel barátkozni kellene.
Nagyon bjövősnek tűnik az mt09-es,de puding próbája...
S1000XR....
Nem csomagolok csak amex gold-ot.
Nagy kofferba lehet sokat pakolni bocs
Nekem nem jönnek be a nagy gépek.
A pici,aranyos gyengék a zsánerem.
Nekem pedig az 1200-es Tenere nagyon bejön,futómű ,súlyelosztás kényelem, sportosság,a motorja annyira nem, alul nem megy jól,ámbár állítólag 1-2-ben korlátozva van elektronikusan,DE MINEK?
Igaz.
Az smt 990 mar szerintem tokeletes lenne es 2m korul lehet venni
Amúgy van élhető és megfizethető tipus.
yamaha MT09.
Bár most hogy elmélyedtem a yamaha technikai megoldásain azt mondom elmebeteg a banda.
Ami neked jó lenne ahhoz bankot kéne rabolni.
KTM 1290 SUPER ADVENTURE
Ducati Multisrada
Jut eszembe délután gurultam egyet,nagyon porosak az utak de isteni volt!
Az közel jár az optimálishoz,bár rossz úton nem mentem vele.
Számomra vmi ilyesmi lenne az ideális,talán még egy pici lágyság +3-5cm rugóút,ezt nehéz összehozni emberi árakon.
Nem akarom elkezdeni,mert akkor sosem lesz vége,marad a gyári,alkalmazkodom vagy veszek másik motort.
Köszi még egyszer is!
Nekem egész érdekes volt a futómű.
SV-be egyel vastagabb olaj és sima erősebb rugóval nem térdelt le féktávon de rossz úton rázott. Jó volt de szo-szo.
A mostanin igen érdekesen el lehet turkászni a beállításokon.
Alap sportgép beállítással olyan volt dobogókő mintha parasztszekérrel mennék.Brutális.
Kiokosítottam magam a szervízkönyv olasz beállításaival (iszonyú milyen olaszul a rugóéelőfeszítés beletörik a nyelvem) és a sima utcai naked beállítást rákattintva meg még mindig feszes de ugyanakkor komfortos lett.
Egész gyors volt,meglepődtem.
Akkor legalább nem kell kísérletezgetni az olajjal,bár sztem egyel sűrűbb a gyári után tökéletes.
Viszont kiváncsiságból nem reprezentatív végignyálazva az ebaqy.de-t egy db használt Wirth progresszív van fenn 74-ért új wirth-ek 90-től ABE és wilbers 125-160 euro bár a drágábbak egy flakon saját olajjal.
Féktáv leülés ellen elég előre két wilbers rugó,az még nem nagy összeg+akkor eggyel sűrűbb olaj mint ami most van benne,és teljesen más géped lesz, de nem csak fétávon,gyors váltott kanyarokban is nagyon érezhető.Először nekem is az eleje lett megcsinálva.