Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

ezt speciel arra értettem hogy a depresszió értékéből következtetéseket vonsz le a motor állapotára
Óoooooo faszom ne kotozkoggy mar.
Nagyon sokat tud jelenteni egy jó szinkor, ehez ketseg sem fer. De ez egymotor es nem egy űrhajo. Van tűrés es kell is, mert lehet a mostani legnyomashoz paratartalomhoz homerseklethez belovod de holnaputan mar mas lesz
Nem egy laborgép a motor. Szerintem !
"Tul reagaljatok nagyon ezt a karbiszinkront "
Még mindig jobb, mint azt hinni, hogy nagyon tudjuk...közben meg nézd meg, hogy hányan lépnek fel ide, és mesélik el, hogy szinkron és egyéb porlasztón történt beavatkozás után nem megy rendesen a motor...nem egyszer derül ki, hogy eltekergetik a bypass csavarok helyett a gyárilag leblombáöt szinkron csavarokat, meg félmunkát végeznek/ végeztek...
"mert ha rajtuk vannak a karbik az nem túl hiteles"

A szinkronál, azok nem a rendszer részei a "tökéletlenségükkel". Pont a porlasztók hibái miatt is csináljuk a szinkront, ha kizárod öketés azt mondod egyformák, szerinted helyes lesz a feltételezésed?
hátulról kell kezdeni mert ha elb@sszuk kezdhetjük előlről
Elobb kellene hezagot allitani meg veszteseget merni, tehat mar most rosszul csinaljatok
mert te nemtod ehhez a feladathoz fel kell nőni ! ezek után jöhet a szelepállítás téma ugyanitt tuning szelepek rendelhetők amivel jobb az áramlás és garantáltan nem lesz túl kicsi a szelephézag !
Tul reagaljatok nagyon ezt a karbiszinkront
igen igazad van de.... és itt van a gond ehhez vákuumot kellene mérni hengerenként ledugózott szívótorokkal egyenként mert ha rajtuk vannak a karbik az nem túl hiteles (falsolás kikopott pillangószelep tengely stb) erre van kitalálva a veszteségmérő mert ha tényleg nagy eltérést mérek a szinkronteszteren lehet hogy csak a karbicsavart tekergette valaki össze vissza
na ezért fontos a vákum értéke ................

a manualok azért engednek meg külömbséget mert a hengerek nyomása közt is van külömbség pl ott 0. 5 - 1 bár a meg engedet külömbség

példának okáért ha a karbiaidat egy értékre tekered pilangó , fuvokák , csavarok . és már 50 éve is volt olyan vákum mérő ami a nyomást mérte ... szoval ha az egyik hengereden pl : sokal kisebb vákum nyomást mértsz ...............

akor vagy a tömités szar vagy a szelep nem zár vagy kopot a gyűrű , vagy a dugó ... esetleg sérűlés van a henger felületén ,,, vagy nem megfelelö az olajozás azon a hengeren

na csak ezért fontos az a kurva érték .............

a manualok érthetöen le irják hogy metöl- medig nem kell hiba okát ki deriteni mivel az a használatból adodoan a négy hengernél soha nem egyforma .............. erre van ki találva a karburátor szinkron ..

hogy ugy álizsd be a hengerek töltését hogy egy forma erővel forgasák a fő tengelyt például 1 bár külömbségel is össze tudod csalni a hengerek töltését ugy hogy szépen jár a motor a hibás henger több , dusabb anyagot kap ............... ezt egy központi karbis motornál nem tudod meg csinálni hisz ott a szivókban egy a nyomás és csak a hengerek kopásából adodoan változik meg más .más értékre

ergó a vákum mérése és számbeli ki mutatása egy rendben lévő motornál .. rá mutat a kopásokra
Akkor passz...
Mintha valahol lett volna...bár belegondolok ezek a digit spec műszerek mire piacra kerültek, addigra karbis gépek szerviz manuálja már rég le volt zárva...
2,7 kPa megengedhető különbséget ír karbik közt már ha jól értem mert német nyelvű a szervicc manuál , más manuálba vannak egyéb értékek is ?
Pl kawa zrx 1100-nèl vannak nyomàsèrtèkek...
Így van, van olyan amit évek óta alig kell állítani mert azok tulajai nem hajtják a gépüket és alid kopik valami a megtett km-ek ellenére míg másoknál ahol tiltás és hasonlók játszanak ott biza hamar állításra szorul.
át szoktam futni a manualt pláne mikor jobban szétszedek valamit nyomatékok tűrések stb meg egyébként is sose árt mindig változtatnak valamit egyre újabb gépek vannak , máskülönben ez a dolog nem fekete mágia nem kell túlmisztifikálni több motoron is láttam már hogy ki tudja mennyi km után is szinkronban voltak a karbik
Ezért mondom, hogy már találkoztam olyan manuallal amiben érték is volt, de nem tudom melyikben, ezen a gépen nincs meg az összes így most nem keresgélem, de valaki majd megtalálja.
de ott azért van érték megadva mert "el kell rontani" a szinkront hogy ne rángasson kis fordulaton, nem ?
Kerestem most pár manualban, de csak ilyet találtam, talán valóban a VFR manualjaban van érték is megadva, majd meglátom, de azért írtam mert találkoztam már ezzel, lehet, hogy nem suzukinál.
ugyanez van a görbevázas nagybanditnál is a japán szervicc manuálban direkt megnéztem , nem olvastam az összes manuált de több típusnál csak max elfogadható eltérés van megadva , jók a V motorok egy VF400 al jót szórakoztam
De, pár típusnál meg van adva hisz kötelező eltérés is lehet a hengerek között, de pl az SV-nél csak az van, hogy ugye a gyár által javasolt teszternek a középértékére kell állítani és ott legyenek "vonalban":
telot is adjak ...........Gergő..........

http://olx.hu/hirdetes/suzuki-...
mármint az első a hátsó 18,23 eu
gyáriba is egybe van 36,67 ejuró
Suzukiban kérdezted?